Niet met AJ spelenquote:
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Deze is te vroeg geopend. De laatste post van het vorige deel was om 19.26 terwijl dit topic om 19.25 werd geopend
Slotje dus![]()
pre flop all inquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Je kan toch edittenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee wegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klassenjustitie!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee weg![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Ga ik nu doen!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta 20-16 voor bij de finale van het XFA tournament, sjimz al gestemd deze ronde? (andere stemmen ook welkom uiteraard)
PL was goed te doenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Dacht ik al.quote:
nee Top Gearquote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Bijna weer Peking Express
Nee, schaatsen!quote:
Geen idee, nu Studio Voetbal, daarna weer schaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet tijdens top gear?
niet op de BBCquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, nu Studio Voetbal, daarna weer schaatsen.Dat Top Gear komt wel zo vaak op tv, daar val ik vast nog wel van in een herhaling.
quote:
Ja hoorquote:
We hebben tegenwoordig last van muizen in de kroegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
quote:
Ze zijn niets voor niets in het blauw. Alles in het blauw isquote:
Truste Sientje!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik duik er ook meteen in!!
Morgen weer vroeg op!
Nee, dat is pas over 2 (of 3) weken Of gaat ie dan achteruitquote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef pascalheister het volgende:
is de klok een uur vooruit gezet ofzo, iedereen is al zo vroeg naar bed
quote:
Wat een kinderen weer!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk diek, t ging nergens meer over in FB.
Zal wel een Bavaria wordenquote:
Londonquote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef denthemen het volgende:
Guinness is heilig, vooral als je tegelijkertijd ook nog in Londen zit, geweldig zoiets
Daar ben ik dan nog nooit geweest maar hij staat wel op mijn lijstjequote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
That's the spirit borisz.
studenten spiritquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk drink ik bijna al het pilsner, hangt er net vanaf wat de aanbieding is en daar halen we een krat van![]()
We gaan naar een pub, Dus Guinness zal er rijkelijk vloeien!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
In de meetkroeg hebben ze in ieder geval een goede mix.
Wat is daar helaas aan.... de een vindt het lekker, de ander nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bekoort me helaas niet dat spul.
Des te meer voor mijquote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bekoort me helaas niet dat spul.
Boreensz denk eraanquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik heb guinness geprobeerd, niet te zuipen, tenminste uit de fles, tap wil ik nog wel is proberen.
Het leek me wel lekker, had het ook graag lekker gevonden. Helaas is misschien een te groot woord, scheelt wel in m'n knip natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat is daar helaas aan.... de een vindt het lekker, de ander niet
Uit fles is het minder dan uit blikquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik heb guinness geprobeerd, niet te zuipen, tenminste uit de fles, tap wil ik nog wel is proberen.
Tap is altijd beterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
was leuk iddquote:
Bij Guinness zekerquote:
Haiquote:
Slaap zacht op een hard kussenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hai
Ik ga gelijk weer. Proberen wat slaap te pakken.
Zag in het vorige topic nog een vraag of mijn vrouw nu nog ziek is: dat weten we dus niet. Wachten is nog even op de uitslag van het lab of er nog een ontsteking is, of dat ze zich dusdanig vermoeid heeft door de combinatie werk/ziekte/zwangerschap dat ze daar nog pijn van heeft.
Dickie, je kunt FB dus weer open gooien.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef NJ het volgende:
De webicons met de blessure van Leonardo zijn alleen geplaatst uit een oogpunt om te trollen en ik heb ze daarom ook weggehaald. Mocht iemand ze terugzetten dan wordt ie weer weggehaald alleen dan gaan ook de postrechten mee.
Dit is geen stelling of een discussiepunt, maar mededeling. Dit topic blijft dan ook dicht tot een VBL mod het weer opengooit en de discussie over de webicons is afgelopen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:22 schreef RayMania het volgende:
Mijn Prison Break aflevering duurt in plaats van 40 minuten al bijna 1:15.
Check je PMquote:
quote:
ik had hem net gelezen enquote:
Zolang ze maar niets met genverbanders hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
We hebben toevallig naar een programma dat Het zesde zintuig heet gekeken.
Heel erg raar, maar er zijn wel mensen die dus echt dingen kunnen zien en aanvoelen van lang geleden.
Bijna eng soms om te zien hoeveel details ze voelen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:37 schreef sjimz het volgende:
Zolang ze maar niets met genverbanders hebben![]()
Ik ben morgen vrijquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
AZ Kusje voor je vrouw en kusje voor tongie
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
En marga moet er morgen al heel vroeg uit! (dus ben eerst met haar naar bed gegaan totdat ze sliep...en nu zit ik lekker op de laptop want ik kon nog niet slapen, terwijl er iemand naast me heeeeel hard snurkt)
Ik heb ook politie-bescherming aangevraagd.quote:
Een heuse Agent-Bromsnor!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook politie-bescherming aangevraagd.
De plaatselijke veldwachter in ons dorp neemt die taak nu waar.
Ja, en Bluezz heeft de rol van Saartje op zich genomen.quote:
Dan moet jij Swiebertje zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en Bluezz heeft de rol van Saartje op zich genomen.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Laten we tong80 de rol van de Burgemeester dan maar laten spelen.
Wie ben jij, Bassie?quote:
Die speelde niet mee in Swiebertje.quote:
quote:
Denk je??quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De rol van bromsnor zal lastig in te vullen zijn
Jahaa dat weet ik ook wel..quote:
allemaal maggisch, dat ga ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jahaa dat weet ik ook wel..
Ik zocht gewoon een geschikt personage voor RE![]()
Dank jequote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Mihaelaz het volgende:
slaapwel!
Ik ben er alquote:Op maandag 5 maart 2007 07:54 schreef Againzender het volgende:
Zo ook maar eens richting kantoor.....
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Blijf dan ook niet zo lang in je nest stinken!
Mogguh!
ben er ook ondertussen. fietstunnel stond half onder waterquote:Op maandag 5 maart 2007 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er al
wel te laat... was druk
Hmmm wat vreemd...quote:Op maandag 5 maart 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben er ook ondertussen. fietstunnel stond half onder water
Vanmiddag dus:quote:Op maandag 5 maart 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben er ook ondertussen. fietstunnel stond half onder water
hadden we geen tentamen voorquote:
Definitieve oplossing: blaas je balkon op!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Heeft er iemand hier een shotgun die ik ff kan lenen, dan ga ik ff 2 duiven van het balkon schieten![]()
Ja maar die is maar voor de helft van mijquote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Definitieve oplossing: blaas je balkon op!
Hebben ze je wakker gemaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Heeft er iemand hier een shotgun die ik ff kan lenen, dan ga ik ff 2 duiven van het balkon schieten![]()
Nee, maar door dat constante geroekoe kan ik niet studerenquote:
Gewoon muziek hard aanzetten.. hoe je ze ook nietquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar door dat constante geroekoe kan ik niet studeren![]()
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:01 schreef rubbereend het volgende:oi
er is een maandag ochtend alcohol controle gehouden in Twente; 3 mensen teveel op en velen net onder de grens
Daar heb ik gewoon een buurvrouw voor die niet weet wat beschaving inhoud.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, maar door dat constante geroekoe kan ik niet studeren![]()
* Radio dicht doet *quote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Ramen en deuren dicht en radio aan?
*raam en deur aanzet*quote:
Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt om te lachen....quote:Op maandag 5 maart 2007 11:01 schreef rubbereend het volgende:oi
er is een maandag ochtend alcohol controle gehouden in Twente; 3 mensen teveel op en velen net onder de grens
Hier de hele ochtend zonnig, zonneschermen uit, tot 11.15 of zo, begint het me te waaien en hozen....quote:Op maandag 5 maart 2007 08:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm wat vreemd...![]()
En nu schijnt de zon opeens....
Belachelijk idd die controles op de vroege maandagmorgenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt om te lachen....
Nee meer dan terecht, en het blijkt nodig ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Belachelijk idd die controles op de vroege maandagmorgen![]()
Zwaar weekend gehad denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik verbaas me wel over deze cijfers. Maandagochtend nog teveel alcohol in je bloed hebben, te gek voor woorden.
Nog steeds ziekjes ??quote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh. Mooi weertje zo achter glas!
Ja nog thuis. Ik wil eerst goed uitzieken en niet weer te vroeg beginnen zodat ik twee dagen later weer ziek wordt. Verjaardag was erg rustig dus...maar heb ik dan ook niet zoveel mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog steeds ziekjes ??
Beetje leuke verjaardag gehad?
Ja dat is zo. Het is sowieso belachelijk dat die controles nodig zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik verbaas me wel over deze cijfers. Maandagochtend nog teveel alcohol in je bloed hebben, te gek voor woorden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja nog thuis. Ik wil eerst goed uitzieken en niet weer te vroeg beginnen zodat ik twee dagen later weer ziek wordt. Verjaardag was erg rustig dus...maar heb ik dan ook niet zoveel mee.
Oe en ja ja ja, kreeg van beste vriendje twee kaartjes voor Bløf en de cd erbij om te oefenen![]()
Misschien kan je geld van je vriendin lenen voor die kettingquote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat aardig van hem
Ik heb mijn vriendin een stapel boeken gegeven en de CD van Marco ....
Ik wilde nog een leuke ketting kopen.. maar mijn hypotheek is voor het eerst eraf gehaald.... en nu heb ik geen geld.. en de maand is pas net begonnen
Dat wordt weer knauwen op een worteltje deze maand.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat aardig van hem
Ik heb mijn vriendin een stapel boeken gegeven en de CD van Marco ....
Ik wilde nog een leuke ketting kopen.. maar mijn hypotheek is voor het eerst eraf gehaald.... en nu heb ik geen geld.. en de maand is pas net begonnen
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Wat Gollem zegt inderdaad.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef WEST het volgende:
[..]
ja tuurlijk, hij heeft ook nog een kind die aandacht nodig heeft, daarnaast wat Gollem zegt voor ons is het ontspanning.
ik denk dat veel mensen onderschatten hoe lang het duurt voor alcohol uit je bloed is.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Was laatst toch een stuk in de Metro geloof ik? Zo rond carnaval. Iemand die de dag ervoor behoorlijk had gedronken en dan een dag later nog redelijk boven de grens zat.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen onderschatten hoe lang het duurt voor alcohol uit je bloed is.
JIj hebt constant alcohol in je bloed ?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen onderschatten hoe lang het duurt voor alcohol uit je bloed is.
trips nooit slow playenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
En dan te bedenken dat ik nog wilde raisen ook....
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt constant alcohol in je bloed ?![]()
Nee! Niet gezien, de avond was gevuld met sport, en daarna paul de leeuw, en video van peking gekekenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil zomer!!
Gisteren nog naar Net 5 gekeken ?? over die koppels in Australie ?
trips is 3 of a kind als je maar 1 van de 3 kaarten in de hand hebt, maak je met je pocket pair 3 of a kind dan noem je het een set.quote:
Dit maakt hem nog niet veel duidelijker denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trips is 3 of a kind als je maar 1 van de 3 kaarten in de hand hebt, maak je met je pocket pair 3 of a kind dan noem je het een set.
Hahah nee niet echtquote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit maakt hem nog niet veel duidelijker denk ik.
het is een programma waarin koppels allerlei opdrachten moet uitvoeren in Australie... gisteren waren ze in Sydneyquote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het voor iets Sientje?
Er staat nog steeds een Hools Pokermeet op het programma ergens.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ga ook weer even online pokeren.tijdje niet meer gedaan en ik heb nog geld op te maken
dat is ook helemaal niet de bedoeling, het pokergenootschap moet wel een beetje exclusief blijven.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit maakt hem nog niet veel duidelijker denk ik.
ow ja.. dat hadden we ooit eens geopperdquote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een Hools Pokermeet op het programma ergens.
Ik snap het ook niet, maar ik snap het wel.quote:
Vind ik ook. Die namen zijn ook zo lekker mysterieus.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook helemaal niet de bedoeling, het pokergenootschap moet wel een beetje exclusief blijven.
unibetquote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel programma gebruiken jullie voornamelijk?
Betclick (voor de n00bs die daar spelen), PokerStars, AbsolutePoker.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel programma gebruiken jullie voornamelijk?
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook helemaal niet de bedoeling, het pokergenootschap moet wel een beetje exclusief blijven.
ik heb gewoon zonquote:Op maandag 5 maart 2007 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Dikke hagelbui hiero, daar wil je niet in fietsen
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef DIGGER het volgende:
Nog mensen hier die naar de HISWA gaan, AZ bijvoorbeeld?
Ik zie ander nergens de hertog jan tapquote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Nee idd deze is van mij.
nee, staat niet in de planning. Begint morgen toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:04 schreef DIGGER het volgende:
Nog mensen hier die naar de HISWA gaan, AZ bijvoorbeeld?
Ja hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef VoreG het volgende:
Kan je bij de Blokker halogeen lampjes kopen?
En nog veel meer handige dingetjesquote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef VoreG het volgende:
Kan je bij de Blokker halogeen lampjes kopen?
Nog met warme of koude balletjes gewerkt?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:57 schreef borisz het volgende:
bij NL hadden we een loting wie bij wie hoorde voor het debat, had ze van die speelgoedballen, waar een speeltje of snoep inzit die vaak bij supermarkten staan, in iedere bal een naam gedaan
. Was wel erg grappig, er kwam een goede loting uit met mensen waarmee je goed kan samenwerken
.
Ja en nu ging ie wel erg down.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Sandje wel van de ups en downs met poker vandaag.
Ik had aan zijn betgedrag nooit kunnen raden dat ie godver AK clubs had...quote:jokk81 posted small blind ($0.25)
> Da_Sandman posted big blind ($0.50)
> Game # 1,243,584,610 starting.
> Dealing Hole Cards(8c 6c )
> mth210 folded
> Eviezz folded
> daniel72 folded
> jokk81 raised for $1.74
> Da_Sandman called for $1.49
> Dealing the Flop(9c 5h 10h )
> jokk81 bet for $1.93
> Da_Sandman called for $1.93
> Dealing the turn(4c )
> jokk81 bet for $2.77
> Da_Sandman called for $2.77
> Dealing the river(Jc )
> jokk81 checked
> Da_Sandman bet for $13.38
> jokk81 raised for $26.76
> Da_Sandman went all-in for $21.80
> jokk81 went all-in for $6.41
> Extra chips returned to Da_Sandman, $2.01
> jokk81 shows a Flush, Clubs
(Ac Kc Jc 9c 4c )
> Da_Sandman mucked
Ik snap zijn bet van 1,93 na de flop niet zo goed.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had aan zijn betgedrag nooit kunnen raden dat ie godver AK clubs had....
slecht continuation betje?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik snap zijn bet van 1,93 na de flop niet zo goed.
Moiquote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Voor een kleine bet als deze wil ik de turn wel zien. Pakt (achteraf gezien dan wel niet) redelijk uit, vervolgens weer een kleine bet dus ik denk dat hij een paartje heeft, wellicht trips, geef mij die flush kans dan maar. AK suited...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slecht continuation betje?
Maar ik snap die call van je niet helemaal, of kijk ik nou zo scheef? Je callt daar je voor je 3 outer met een 7?
230V, zaten in m'n IKEA lampenaanplafondding, 3 van de 5 zijn er in de afgelopen maand doorgebrand. Wordt nu toch wel heel donkerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nog veel meer handige dingetjes
Maar wat voor halogeenlamp? 12V of 230V? Die 230V hebben ze niet in elke winkel....
neequote:Op maandag 5 maart 2007 16:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog met warme of koude balletjes gewerkt?
Heb je daar dan een overzicht van. Ik denk zelf dat de gemiddelde leeftijd wel zo rond de 25 zal liggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in VBL toch weer schrikbarend laag
Niet als je in het FB gedeelte kijktquote:Op maandag 5 maart 2007 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je daar dan een overzicht van. Ik denk zelf dat de gemiddelde leeftijd wel zo rond de 25 zal liggen.
Zal denk ik rond de 24 liggen, maar gemiddeld in FB onder de 12quote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in VBL toch weer schrikbarend laag
Er is nog altijd een verschil tussen werkelijke leeftijd en geestelijke leeftijd.quote:
snotneusquote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal denk ik rond de 24 liggen, maar gemiddeld in FB onder de 12.
21 pas.
quote:
Johquote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is nog altijd een verschil tussen werkelijke leeftijd en geestelijke leeftijd.
Ik hoor hier een "Je bent zo oud als je je voelt.", of niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is nog altijd een verschil tussen werkelijke leeftijd en geestelijke leeftijd.
Dat doe ik wel, dat moet je onderhand toch wel wetenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, dat moet je onderhand toch wel weten![]()
bestel er maar vast een pallet bij dan, die zal je wel nodig hebben de komende maandenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
230V, zaten in m'n IKEA lampenaanplafondding, 3 van de 5 zijn er in de afgelopen maand doorgebrand. Wordt nu toch wel heel donker.
Ik voel me 60quote:Op maandag 5 maart 2007 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoor hier een "Je bent zo oud als je je voelt.", of niet?
Nee hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoor hier een "Je bent zo oud als je je voelt.", of niet?
Ah, dus jij haalt die gemiddelde leeftijd zo omhoog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |