Heyquote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef JacMar het volgende:
Oh ik zit me hier groen en geel te ergeren aan Egbert en Jozefien![]()
Op het moment is het wel een beetje verhitquote:Op zondag 4 maart 2007 21:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Hey![]()
Ze zijn heel irritant (-)
Paul en Pascalle zijn leuk!
Ja, momenteel welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Op het moment is het wel een beetje verhit
Dat was zo ongeveer de eerste keer dat ze in beeld waren, niet? En dan meteen in witte slip.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef Zephyrus het volgende:
Piet & Sylvia krijgen ruzie.....Spannend...
Ach in een etappe waar toch niks te verliezen valt kan ik me daar best iets bij voorstellen. En geef toe, het levert mooie resultaten op, zoals bij die dokter thuis.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef xienix84 het volgende:
En Hans en Emily... ik kan begrijpen dat je wat gaat rondkijken als je geen winkansen hebt. Maar ze doen alsof ze op vakantie zijn.
Oudere mannen hebben love-handels, oudere vrouwen love-teugelsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef MissX het volgende:
waarom hebben al die oudere vrouwen 2 vlechtjes in, denken ze zo jonger over te komen?
Ik zie in Miranda niet echt een MissNL, was zeker een slecht jaar.quote:
mja, maar Roos maakt veel goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Hapertje het volgende:
En ik vind Art stom!
Nou ze leest liever een goed gedicht volgens mij...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Zephyrus het volgende:
Lijkt wel alsof die Pascalle constant aan de Proza zit...
Justicequote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
whahaaaaaaaaaaaaa egbert en jozefien zo ver achter
beetje raar idd. sommige koppels werden gewoon de hele uitzending genegeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... waar zijn de andere koppels??????
irritantste post deze week. Mogen de caps uitquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef Hapertje het volgende:
SLECHTSTE EDITING OOIT DEZE WEEK!
Als er niks bijzonders met die koppels gebeurd is uitzenden natuurlijk zinloos.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje raar idd. sommige koppels werden gewoon de hele uitzending genegeerd
Mwahquote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
En mooi voor Paul en Pascalle, kunnen ze even rustig aan doen, alles op orde, goed bijpraten. Die komen dr wel denk ik.
Raf en zijn moeder zijn nou ook niet echt spannend te noemen he... Een Incest relatie zal er niet komen en Raf zal zijn moeder ook niet neermeppen...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als er niks bijzonders met die koppels gebeurd is uitzenden natuurlijk zinloos.
Echt belachelijk dat we die nauwelijks in beeld hebben gehadquote:
Dat denk jij!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
En mooi voor Paul en Pascalle, kunnen ze even rustig aan doen, alles op orde, goed bijpraten. Die komen dr wel denk ik.
In PE1 had je een puntensysteem, maar dat werd te ingewikkeld bevonden.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
En ik vind het ook niks dat je door één slechte etappe er gelijk uit kunt liggen... da's niet fair
Oh volgende week vette ruzie
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
Hij heeft haar fohn gevondenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...
Dimmen.quote:
Ik denk.....beide.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens te quoten... dat had ik goed mis. Ben benieuwd wat Paul dan zo fout heeft kunnen doen. Of dat Pascalle een vervormd realiteitsbeeld heeft...
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhandquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat we die nauwelijks in beeld hebben gehad
In de tour-de-france filmen ze ook alleen de kopgroep...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhand
Hopelijk betekent dat dat ze nog lang meegaanquote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel vaker dat er iets meer focus is op bepaalde teams, maar deze keer werden hele koppels weggelaten onderhand
Meneertje, u bent geen mod meerquote:
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
In PE1 had je een puntensysteem, maar dat werd te ingewikkeld bevonden.
Moet ie nog wel dimmen.quote:
Is ie dan bezopen? Want hier is ie nog blauwquote:
Volgens mij vooral kijkers.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?
Ik vond dat puntensysteem ook veel eerlijker... Jeroen en Manja vlogen er ook een keer onterecht uit bij zo'n eliminatie-etappe... en zul je zien dat volgende week Pascal en Miranda ook onterecht eruit vliegen ten koste van die doos en dat strakke broekjequote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
vond ik beter/eerlijker, voor wie was dat ingewikkeld, deelnemers of kijkers?
en dan nog weet je enigszins wat er in de achterhoede gebeurt....quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Adelante het volgende:
In de tour-de-france filmen ze ook alleen de kopgroep...
Nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Wup het volgende:
[..]
en dan nog weet je enigszins wat er in de achterhoede gebeurt....
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond dat puntensysteem ook veel eerlijker... Jeroen en Manja vlogen er ook een keer onterecht uit bij zo'n eliminatie-etappe... en zul je zien dat volgende week Pascal en Miranda ook onterecht eruit vliegen ten koste van die doos en dat strakke broekje
Ik vind 'dimmen' nogal dwingend.... een verzoek op een opmerking die echt totaal niet gepast is! Je vindt jezelf heel wat, volgens mij.quote:
jawel maar je ziet nu hoe koppels een 'relax' etappe inlassen omdat ze zich dat zonder gevolgen kunnen permiterenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
Volgens mij vooral kijkers.
Het was eerlijker, dat wel, maar dit is wel spannender. Toen had je bijvoorbeeld op voorhand teams die niet af konden vallen. Maar was er ook meer tactiek en complotvorming, zo kon je bevriende koppels die het moeilijk hadden laten passeren zodat zij meer punten haalden en erin bleven.
En dat vind ik jammer. Ze moeten racen alsof elke etappe de laatste kan zijn. In Amerika bij TAR is het ook "The last team to arrive MAY be eliminated." maar dat is eigenlijk een ander progamma dus ik houd op met vergelijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel maar je ziet nu hoe koppels een 'relax' etappe inlassen omdat ze zich dat zonder gevolgen kunnen permiteren
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef Remqo het volgende:
Jammer dat deze aflevering maar een paar koppels gevolgd werden, maar toch vind ik Paul en Pascalle een interessant duo.
Het zal mij benieuwen waarom Pascalle gaat flippen volgende week![]()
Ik had een paar TAR afleveringen gezien maar het kon me niet boeien. Te veel haasten, racen, tickets, hup land in land uit, even ezeltje rijden en dan weer door. Dit vind ik mooier. Is weliswaar wat trager, maar het land wordt tenminste wel eer aangedaan door de lokale bevolking en hun gebruiken te zien, en de kandidaten er echt mee op pad te laten gaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat vind ik jammer. Ze moeten racen alsof elke etappe de laatste kan zijn. In Amerika bij TAR is het ook "The last team to arrive MAY be eliminated." maar dat is eigenlijk een ander progamma dus ik houd op met vergelijken.
Het hangt van het seizoen af. Soms zitten ze ook 3 afleveringen in 1 land.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had een paar TAR afleveringen gezien maar het kon me niet boeien. Te veel haasten, racen, tickets, hup land in land uit, even ezeltje rijden en dan weer door. Dit vind ik mooier. Is weliswaar wat trager, maar het land wordt tenminste wel eer aangedaan door de lokale bevolking en hun gebruiken te zien, en de kandidaten er echt mee op pad te laten gaan.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het wel mooi dat je eens zo'n apart huis van binnen ziet, dat je de paardjes en geitjes gezamenlijk over de weg ziet slenteren.
Nee, ik hoop het absoluut niet. Anders komen dadelijk egbert en zijn josefien weer terugquote:Op zondag 4 maart 2007 22:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
Paul die riep in dat voorstukje : "ik ga naar huis!" zou hij echt PE opgeven!?![]()
Die liggen er toch nog niet uitquote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, ik hoop het absoluut niet. Anders komen dadelijk egbert en zijn josefien weer terug
Nee, ze lagen te ver achter om op tijd bij de finish te kunnen zijn voor de opnames.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Liggen egbert en josefien er nu uit of niet? Ik zat de laatste minuut namelijk een beetje apatisch te kijken.
Dat vind ik werkelijk zo waardeloos. Ga dan lekker een liftvakantie doen, maar blijf weg uit dit programma. Kunnen ze geen all-stars editie doen met fanatiekelingen zoals Jeroen & Manja, Reinier & .... , Jimmy & Amir etc? Alleen die-hardsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
Wel leuk:
Hans en Emily. Ze genieten van de race en willen zo ver mogelijk komen voor het avontuur en geld is niet boeiend!
Nee. Ze waren alleen zover achtergeraakt dat ze te laat waren voor dat laatste stukje met alle kandidaten.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Liggen egbert en josefien er nu uit of niet? Ik zat de laatste minuut namelijk een beetje apatisch te kijken.
Clarinca, en doe dan ook maar Jeske en Elias, Rink en Jorien erbij.... die laatste voor de ergernisquote:Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef Wakey het volgende:
[..]
Dat vind ik werkelijk zo waardeloos. Ga dan lekker een liftvakantie doen, maar blijf weg uit dit programma. Kunnen ze geen all-stars editie doen met fanatiekelingen zoals Jeroen & Manja, Reinier & .... , Jimmy & Amir etc? Alleen die-hardsIk krijg jeuk van mensen die aan een wedstrijd meedoen zonder te willen winnen.
Ah, dat dacht ik inderdaad ook. Maar later ging ik twijfelen. Dankje!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee. Ze waren alleen zover achtergeraakt dat ze te laat waren voor dat laatste stukje met alle kandidaten..
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Had het opgenomen op de video.
Leuke uitzending weer.
Wat een ongelofelijk klere-wijf is die Pascalle.Hoop echt dat ze een keer goed op haar nummer wordt gezet door Paul.
Het voorstukje van volgende week belooft in ieder geval veel leuks.
inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
was weer lekker gisteren, volgende week gaat leuk worden denk ik. wat is die pascalle een raar wijf. ze doet me aan een hamster denken
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef lily het volgende:
[..]
inderdaad![]()
[afbeelding]
het gaat blijkbaar knallen volgende week...ben benieuwd.
Het blijft een leuk programma!
Precies.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Jammer dat we zo weinig hebben gezien van Raf en Martha. Iemand die met z'n moeder mee gaat doen aan dit programma is een enorme held.
in Nederland zou het maar een hele korte show zijn, van west naar oost of van noord naar zuid, doe je in 1dagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:32 schreef het-is-mij het volgende:
Had het opgenomen en net ff gekeken.
Leuke uitzending en een gedoe weer met die diamanten enzo.
Weer diversiteit aan gastgezinnen en toffe mensen dat ze gewoon 2 dagen gaan rijden om die koppels op hun eindpunt te brengen.
Hoe zou dat gaan als het in nederland was denk ik dan weleens.
Maarre.........voorstukje voor volgende week beloofd een leuke aflevering denk ik.
Dan zit ik er weer klaar voor!
Hehehe, doelde meer op van gastvrijheid, liften, zoals gisteravond die lerares die ging spijbelen etc. om hun te helpen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in Nederland zou het maar een hele korte show zijn, van west naar oost of van noord naar zuid, doe je in 1dag(met pauzes erbij )
Niet alleen raar, ik vind d'r ook behoorlijk irritant moet ik zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
terugvindpeking
was weer lekker gisteren, volgende week gaat leuk worden denk ik. wat is die pascalle een raar wijf. ze doet me aan een hamster denken
Ja daar stond ik ook van te kijken!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe, doelde meer op van gastvrijheid, liften, zoals gisteravond die lerares die ging spijbelen etc. om hun te helpen.
Oh, die vergelijkingquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef lily het volgende:
[..]
inderdaad![]()
[afbeelding]
het gaat blijkbaar knallen volgende week...ben benieuwd.
Het blijft een leuk programma!
Hehe iddquote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Een ruzie over deodorant!
Geweldig!
En bij Jozefien moeten ze de stembanden verwijderen.![]()
Die pascalle spoort gewoon niet, die Paul zit zich continue in te houden, ik zou ook uit elkaar spatten als er zo onredelijk tegen me werd gegild, vingergewezen en maar steeds te moeten horen dat je je mond moet houden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zijn gewoon beiden vreemd
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
oh mijn god... die Jozefien![]()
![]()
"Heb je me niet gehoord?"
Egbert: Nee
Muts, er zijn bergstammen in de Andes op de vlucht geslagen dankzij jouw gekrijs
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Idd! Leuk bedacht zo met die hoofddoekenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Maakt toch niet uit. Je ziet niet wie het zijn, dus je kan ze ook niet afvlaggenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Ik moet wel erg om die nicht lachen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Van de dikke Jamai word ik niet bepaald
Ze verbazen me meer en meerquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wow wat een slimme wijven!!
In een bekertjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
moet ie piesen
wat 'n briljant aflevering
I knowquote:
Als Reinier nu nog even komt opdraven wel jaquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt de leukste aflevering van PE ever
en vervolgens besproken wordt op FOk..... ze moesten eens weten hoe 'beroemd' ze nu zijn in Nederlandquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Opzich wel mooi hoe je als willekeurige chauffeur ineens meedoet in een tv-spel-race
Die hielden zich ook nog eens aan hun afspraak hoe verleidelijk het ook was.quote:
driiiiiiiive klootzak!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Commensaal het volgende:
Als Reinier nu nog even komt opdraven wel ja
Ik maak me toch zorgen dat ze eruit vliegen... je ziet er geen kont vanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Wup het volgende:
en waar zijn de broertjes gebleven?
Zo'n vermoeden heb ik ook. Daarnaast zijn ze vrij kleurloos.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maak me toch zorgen dat ze eruit vliegen... je ziet er geen kont van
mja 't valt me wel op dat sommige koppels alle aandacht krijgen, en sommige koppels zie je nooit...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Wup het volgende:
en waar zijn de broertjes gebleven?
Neuh..quote:
Dat dacht ik ook, de opdracht was veel te moeilijkquote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kan je beter nooit 'klaar' zeggen
atb'tje!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou je denken?
Nee, maar gewoon regel voor regel focussen. Dat deden ze geen van beiden...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, de opdracht was veel te moeilijk
wel terecht, het is het sterkste koppel op dit momentquote:
Netjes? Een stel berekende fanatiekelingen zijn het die de zwakkeren naar beneden trappen en zich inlikken bij de sterke koppels.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Netjes van Pascal en Miranda... ik dacht even dat ze gingen vlaggen
Nee! Voor de sjeu moeten ze blijven, hoe irritant ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij wordt er altijd vrij veel uitgezonden van het team dat de race verlaat.
Ik ben groot voorstander van het vertrek van Egbert en Jozefien.
Ze zijn fanatiek maar fair tot op heden...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef mr2004 het volgende:
[..]
Netjes? Een stel berekende fanatiekelingen zijn het die de zwakkeren naar beneden trappen en zich inlikken bij de sterke koppels.
In die auto reden ze bijna overstekende kinderen aan.
Meest schofterig is om te gaan pissen IN een auto van iemand die zo vriendelijk is je een lift aan te bieden.
Kan niet wachten tot ze eruit vliegen door een fout door 1 van hun. Zeker die Pascal zie ik ervoor aan zijn vriendin dat nog jaren na te dragen.
'Kartkampioen'...pfff... meneer tuthola kan het niet hebben dat zijn vriendinnetje iets gewonnen heeft en hij niet.
Looser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |