Vorige week kon ik het niet zien, maar afgelopen zondag zat ik weer voor de tv!
Wel heel erg gaaf dat het nu in Zuid-Amerika is, en dan ook nog eens een keer een groot deel van de route die ik zelf heb bereisd... dat wordt nog zeer irritant voor mijn mee-kijkers...
Het viel inderdaad wel op dat sommige stellen helemaal NIET aan bod kwamen! Zeker nu ik vorige week had gemist heb ik sommige stellen dus ook even helemaal gemist...
Ander opvallend ding is ook dat er verbazingwekkend veel irritante mensen meedoen dit jaar!
![]()
(In elk geval bijna iedereen die deze keer in beeld was).
Die Pascalle leek nog wel wat, maar MIJN GOD wat een hysterie in ene... Dan die twee ontzettend domme belgen (die zonder kaart): hun blije naive houding is volgens mij zo nep als het maar zijn kan. Ondertussen wel zeiken op behulpzame andere koppels en behulpzame Brazilianen. Bah bah. En dan nog die twee blonde dozen... Gebruik maken van je charme voor een lift verwarren met de goedkope bimbo uithangen. Ook bah.
Vond dat koppeltje dat slecht tegen hun verlies kon als een van de weinigen nog wel te harden. De winnaars vand e aflevering: De SUPER-behulpzame Brazilianen.
![]()
En dat liften wordt een stuk lastiger wanneer ze eenmaal in de Boliviaanse hooglanden zijn!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.