Heyquote:Op zondag 4 maart 2007 21:15 schreef JacMar het volgende:
Oh ik zit me hier groen en geel te ergeren aan Egbert en Jozefien![]()
Op het moment is het wel een beetje verhitquote:Op zondag 4 maart 2007 21:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Hey![]()
Ze zijn heel irritant (-)
Paul en Pascalle zijn leuk!
Ja, momenteel welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Op het moment is het wel een beetje verhit
Dat was zo ongeveer de eerste keer dat ze in beeld waren, niet? En dan meteen in witte slip.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef Zephyrus het volgende:
Piet & Sylvia krijgen ruzie.....Spannend...
Ach in een etappe waar toch niks te verliezen valt kan ik me daar best iets bij voorstellen. En geef toe, het levert mooie resultaten op, zoals bij die dokter thuis.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef xienix84 het volgende:
En Hans en Emily... ik kan begrijpen dat je wat gaat rondkijken als je geen winkansen hebt. Maar ze doen alsof ze op vakantie zijn.
Oudere mannen hebben love-handels, oudere vrouwen love-teugelsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef MissX het volgende:
waarom hebben al die oudere vrouwen 2 vlechtjes in, denken ze zo jonger over te komen?
Ik zie in Miranda niet echt een MissNL, was zeker een slecht jaar.quote:
mja, maar Roos maakt veel goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Hapertje het volgende:
En ik vind Art stom!
Nou ze leest liever een goed gedicht volgens mij...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Zephyrus het volgende:
Lijkt wel alsof die Pascalle constant aan de Proza zit...
Justicequote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Nesle het volgende:
whahaaaaaaaaaaaaa egbert en jozefien zo ver achter
beetje raar idd. sommige koppels werden gewoon de hele uitzending genegeerdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Hapertje het volgende:
Ik snap het niet... waar zijn de andere koppels??????
irritantste post deze week. Mogen de caps uitquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef Hapertje het volgende:
SLECHTSTE EDITING OOIT DEZE WEEK!
Als er niks bijzonders met die koppels gebeurd is uitzenden natuurlijk zinloos.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje raar idd. sommige koppels werden gewoon de hele uitzending genegeerd
Mwahquote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
En mooi voor Paul en Pascalle, kunnen ze even rustig aan doen, alles op orde, goed bijpraten. Die komen dr wel denk ik.
Raf en zijn moeder zijn nou ook niet echt spannend te noemen he... Een Incest relatie zal er niet komen en Raf zal zijn moeder ook niet neermeppen...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als er niks bijzonders met die koppels gebeurd is uitzenden natuurlijk zinloos.
Echt belachelijk dat we die nauwelijks in beeld hebben gehadquote:
Dat denk jij!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef xienix84 het volgende:
En mooi voor Paul en Pascalle, kunnen ze even rustig aan doen, alles op orde, goed bijpraten. Die komen dr wel denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |