quote:
Die bloemen!quote:
Ik hou het in de gaten. Je eerste aanbeveling is alvast binnen.quote:
Ik zag het ja. Ik zal aan een eerste echte bijdrage gaan werken.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
Ik hou het in de gaten. Je eerste aanbeveling is alvast binnen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef Lemmeb het volgende:
LOLAaah, heb je meteen je hele PC-park maar aangeslingerd om aanbevelingen te doen?
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.quote:
Tja, sommige noemen een mening die anders is, die ze raar vinden of die ze niet snappen 'naïef'.quote:
hehehehehquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.
Wetenschappelijk over een politicus?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
geertlog.volkskrantblog.nl
Prachtig!!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi toch? Het was potentieel de meest xenofobe wallpaper van de VK, kon moeilijk iets anders kiezen.
Je moet bij de VK-lezer wel de juiste snaar raken, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Wetenschappelijk over een politicus?
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
Je moet bij de VK-lezer wel de juiste snaar raken, natuurlijk.
Daar gaan we natuurlijk voor.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prachtig!!
Die link ook: Waarschuw de redaktie!![]()
![]()
![]()
voelt u zich niet aangesprokenquote:Kinderlokkers online
Zondag 4 maart 2007
Gedaan met speeltuinen, parkjes, zwembaden. Het internet wordt hoe langer hoe meer hét actieterrein voor pedofielen om contacten te leggen met hun prooi.
Panorama wil uitzoeken hoe dat precies in zijn werk gaat. Via 'Lotte', een fictief dertienjarig meisje, begeven we ons op het terrein: chat- en datingsites voor jongeren.
Een kwartier na aanmaak van het profiel van 'Lotte', komt er respons, van een 35-jarige man 'Beertje'. Na twee chatgesprekken praat de man over seks en stelt hij een ontmoeting voor. We sturen een figurante naar de ontmoeting...
Vette lol gegarandeerd!quote:
ik vind je mening in deze niet "anders", "raar" en ik snap hem weldegelijk, ik vind hem gewoon naïef. Wat inderdaad betekent dat ik het niet met je eens ben, en om het geheel wat sjeu te verlenen geef ik jouw afwijkende mening ook nog eens een zekere kwalificatie, en wel één waarvan ik vermoed dat het een Nederlandse vrouw het meest irriteert. Lief hèquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, sommige noemen een mening die anders is, die ze raar vinden of die ze niet snappen 'naïef'.
Anderen noemen een andere mening 'dom' of 'kortzichtig'. Is feitelijk lood om oud ijzer, het is allebei weinig respect tonen voor de mening van een ander.
Het leukste is om er met veel herrie afgeknikkerd te worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vette lol gegarandeerd!
Was pas geleden ook al iets van Telegraaf/Boulevard/nep Peterrrr De Vries kale misdaadverslaggever.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:51 schreef zakjapannertje het volgende:
om +/- 20.15u op Canvas
[..]
voelt u zich niet aangesproken
Ja, dan begint het pas: dan ontstaan er opeens her en der nieuwe logjes.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het leukste is om er met veel herrie afgeknikkerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |