Hehe iddquote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Een ruzie over deodorant!
Geweldig!
En bij Jozefien moeten ze de stembanden verwijderen.![]()
Die pascalle spoort gewoon niet, die Paul zit zich continue in te houden, ik zou ook uit elkaar spatten als er zo onredelijk tegen me werd gegild, vingergewezen en maar steeds te moeten horen dat je je mond moet houden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zijn gewoon beiden vreemd
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
oh mijn god... die Jozefien![]()
![]()
"Heb je me niet gehoord?"
Egbert: Nee
Muts, er zijn bergstammen in de Andes op de vlucht geslagen dankzij jouw gekrijs
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Idd! Leuk bedacht zo met die hoofddoekenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Maakt toch niet uit. Je ziet niet wie het zijn, dus je kan ze ook niet afvlaggenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Ik moet wel erg om die nicht lachen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Van de dikke Jamai word ik niet bepaald
Ze verbazen me meer en meerquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wow wat een slimme wijven!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |