Niet met AJ spelenquote:
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Deze is te vroeg geopend. De laatste post van het vorige deel was om 19.26 terwijl dit topic om 19.25 werd geopend
Slotje dus![]()
pre flop all inquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Je kan toch edittenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee wegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klassenjustitie!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee weg![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Ga ik nu doen!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta 20-16 voor bij de finale van het XFA tournament, sjimz al gestemd deze ronde? (andere stemmen ook welkom uiteraard)
PL was goed te doenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Dacht ik al.quote:
nee Top Gearquote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Bijna weer Peking Express
Nee, schaatsen!quote:
Geen idee, nu Studio Voetbal, daarna weer schaatsen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet tijdens top gear?
niet op de BBCquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, nu Studio Voetbal, daarna weer schaatsen.Dat Top Gear komt wel zo vaak op tv, daar val ik vast nog wel van in een herhaling.
quote:
Ja hoorquote:
We hebben tegenwoordig last van muizen in de kroegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Piep.
quote:
Ze zijn niets voor niets in het blauw. Alles in het blauw isquote:
Truste Sientje!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik duik er ook meteen in!!
Morgen weer vroeg op!
Nee, dat is pas over 2 (of 3) weken Of gaat ie dan achteruitquote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef pascalheister het volgende:
is de klok een uur vooruit gezet ofzo, iedereen is al zo vroeg naar bed
quote:
Wat een kinderen weer!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk diek, t ging nergens meer over in FB.
Zal wel een Bavaria wordenquote:
Londonquote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef denthemen het volgende:
Guinness is heilig, vooral als je tegelijkertijd ook nog in Londen zit, geweldig zoiets
Daar ben ik dan nog nooit geweest maar hij staat wel op mijn lijstjequote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
That's the spirit borisz.
studenten spiritquote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk drink ik bijna al het pilsner, hangt er net vanaf wat de aanbieding is en daar halen we een krat van![]()
We gaan naar een pub, Dus Guinness zal er rijkelijk vloeien!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
In de meetkroeg hebben ze in ieder geval een goede mix.
Wat is daar helaas aan.... de een vindt het lekker, de ander nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bekoort me helaas niet dat spul.
Des te meer voor mijquote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bekoort me helaas niet dat spul.
Boreensz denk eraanquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik heb guinness geprobeerd, niet te zuipen, tenminste uit de fles, tap wil ik nog wel is proberen.
Het leek me wel lekker, had het ook graag lekker gevonden. Helaas is misschien een te groot woord, scheelt wel in m'n knip natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat is daar helaas aan.... de een vindt het lekker, de ander niet
Uit fles is het minder dan uit blikquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
Ik heb guinness geprobeerd, niet te zuipen, tenminste uit de fles, tap wil ik nog wel is proberen.
Tap is altijd beterquote:Op zondag 4 maart 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
was leuk iddquote:
Bij Guinness zekerquote:
Haiquote:
Slaap zacht op een hard kussenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hai
Ik ga gelijk weer. Proberen wat slaap te pakken.
Zag in het vorige topic nog een vraag of mijn vrouw nu nog ziek is: dat weten we dus niet. Wachten is nog even op de uitslag van het lab of er nog een ontsteking is, of dat ze zich dusdanig vermoeid heeft door de combinatie werk/ziekte/zwangerschap dat ze daar nog pijn van heeft.
Dickie, je kunt FB dus weer open gooien.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef NJ het volgende:
De webicons met de blessure van Leonardo zijn alleen geplaatst uit een oogpunt om te trollen en ik heb ze daarom ook weggehaald. Mocht iemand ze terugzetten dan wordt ie weer weggehaald alleen dan gaan ook de postrechten mee.
Dit is geen stelling of een discussiepunt, maar mededeling. Dit topic blijft dan ook dicht tot een VBL mod het weer opengooit en de discussie over de webicons is afgelopen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:22 schreef RayMania het volgende:
Mijn Prison Break aflevering duurt in plaats van 40 minuten al bijna 1:15.
Check je PMquote:
quote:
ik had hem net gelezen enquote:
Zolang ze maar niets met genverbanders hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
We hebben toevallig naar een programma dat Het zesde zintuig heet gekeken.
Heel erg raar, maar er zijn wel mensen die dus echt dingen kunnen zien en aanvoelen van lang geleden.
Bijna eng soms om te zien hoeveel details ze voelen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:37 schreef sjimz het volgende:
Zolang ze maar niets met genverbanders hebben![]()
Ik ben morgen vrijquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
AZ Kusje voor je vrouw en kusje voor tongie
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
En marga moet er morgen al heel vroeg uit! (dus ben eerst met haar naar bed gegaan totdat ze sliep...en nu zit ik lekker op de laptop want ik kon nog niet slapen, terwijl er iemand naast me heeeeel hard snurkt)
Ik heb ook politie-bescherming aangevraagd.quote:
Een heuse Agent-Bromsnor!quote:Op maandag 5 maart 2007 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook politie-bescherming aangevraagd.
De plaatselijke veldwachter in ons dorp neemt die taak nu waar.
Ja, en Bluezz heeft de rol van Saartje op zich genomen.quote:
Dan moet jij Swiebertje zijn!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en Bluezz heeft de rol van Saartje op zich genomen.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Laten we tong80 de rol van de Burgemeester dan maar laten spelen.
Wie ben jij, Bassie?quote:
Die speelde niet mee in Swiebertje.quote:
quote:
Denk je??quote:Op maandag 5 maart 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De rol van bromsnor zal lastig in te vullen zijn
Jahaa dat weet ik ook wel..quote:
allemaal maggisch, dat ga ik even aan de binnenkant van mn ogen bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jahaa dat weet ik ook wel..
Ik zocht gewoon een geschikt personage voor RE![]()
Dank jequote:Op maandag 5 maart 2007 02:31 schreef Mihaelaz het volgende:
slaapwel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |