Ah, okay, jij doet ook zelf je hersenoperaties?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh ik heb alles geestelijk nog prima voor elkaar.
Hey, psst, dat is een bekende uitspraak van een rechtse republikein en algemeen gedachtengoed in die kringen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heb je weer de linkse "wie niet voor is, is tegen" mentaliteit.
Ik moest echt lachen hoor. Hopelijk begrijp je dat de discussie aangaan met Wilders constructiever zou werken dan maar lopen roepen dat hij getikt is.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Haphaphap. Je moet niet zoveel happen, daar word je zuur van.
Waarom? Jij denkt serieus dat mensen niet blij kunnen zijn met de dood van een persoon? Hoe verklaar je al die juichende Irakezen dan, nadat ze Saddam hadden opgehangen? Voorbeelden te over hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je echt zou denken dat mensen blij waren met de moord op een persoon, dan ben je ziek in je hoofd.
Nou wat is dan je probleem? Dan waren ze toch blij dat 'ie omgelegd was?quote:Als je stelt dat sommige mensen er blij mee waren dat hij zo eindelijk stopte met onzin blaten en polariseren, dan zal dat best ja.
Och, dat vind ik niet hoor. Mensen mogen denken wat ze willen, en dus ook achteraf blij zijn met de moord op een bepaalde persoon. Zolang je zelf niet de moordenaar bent en daar ook niet toe hebt aanzet is er weinig aan de hand.quote:Ik denk dan echter niet in termen van veel, maar weinig. Moord is ziek, en het handjevol dat blij is dat Pim Fortuyn vermoord is, moet een lange, heftige behandeling krijgen.
Zolang die niet nodig zijn kan ik me prima inhoudenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, okay, jij doet ook zelf je hersenoperaties?![]()
Het opvallende is dat er zoveel politieke groeperingen bezig zijn die grenzen te bepalen en te vernauwen, in plaats van de vrijheid te vergroten. Het is allemaal bedilzucht. mensne die die vraag stellen, zijn zelden echt geinteresseerd in vrijheid, maar willen een politiek doel bereiken.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef du_ke het volgende:
Nee het is gewoon een hele fundamentele vraag. Waar zijn de grenzen aan de vrijheid.
Nee hoor, ik heb goed opgelet. Maar je was weer bijzonder inhoudsloos, Doekje.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef du_ke het volgende:
Je hebt wel rare hersenspinsels vandaag.
Sluit dat gebruik door anderen uit?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Elseetje het volgende:
Hey, psst, dat is een bekende uitspraak van een rechtse republikein en algemeen gedachtengoed in die kringen.
Mensen zou er niet blij mee moeten zijn. Maar terechtstelling is iets anders dan een moord. Als je blij bent met een moord, dan ben je niet goed snik. Mensen die niet goed snik zijn moet je helpen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom? Jij denkt serieus dat mensen niet blij kunnen zijn met de dood van een persoon? Hoe verklaar je al die juichende Irakezen dan, nadat ze Saddam hadden opgehangen? Voorbeelden te over hoor.
Ik weet dat je moeite hebt met je ongelijk toegeven, maar blij zijn dat iemand stopt met blaten is iets anders dan blij zijn dat iemand vermoord is. Er zijn zat mensen op dit forum waarvan ik zou wensen dat ze hun waffel hielden, maar als ze dat uiteindelijk zouden doen, en er wordt bekend gemaakt dat ze er niet meer zijn omdat één of andere gek ze heeft vermoord, dan kan ik alsnog blij zijn dat die persoon hier niet meer post, maar dat weegt niet op tegen de manier waarop dat tot stand is gekomen.quote:Nou wat is dan je probleem? Dan waren ze toch blij dat 'ie omgelegd was?
Zie antwoord 1.quote:Och, dat vind ik niet hoor. Mensen mogen denken wat ze willen, en dus ook achteraf blij zijn met de moord op een bepaalde persoon. Zolang je zelf niet de moordenaar bent en daar ook niet toe hebt aanzet is er weinig aan de hand.
We leven hier niet in Oceania.
Van welke hak spring jij nu op welke tak??quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen hoor. Hopelijk begrijp je dat de discussie aangaan met Wilders constructiever zou werken dan maar lopen roepen dat hij getikt is.
Er wordt niets geleerd van het verleden. Meningen zullen blijven bestaan zolang er mensen bestaan. Iemand die dat wil stoppen is een debiel van de eerste orde. Ik geloof ook dat we een clash niet kunnen voorkomen tussen de islam en het westen. Niets werkt, we zitten opgesloten in een kolk, een mechanisme dat alleen door extreme factoren tot verandering kan worden gebracht.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het opvallende is dat er zoveel politieke groeperingen bezig zijn die grenzen te bepalen en te vernauwen, in plaats van de vrijheid te vergroten. Het is allemaal bedilzucht. mensne die die vraag stellen, zijn zelden echt geinteresseerd in vrijheid, maar willen een politiek doel bereiken.
Zo is de hele discussie over de "grenzen van de vrijheid van meningsuiting" niets meer dan een stoplap om de kritiek op de islam e doen verstommen.
Sorry, het ging wellicht te snel:quote:Op zondag 4 maart 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van welke hak spring jij nu op welke tak??
Ah, het ging weer over Wilders. Nee sorry, ik heb vandaag een Wilders-loze dag...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, het ging wellicht te snel:
De huidige politiek gaat nu met name over de nationaliteiten-issues aangezwengeld door Wilders.
You said the W-word!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, het ging weer over Wilders. Nee sorry, ik heb vandaag een Wilders-loze dag...
En dat komt niet eens zo zeer door de islam, maar al die hardleerse idioten, met hun Godwin-complex.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er wordt niets geleerd van het verleden. Meningen zullen blijven bestaan zolang er mensen bestaan. Iemand die dat wil stoppen is een debiel van de eerste orde. Ik geloof ook dat we een clash niet kunnen voorkomen tussen de islam en het westen. Niets werkt, we zitten opgesloten in een kolk, een mechanisme dat alleen door extreme factoren tot verandering kan worden gebracht.
Factoids.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een weergave van de feiten is wel ja...
Natuurlijk, iedereen zit dan ook in dat mechanisme. Een land staat of valt met een ideologie. Er komt een tijd dat ergens een andere ideologie verboden wordt. Hopelijk gaat dat ook zo op voor de islam. Maar zelfs daar zit je weer in die kolk. Iets verbieden leidt weer tot reaktie.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat komt niet eens zo zeer door de islam, maar al die hardleerse idioten, met hun Godwin-complex.
Waar waar waar?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:23 schreef PJORourke het volgende:
Zo. GeertLog aangemaakt.
aandoenlijk, zoveel naivieteitquote:Op zondag 4 maart 2007 18:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je echt zou denken dat mensen blij waren met de moord op een persoon, dan ben je ziek in je hoofd. Als je stelt dat sommige mensen er blij mee waren dat hij zo eindelijk stopte met onzin blaten en polariseren, dan zal dat best ja. Ik denk dan echter niet in termen van veel, maar weinig. Moord is ziek, en het handjevol dat blij is dat Pim Fortuyn vermoord is, moet een lange, heftige behandeling krijgen.
geertlog.volkskrantblog.nlquote:Op zondag 4 maart 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar waar waar?
quote:
Die bloemen!quote:
Ik hou het in de gaten. Je eerste aanbeveling is alvast binnen.quote:
Ik zag het ja. Ik zal aan een eerste echte bijdrage gaan werken.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hou het in de gaten. Je eerste aanbeveling is alvast binnen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef Lemmeb het volgende:
LOLAaah, heb je meteen je hele PC-park maar aangeslingerd om aanbevelingen te doen?
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.quote:
Tja, sommige noemen een mening die anders is, die ze raar vinden of die ze niet snappen 'naïef'.quote:
hehehehehquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.
Wetenschappelijk over een politicus?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
geertlog.volkskrantblog.nl
Prachtig!!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.
Je moet bij de VK-lezer wel de juiste snaar raken, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Wetenschappelijk over een politicus?
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
Je moet bij de VK-lezer wel de juiste snaar raken, natuurlijk.
Daar gaan we natuurlijk voor.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prachtig!!
Die link ook: Waarschuw de redaktie!![]()
![]()
![]()
voelt u zich niet aangesprokenquote:Kinderlokkers online
Zondag 4 maart 2007
Gedaan met speeltuinen, parkjes, zwembaden. Het internet wordt hoe langer hoe meer hét actieterrein voor pedofielen om contacten te leggen met hun prooi.
Panorama wil uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat. Via 'Lotte', een fictief dertienjarig meisje, begeven we ons op het terrein: chat- en datingsites voor jongeren.
Een kwartier na aanmaak van het profiel van 'Lotte', komt er respons, van een 35-jarige man 'Beertje'. Na twee chatgesprekken praat de man over seks en stelt hij een ontmoeting voor. We sturen een figurante naar de ontmoeting...
Vette lol gegarandeerd!quote:
ik vind je mening in deze niet "anders", "raar" en ik snap hem weldegelijk, ik vind hem gewoon naïef. Wat inderdaad betekent dat ik het niet met je eens ben, en om het geheel wat sjeu te verlenen geef ik jouw afwijkende mening ook nog eens een zekere kwalificatie, en wel één waarvan ik vermoed dat het een Nederlandse vrouw het meest irriteert. Lief hèquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, sommige noemen een mening die anders is, die ze raar vinden of die ze niet snappen 'naïef'.
Anderen noemen een andere mening 'dom' of 'kortzichtig'. Is feitelijk lood om oud ijzer, het is allebei weinig respect tonen voor de mening van een ander.
Het leukste is om er met veel herrie afgeknikkerd te worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vette lol gegarandeerd!
Was pas geleden ook al iets van Telegraaf/Boulevard/nep Peterrrr De Vries kale misdaadverslaggever.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:51 schreef zakjapannertje het volgende:
om +/- 20.15u op Canvas
[..]
voelt u zich niet aangesproken
Ja, dan begint het pas: dan ontstaan er opeens her en der nieuwe logjes.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het leukste is om er met veel herrie afgeknikkerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |