Jakkes...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Yoni het volgende:
Ik neem ook eens een dag vrij. Hele dag regen![]()
Dat is de natuur die je verteld dat je de hele dag _moet_ loungen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Yoni het volgende:
Ik neem ook eens een dag vrij. Hele dag regen![]()
Ik was bezig met het studeren voor zombi..quote:
*hand opsteekt dat kan ik al, iets in de trend van griep enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik was bezig met het studeren voor zombi..![]()
Ik ook maar dan zonder griep, maar zonder koffie 's morgensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*hand opsteekt dat kan ik al, iets in de trend van griep enzo.
Maar ik wilde naar Blijdorpquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is de natuur die je verteld dat je de hele dag _moet_ loungen.
* WurM ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef prupke het volgende:
Wat is dat toch allemaal met grieperig zijn hier?
* prupke nergens last van heeft![]()
* prupke is geen schaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Tjah ik denk ik doe mee met de trend, ik wou ook een keer mee gaan met de mode :S
Zitten leuke foto's tussenquote:
Dit daarentegen dan weer een geweldige pro-nikon foto:quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef pirke het volgende:
Geweldige Pro-Canon reclamefoto:
[afbeelding]
Den Haag!quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:45 schreef Ynske het volgende:
* Ynske sleurt zichzelf uit bed voor de laatste werkdag in Den Haag
Je bent een rund als je met Nikon stunt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef pirke het volgende:
Geweldige Pro-Canon reclamefoto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dit daarentegen dan weer een geweldige pro-nikon foto:
[afbeelding]
![]()
Nu weet hij hoe we ons voelenquote:FOK!-eigenaar Danny is zich nog aan het beraden op stappen, aangezien de copyrights van FOK! wellicht geschonden zijn.
"From Ignorance to Oblivion"quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik snap niet dat Fok niet eerder heeft ingegrepen. Die topics waren zo ontzettend obvious boekmateriaal!
Dat komt door het volgende, mooie gezegde:quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Yoni het volgende:
Ik snap niet dat Fok niet eerder heeft ingegrepen. Die topics waren zo ontzettend obvious boekmateriaal!
Mogguhquote:
Oe! Spannendquote:
Ik zeg File>Print... en daarna aan de muurquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zeg File>Print... en daarna aan de muur![]()
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprekquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:58 schreef Yoni het volgende:
Pomtiedomtiedom...
Wat kunnen mensen toch laaaaaaaaaaaaaaaang van stof zijn! (conference-call..)
Of eentje met buitenlanders die bijzonder gebrekkig engels lullen en derhalve niet zo heel duidelijk zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprek![]()
Ja die hebben wij hier dus ook. Denenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of eentje met buitenlanders die bijzonder gebrekkig engels lullen en derhalve niet zo heel duidelijk zijn
Ik zit vooral te internetten en als ik mijn naam hoor dan reageer ik snel. Tis toch elke week zowat hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef An24 het volgende:
[..]
leuk! een "uhuh, ja, klopt, inderdaad, uhuh, uhuh" gesprek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |