abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46918843
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef Mezel het volgende:
maar dan moet je wel het verschil tussen lekkere trek en honger kunnen voelen )
dat is volgens mij ook het probleem

ik heb vandaag een verjaardag gehad dus geen geweldige lijn dag maar ook niet heel raar gedaan
mijn neefje had trouwens wel een leuke opmerking die vroeg waarom ik zo´n klein rokje aan had terwijl ik wel al zo groot ben
ik had mijn nieuwe korte schotse rokje aan

[ Bericht 21% gewijzigd door Miss_S op 04-03-2007 21:17:57 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 21:18:10 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46919566
Ik kom een loopband tegen op internet:

http://www.lc-sport.nl/lo(...)pid-36.html?cPath=22

Niet al te duur (vergeleken met andere loopbanden). Mark zegt dat ik het moet doen, maar aan de andere kant: ik koop eigenlijk liever een fiets deze zomer en lopen kan buiten ook wel.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2007 @ 21:19:10 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46919602
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is volgens mij ook het probleem

ik heb vandaag een verjaardag gehad dus geen geweldige lijn dag maar ook niet heel raar gedaan
mijn neefje had trouwens wel een leuke opmerking die vroeg waarom ik zo´n klein rokje aan had terwijl ik wel al zo groot ben
ik had mijn nieuwe korte schotse rokje aan
Kids say the darndest things .
Niet meer actief op Fok!
pi_46919812
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef Mezel het volgende:

[..]

Wow, dat is handig Ik verveel me ook al snel als ik op de crosstrainer sta. Ze staan allemaal recht tegenover een spiegel opgesteld, dus als ik niet 20 minuten lang naar mezelf wil staren moet ik maar gewoon constant naar het calorieentellertje kijken
[..]

Goed zeg Ik fitness nu al zo'n 2 maanden 2 keer in de week een uurtje, in het begin vond ik dat best zwaar, maar het went steeds meer en ik wil nu ook een keertje extra in de week gaan hardlopen of gewoon lekker een uurtje fietsen

Eigenlijk is het pas woensdag weegdag, maar ik ben stiekem vandaag al op de weegschaal gesprongen en zag dat 'ie op 64.4 stond! Als dat klopt ben ik nu exact op de helft (voor de zekerheid toch maar even wachten hoe de weegschaal er woensdag over denkt)
Jup zeker handig die tv's Voordat de sportschool helemaal verbouwd werd deed ik eigenlijk alleen maar groepslessen, omdat ik fitness zo saai vond, maar sinds er allemaal nieuwe apparaten zijn met tv en muziek enzo ben ik helemaal verslaafd aan de sportschool. Ook zijn alle apparaten aangesloten op het Fitlinxx systeem, heb je een eigen code, moet je de eerste keer alle apparaten die je doet invoeren met hoeveel kg en aantal herhalingen en dat staat dan allemaal in de computer en als je dan naar een apparaat gaat, dan voer je op een schermpje je code in en dan staat er dus hoeveel herhalingen je met welk gewicht moet doen, wat je de laatste keer gedaan hebt en houdt ie dus weer bij hoeveel je er aan het doen bent. En je kunt dan zelf ook het gewicht laten verhogen ( of verlagen) en dan houdt ie dat dus ook bij en aan het eind dan meld je je dus weer af en krijg je dus je resultaten te zien, erg handig systeem dus

Zou lekker zijn als je al over de helft bent zeg Ik vind het ook moeilijk om maar 1 keer per week op de weegschaal te staan, omdat ik maar 1 kamer heb staat ie altijd vriendelijk naar me te lonken en sta ik er ook wel eens stiekum wat vaker op. Maar goed, denk dat ik nu maar ga proberen om er gewoon een tijdje niet op te staan, want hij merkt niet echt dat ik zoveel sport en gezond eet enzo, kan beter gewoon naar mn buikomvang gaan kijken, hoe mn broeken zitten enzo. Want daar gaat het me dus vooral om Ben benieuwd of jouw weegschaal woensdag nog steeds zulk goed nieuws heeft
  zondag 4 maart 2007 @ 21:28:52 #105
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46919994
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik moet aankomende zondag naar een verjaardag. Ik moest daar vandaag al een koekje afstaan, had niet veel gegeten terwijl er lekkere dingen op tafel stonden en had ook geen ijsje aangenomen. Als ik daar dan ook nog een gebakje moet afstaan kom ik alleen nog maar meer ondankbaar over. Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.
pi_46920830
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.
Zeg nou eerlijk: maakt het iets uit wat wij zeggen?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46920943
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

ja want dan krijgt ze weer aandacht en dan is het weer een paar minuten goed
  zondag 4 maart 2007 @ 21:51:39 #108
157031 roosjeroosje1988
pi_46921054
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee ik denk het eerlijk gezegd niet. Volgens mij kan ik ook beter m'n mond houden inderdaad.
pi_46921105
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee ik denk het eerlijk gezegd niet. Volgens mij kan ik ook beter m'n mond houden inderdaad.
Nou, helemaal je mond houden hoeft ook weer niet
Maar om elke cracker advies vragen is ook weer zoiets he..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46922181
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.
Nou, het kan me niet schelen wat iedereen hier zegt. Maar ik ben net zoals jij. Dat "ene" gebakje, dat "ene" hapje, etc. Maar dat zijn wel de hapjes en snoeperijen waar je uiteindelijk niet door afvalt!
Weet je wat ik doe? Ik stel voor mezelf één dag in de week waarop ik met één ding mag zondigen.
Dan spreek ik af "ik heb zaterdag een verjaardag en dan neem ik één gebakje". Dan wordt het niet compleet onhaalbaar om af te vallen, aangezien je eetpatroon de week daarvoor en daarna weer netjes en gezond is.
Als je geen verjaardagen hebt is het fijn dat je toch elke week op die dag iets 'slechts' mag. Als je wel verjaardagen hebt is het goed die dag op zo'n verjaardag te laten vallen, dan is het hele afval-plan niet verloren.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:59:06 #111
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46926635
Mijn crosstrainer staat op de tv gericht.Alleen zo hou ik het vol.
Helaas is er 's ochtends echter geen zak op tv, dus moet dat 's avonds.

Inmiddels heb ik een account aangemaakt op http://valtaf.nl, dus er is nu een http://spacehamster.valtaf.nl.
Ik vind wel tof dat je daar dagboeken kan maken waarin de kcals en koolh, en eiwitten en vetten staan en beweging ook wordt meegeteld.
Mijn dagboel staat openbaar dus heb ik nu een hele grote stevige stok achter de deur.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 5 maart 2007 @ 00:14:39 #112
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46927034
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet je wat ik doe? Ik stel voor mezelf één dag in de week waarop ik met één ding mag zondigen.
Dat systeem doe ik ook, maar ik merk wel dat als ik een dag plan dan:
- Loop ik vantevoren al helemaal te kwijlen om de dag
- Kan ik die dag niet nalaten er nog wat lekkers bij te nemen want anders duurt het weer een week tot het kan.
- Is er minstens nog een dag waarop ongeplande en sterke verleidingen mijn pad kruisen.

Dus nu plan ik die dagen maar niet meer en zie wel hoe de verleidingen mijn kant op komen. Als ik minstens 5 dagen netjes heb gegeten dan mag ik bezwijken voor een verleiding. Anders niet.
  maandag 5 maart 2007 @ 07:54:43 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46931284
Ik plan ook geen snaaidag.
Had me eerst voorgenomen om op zaterdag te mogen snaaien, maar vaak had ik op zaterdag überhaupt geen zin in snaaien, dus dan voelde ik me weer verplicht om het te doen. En zonder een vaste dag heb ik geen houvast meer. Nu doe ik het dus maar helemaal niet meer en ik mis het ook absoluut niet, hoor . Voorheen liep het water me in de mond bij het zien van chips en nootjes en ik at uit verveling. Nu zorg ik dat ik me niet verveel en ga ik op feestjes gezellig met mensen zitten kleppen. Bij voorkeur met degenen die zo ver mogelijk bij de hapjes vandaan zitten .

En ik heb vaag gedroomd, dus ik voel me een beetje gek. Ik droomde dat m'n broer een relatie had met een ex van mij. Nou, ik mag echt hopen dat dat nooit gaat gebeuren .
Niet meer actief op Fok!
pi_46931420
alleen vrijdag en zaterdag eet ik na het avond eten nog stokbrood en drink ik wijn maar ik heb in een week zoveel balansdagen dat dat niet uitmaakt
pi_46931454
ik plan ook geen snaaidagen in, alleen met feestjes of etentjes ofzo neem ik es een keer wat ik normaal niet eet, maar verder komt er gewoon geen snoep/koek/chips of brie in huis
pi_46931841
Snaaidagen, brrr...
pi_46932161
Ik doe ook niet aan snaaidagen. Als ik zin heb in iets lekkers en het de moeite waard vind, neem ik het gewoon. Ben nu al een hele tijd zo bezig en dat kost me weinig moeite, en ik blijf er in ieder geval mee op gewicht, dus ik ben tevreden. Dit is een eetpatroon dat ik kan volhouden en dat gezond is, dus dat heb ik in ieder geval bereikt.
Die laatste paar kilo's moeten er dus af met weer wat strenger dieten maar vooral met meer sporten, maar zoals het nu gaat ben ik ook al best tevreden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_46932426
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik doe ook niet aan snaaidagen. Als ik zin heb in iets lekkers en het de moeite waard vind, neem ik het gewoon. Ben nu al een hele tijd zo bezig en dat kost me weinig moeite, en ik blijf er in ieder geval mee op gewicht, dus ik ben tevreden. Dit is een eetpatroon dat ik kan volhouden en dat gezond is, dus dat heb ik in ieder geval bereikt.
Die laatste paar kilo's moeten er dus af met weer wat strenger dieten maar vooral met meer sporten, maar zoals het nu gaat ben ik ook al best tevreden.
Juist ja!
Dat vind ik veel beter dan snaaidagen, nu moet ik me er ook aan proberen te houden, laatste week ging heel goed!
pi_46932921
Ik vind het woord 'snaaidag' eerlijk gezegd ook niet echt de lading dekken van wat ik bedoel het is niet alsof ik die dag de schade inhaal van wat ik door de week niet heb gesnoept ofzo. Het is meer het idee 'als ik dan iets 'slechts' eet, dan maar op die dag'.

Ik vind het voor mezelf makkelijk om op de doordeweekse avonden gewoon alleen thee te drinken en wat fruit of een biscuitje te eten. Dat ene gebakje, of een paar toastjes brie of een paar blokjes kaas eet ik dan liever in het weekend. Dan zijn de avonden ook langer en krijg ik automatisch meer zin in 'iets lekkers'. Het is natuurlijk voor iedereen anders hoe je het het beste volhoudt, dit werkt voor mij. Zeker omdat ik in het weekend vaak bij m'n ouders ben en er dus ook vaak iets is van vlaai of een gevulde koek. Ik haal zelf die dingen gewoon niet eens in huis.

Het enig wat hier in huis komt is chips omdat m'n vriend dat graag eet ik vind het eerlijk gezegd best moeilijk om niet met hem mee te snaaien op zo'n moment. Maar dan neem ik een sinaasappel en een glas water of wat yoghurt en dan is het ook wel weer goed
pi_46933239
Soms heb ik zelfs een snaaiweekend
Maar goed, er is snaaien en snaaien. Hele zakken chips gaan er gewoon niet meer in. Maar een paar glazen wijn en wat toastjes dan weer wel Heel af en toe dan.

Ik doe intussen verwoede pogingen om een onrijpe kiwi uit zijn velletje te scheppen...
En daar vliegt weer een stuk kiwi door de lucht. Die stomme keiharde witte kern ook he...
pi_46933316
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:
Maar goed, er is snaaien en snaaien. Hele zakken chips gaan er gewoon niet meer in. Maar een paar glazen wijn en wat toastjes dan weer wel Heel af en toe dan.

Ik doe intussen verwoede pogingen om een onrijpe kiwi uit zijn velletje te scheppen...
En daar vliegt weer een stuk kiwi door de lucht. Die stomme keiharde witte kern ook he...
dus de kiwi is het gevecht aan het winnen?
pi_46933339
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
dus de kiwi is het gevecht aan het winnen?
Nee hoor, hij wordt alsnog opgegeten!
Victory is mine!
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 10:53:53 #123
155227 crew  Guppy
dus
pi_46933893
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee hoor, hij wordt alsnog opgegeten!
Victory is mine!
wacht jij maar... Revenge of the Kiwi, das niet mis hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_46934244
Wat doen jullie het allemaal goed zeg, zo te horen amper ongezonde dingetjes tussendoor! Dit weekend weer redelijk wat dingen aangeboden gekregen die ik zelf nooit in huis gehaald zou hebben, maar de weegschaal gaf geen gewichtsverhoging meer aan. (Nou ja, 63,9 kg). Het daalt zeer gestaag, maar dat geeft niet. Ook van familie best veel complimentjes gehad dat ik er zo goed uit zag, daar word je weer best blij van k Zeg dan altijd maar 'heb er wel hard voor moeten werken'.
Die valtaf.nl site vul ik niet heel consistent in, maar het is wel af en toe handig om te kijken hoeveel je die dag wel niet binnen gekregen hebt. En als je dan ook nog eens elke dag je ochtend en avond gewicht invoert, is dat mij een beetje obsessief eigenlijk.

'k Moet nog eventjes door op de uni en heb wel trek, dus ik ga maar een plak ontbijtkoek eten, ook al staat er met kleine lettertjes op dat ie wel 200 kcal bevat. Heb niets anders bij en heb met een boterham ontbeten, dus dit lijkt me dan nog de beste keuze.
Het mooi kotsende meisje.
pi_46934414
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

'k Moet nog eventjes door op de uni en heb wel trek, dus ik ga maar een plak ontbijtkoek eten, ook al staat er met kleine lettertjes op dat ie wel 200 kcal bevat. Heb niets anders bij en heb met een boterham ontbeten, dus dit lijkt me dan nog de beste keuze.
een plak ontbijtkoek van 200 kcl?

die van mij is 60 kcal
pi_46934504
Het is zo'n voorverpakt ding van 70 gram (dus eigenlijk een dubbele).
pi_46934639
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is zo'n voorverpakt ding van 70 gram (dus eigenlijk een dubbele).
Is het dan niet zo'n koekreep o.i.d.? Ik zat het laatst te vergelijken, en in die voorverpakte repen zit per 100 gram zoveel meer calorieen dan in gewoon een plak van een normale ontbijtkoek! Ik schrok er van eigenlijk. Die dingen leken me zo handig om mee te nemen, maar je kan beter gewoon zo'n normale ontbijt nemen en daar plakjes van meenemen.
pi_46934787
Het is een plak kruidkoek van de C1000, je hebt het ook van 'snelle jelle ofzo'. 300 kcal/100 gram, dat is wel normaal voor dat soort dingen toch? Je hebt natuurlijk ook van die ontbijtkoekdingetjes met suikertjes aan de zijkant en erin, die zijn inderdaad nog veeeeeeeeel slechter.

Heb het meegekregen van m'n moeder, heb er nu nog 3. Het is dus eigenlijk geen aanrader om te kopen (dikke plak) en ik zal dat niet zelf doen, maar ik maak me er niet druk over en ze gaan nog gewoon op denk ik.
pi_46935686
Ja, zo gaat het nooit lukken natuurlijk. Gisteravond bij het etentje (toch erg gezellig uiteindelijk) begon ik nog goed met vitello tonnato als voorgerecht en dorade als hoofd. Maar toen werd er een bord met chocotaart voor m'n neus gezet en nee ik had het niet besteld, (maar het stond er toch want het etentje werd gegeven door een vriend die jarig was, dus vandaar de taart voor iedereen , zo'n 50 man, dure aangelegenheid voor die jongen trouwens, maar goed) En ik heb dus om een lang verhaal eindelijk af te sluiten: die taart opgegeten tot de laatste kruimel. Ik had nl. zoveel wijn op (4 glazen) dat ik er niet eens over dacht om het te laten staan. Dus deze week: Spartaans voor mij, alleen sportschool en droog brood. En voor straf een maand geen alcohol meer!
pi_46935916
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef conleche het volgende:
Dus deze week: Spartaans voor mij, alleen sportschool en droog brood. En voor straf een maand geen alcohol meer!
Ik denk niet dat jezelf straffen de manier is om prettig af te vallen...
Schrijf het gewoon af als een leuke avond en ga vanaf vandaag weer verder zoals je eerst bezig was!
pi_46936122
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jezelf straffen de manier is om prettig af te vallen...
Schrijf het gewoon af als een leuke avond en ga vanaf vandaag weer verder zoals je eerst bezig was!
Dat doe ik ook hoor, het was maar een manier om te zeggen dat ik me nu de komende tijd geen zondetjes ga veroorloven, dat kan echt pas als ik op gewicht ben, dan is zo'n avond als gister helemaal niet erg, maar nu wel, want het afvallen gaat nu zo langzaam dat je moet oppassen niet gedemotiveerd te raken. Dus dat droge brood gaat wel meevallen, maar die alcohol ga ik echt even laten staan, dat wel.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:34:28 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46936713
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:

haha .
Ja nogal een gedoe met die kiwi's ja. Vooral als je tussendoor ook nog wilt fokken . Zit je hele toetsenbord onder het kiwisap.

En het irritante is: ze voelen soms heel zacht aan, maar als je ze door midden snijdt zijn ze intussen toch keihard .

Ik zit nog een half uurtje op stage. Gaat erg lekker hier. Ik merk wel dat ik me steeds lekkerder ga voelen hier. Het is toch wel wat om ineens aan het werk te moeten als je dat niet gewend bent. Maar het gaat steeds beter en ik word bij de dagelijkse gang van zaken betrokken enzo .

Vanochtend hiernaartoe gelopen. Flink de pas erin, maar ik was er met 20 minuten al (en dan stond ik ook nog 2 min voor het stoplicht). Dus het schoot wel lekker op, al had ik liever 30 minuten gelopen. Kan ook langzamer gaan lopen, maar dan helpt het weer niet .

Straks ook even naar mijn ouders lopen vanaf het stationsplein in Drachten. Dan ben ik wel een half uurtje bezig . En dan vanmiddag auto rijden, ook al zo leuk .

Nou ze hebben in de gaten dat ik een beetje zit te fokken geloof ik, dus ik ga maar weer even wat nuttigs doen . Tot vanavond! .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:45:37 #133
157031 roosjeroosje1988
pi_46937050
Ik ken dat gedoe met die kiwi's, ik heb ze nu alweer een tijdje niet gegeten (we hebben ze ook niet in huis) maar als ik ze eet spettert het alle kanten op.
pi_46937882
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ken dat gedoe met die kiwi's, ik heb ze nu alweer een tijdje niet gegeten (we hebben ze ook niet in huis) maar als ik ze eet spettert het alle kanten op.
Nou ik heb nu wel een methode ontwikkeld om dat te voorkomen, maar dan moet het ding wel rijp zijn. Anders kom ik niet door dat harde witte stuk met mn lepeltje
pi_46937974
Zo, ik ben al heen en weer naar mn nieuwe school gefietst ( 2 keer 10 minuten) en kwam terug met goed nieuws, want ipv 3 jaar doen over SPW ga ik het gewoon ff lekker snel in 1,5 jaar doen

En daarna boodschappen gedaan: vanavond chicken tonight hawaii eten en zometeen groentensoep en verder komkommer, cherrytomaatjes, appels, paprika ( gele en ode) 20+ smeerkaas, jong belegen kaas en een fles cola light gekocht, dus kan steeds beter tegen de verleidingen in de supermarkt
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 13:28:03 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_46938412
wow, das super! ik liep ook altijd met dat idee rond, om mn opleiding snel te doen, maar ik doe het nu maar gewoon even in 4 jaar doen hoor! ik ben nu toch al in het derde jaar!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_46938455
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
wow, das super! ik liep ook altijd met dat idee rond, om mn opleiding snel te doen, maar ik doe het nu maar gewoon even in 4 jaar doen hoor! ik ben nu toch al in het derde jaar!
nouja, komt dus, ik heb SPH gedaan, maar ga SPW doen en omdat ik al wel Propedeuse SPH heb, krijg ik dus 1,5 jaar vrijstelling
  Moderator maandag 5 maart 2007 @ 13:45:54 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_46938958
netjes
pi_46939336
Zo, net terug van het sporten. Het was de eerste keer in heeeel lange tijd, dus ik ben maar niet te lang doorgegaan. Kwartiertje op zo'n fiets (en een kwartier op een echte fiets, tussen de sportschool en mijn huis ) en een half uurtje op de crosstrainer. Volgens de tellers van die apparaten zou ik ruim 400kcal verbrand moeten hebben, zou mooi zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46939396
Goed dat je bent wezen sporten, maar 400 kcal dat lijkt mij wel erg veel hoor

Met een half uur op de crosstrainer verbrand ik 170 kcal ongeveer en met een kwartiertje fietsen zo'n 50
pi_46939542
Het leek mij inderdaad ook al veel. Ik heb wel aardig doorgefietst/gecrosstraind(?), maar dan nog. Ach ja, het is in elk geval beter dan thuis op de bank zitten met je neus in een wiskundeboek.
pi_46939579
400 kcal daar moet ik ongeveer 1,5 uur voor sporten
  maandag 5 maart 2007 @ 14:05:46 #143
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46939637
Ach joh, een dag in de week is het toch juist fantastisch om een beetje(!) uit de band te springen?
Goed voor de stofwisseling juist.
Maar het is dus wel onwijs een grote kunst om het beperkt genoeg te houden.
Ik heb alleen nooit goed begrepen wat nou de beste manier is om een snaaidag/junkdag/refeed te doen. Zeker is dat het werkt om dan wat mer koolhydraten binnen te krijgen, maar hoeveel kcal je dan boven je dieetlimiet mag komen....? Soms lees ik 200 kcals, soms lees ik 100 kcals....en da's wel een heel groot verschil...
pi_46941468
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef Spacehamster het volgende:
Zeker is dat het werkt om dan wat mer koolhydraten binnen te krijgen, maar hoeveel kcal je dan boven je dieetlimiet mag komen....? Soms lees ik 200 kcals, soms lees ik 100 kcals....en da's wel een heel groot verschil...
3 toastjes met brie en 2 glazen wijn erboven ongeveer
  maandag 5 maart 2007 @ 15:47:51 #145
157031 roosjeroosje1988
pi_46943188
Ik zei dat we geen kiwi meer in huis hadden maar zag er net toch 1 liggen. Nouja ik ga hem niet eten ook, heb geen zin in een kliederboel.
  maandag 5 maart 2007 @ 16:29:13 #146
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46944972
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Alcarin het volgende:
3 toastjes met brie en 2 glazen wijn erboven ongeveer
Hoeveel kubieke millimeters van elke voedingsmiddel precies?
  maandag 5 maart 2007 @ 16:42:52 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46945546
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom een loopband tegen op internet:

http://www.lc-sport.nl/lo(...)pid-36.html?cPath=22

Niet al te duur (vergeleken met andere loopbanden). Mark zegt dat ik het moet doen, maar aan de andere kant: ik koop eigenlijk liever een fiets deze zomer en lopen kan buiten ook wel.
Ik heb naast m'n fiets een Tacx trainer staan waardoor ik ook binnen kan trainen als het vies weer is dat zou je ook kunnen overwegen
Vandaag prima dag gehad en straks spinazie eten
Bernie en ik zijn tof.
pi_46946998
snaaien gebeurt bij mij altijd als ik naar de supermarkt geweest ben als ik nog niet gegeten heb...dan koop ik chips en koekjes en chocolade en thuis kan ik er dan niet vanaf blijven!! Het is vaak wel in één avond op, zodat ik de rest van de week niet kan snaaien....Discipline heb ik dus niet echt.

vanavond druk ga ik me voor bereiden op een sollicitatie (morgen 12 uur), spannend!!!
pi_46947431
ik heb echt geen zin om te sporten vandaag
heb eigenlijk nergens zin in vandaag
pi_46947923
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
ik heb echt geen zin om te sporten vandaag
heb eigenlijk nergens zin in vandaag
Als je wel gaat voel je je daarna wel stukken beter! Ik ga nu ook (lesje om 6 uur), heb ook niet echt zin, want voel me wat katerig na gisteravond, maar ik weet dat als ik dan thuiskom ik me heerlijk voel en dan mag ik op de bank naar Grey's A. kijken! Onder een dekentje en met een bordje eten op schoot.
*schopt miss_s zachtjes naar de sportschool*
pi_46948201
miss_S, lekker gaan!! je voelt je zó lekker erna...
pi_46948400
Inderdaad toch gewoon gaan miss-S

Ik was vanmiddag ook helemaal niet lekker, moe enzo, vanochtend druk bezig geweest, maar net toch geweest en nu heb ik weer energie voor 10 een voel me weer kei lekker

Vrijevogel, veel succes met je sollicitatie morgen, waarvoor is het?
pi_46948918
ik ga zometeen maar eerst 20 minuutjes hardlopen en dan kijk ik of ik nog een uurtje bootcamp doe
  maandag 5 maart 2007 @ 18:11:43 #154
157031 roosjeroosje1988
pi_46948964
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet (en een glas van dat Hero fruitontbijt)
Lunch: 2 boterhammen met smeerkaas
'S middags: 3 kleine stukjes appel, een banaan en 2 stukjes peer
Net: aardappelen, sperziebonen en een paprika rondo
  maandag 5 maart 2007 @ 18:13:43 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46949048
Waarom toch altijd stukjes appel en peer? Waarom niet gewoon een hele appel en peer (al dan niet in stukjes)?
The love you take is equal to the love you make.
pi_46949106
en toch vind ik het ontbijt nog steeds dubbelop
in zo´n drink ontbijt zitten meestal toch veel kcal?
  maandag 5 maart 2007 @ 18:16:47 #157
157031 roosjeroosje1988
pi_46949166
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef Lienekien het volgende:
Waarom toch altijd stukjes appel en peer? Waarom niet gewoon een hele appel en peer (al dan niet in stukjes)?
M'n moeder neemt vaak ook van de peer en de cavia krijgt meestal een stukje van de appel.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:18:44 #158
157031 roosjeroosje1988
pi_46949245
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik het ontbijt nog steeds dubbelop
in zo´n drink ontbijt zitten meestal toch veel kcal?
Nou alleen morgen nog van die fles en dan niet meer. Zelfs met 1 boterham had ik daarna al snel weer honger.
pi_46949255
qua fruit krijg je zo wel veel te weinig binnen iig, je moet 2 hele stuks fruit nemen per dag, en dat red je niet als je maar een paar stukjes neemt.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:19:20 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46949271
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

M'n moeder neemt vaak ook van de peer en de cavia krijgt meestal een stukje van de appel.
Maar drie kleine stukjes appel, is dat driekwart van de appel?
pi_46949316
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

en je mag zelf geen fruit pakken?
  maandag 5 maart 2007 @ 18:21:06 #162
157031 roosjeroosje1988
pi_46949322
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar drie kleine stukjes appel, is dat driekwart van de appel?
Ja maar het waren wel kleine stukjes.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:21:37 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46949345
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar het waren wel kleine stukjes.
Was het maar een klein appeltje?
  maandag 5 maart 2007 @ 18:22:01 #164
157031 roosjeroosje1988
pi_46949361
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Sylvana het volgende:
qua fruit krijg je zo wel veel te weinig binnen iig, je moet 2 hele stuks fruit nemen per dag, en dat red je niet als je maar een paar stukjes neemt.
Die stukjes appel en die 2 stukjes peer plus die banaan zijn er toch wel 2?
pi_46949364
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

idd, lijkt me toch niet dat je alleen fruit mag als je moeder en de cavia het ook eten

Ik zou wel wat meer fruit gaan eten roosjeroosje

edit: o sorry, had over die banaan heen gekeken
  maandag 5 maart 2007 @ 18:22:49 #166
157031 roosjeroosje1988
pi_46949382
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jawel hoor.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:23:10 #167
157031 roosjeroosje1988
pi_46949389
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was het maar een klein appeltje?
Ja.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:23:45 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46949408
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja.
Neem dan de volgende keer 7 kleine stukjes appel.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:24:18 #169
157031 roosjeroosje1988
pi_46949417
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zou wel wat meer fruit gaan eten roosjeroosje
Ach sommige mensen eten bijna nooit fruit. Gelukkig vind ik het wel lekker.
pi_46949637
is er trouwens ooit over nagedacht voor een meeting voor dit topic
net zoals die bij de dieetclub gehouden worden
pi_46949678
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
is er trouwens ooit over nagedacht voor een meeting voor dit topic
net zoals die bij de dieetclub gehouden worden
ik heb geen idee, niet dat ik me kan herinneren iig, maar lijkt me wel leuk
pi_46950435
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ach sommige mensen eten bijna nooit fruit.
Die mensen zijn dom
pi_46951073
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb geen idee, niet dat ik me kan herinneren iig, maar lijkt me wel leuk
mij ook
misschien als er meer geinteresseerd in zijn dat we iets kunnen doen

heb trouwens net 20 minuten hard gelopen
ging beter dan verwacht een paar weken geleden hield ik het nauwelijks 5 minuten vol en nu weer 20 minuten
pi_46951443
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mij ook
misschien als er meer geinteresseerd in zijn dat we iets kunnen doen

heb trouwens net 20 minuten hard gelopen
ging beter dan verwacht een paar weken geleden hield ik het nauwelijks 5 minuten vol en nu weer 20 minuten
hardlopen hou ik geen 20 minuten vol, crosstrainer wel

en ga je nu nog meer sporten of hou je het hierbij?
pi_46951527
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hardlopen hou ik geen 20 minuten vol, crosstrainer wel

en ga je nu nog meer sporten of hou je het hierbij?
ik hou het hierbij voor vandaag
denk dat het slimmer is als ik bootcamp en hardlopen niet op dezelfde dag doe maar om en om
en daarbij gewoon iets van crosstrainer of steppen

en hardlopen kan je heel makkelijk opbouwen zodat je binnen een paar weken wel zo lang achter elkaar kan lopen
  maandag 5 maart 2007 @ 20:49:01 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46955065
Hoi allemaal ,

net thuis (bijna 12 uur weggeweest ) en ik heb zere benen Ik heb in totaal zo'n 65 minuten gelopen vandaag. Voelde het vanochtend branden in m'n kuiten en vanmiddag voelde ik het vooral vlak boven de binnenkant van m'n knie (hoe heet dat ook alweer?). Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik dat gedaan heb . Morgen weer lopend naar stage. Ik loop dan vier dagen per week 40 minuten per dag in flinke pas.
Lijkt me een hele vooruitgang tov eerder . Zo even lekker douchen, dan hh van Paul de Leeuw kijken en dan m'n nestje in.
Niet meer actief op Fok!
pi_46955421
goed bezig hoor Viking84
pi_46955461
ben benieuwd hoeveel je zo gaat afvallen binnen een paar weeken Viking
lopen is erg goed voor je
pi_46955879
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi allemaal ,

net thuis (bijna 12 uur weggeweest ) en ik heb zere benen Ik heb in totaal zo'n 65 minuten gelopen vandaag. Voelde het vanochtend branden in m'n kuiten en vanmiddag voelde ik het vooral vlak boven de binnenkant van m'n knie (hoe heet dat ook alweer?). Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik dat gedaan heb . Morgen weer lopend naar stage. Ik loop dan vier dagen per week 40 minuten per dag in flinke pas.
Lijkt me een hele vooruitgang tov eerder . Zo even lekker douchen, dan hh van Paul de Leeuw kijken en dan m'n nestje in.
Wow, goed zeg! Dat moet toch zeker wel een verschil maken. Ik zat er aan te denken dat ook te gaan doen, meer lopen. Vooral op de dagen dat ik als ik de trein uitkom geen boodschappen hoef te doen zou ik best heen en terug naar het station kunnen lopen. Wel boodschappen = fietsen, maar met zware fietstassen+rugzak+tassen aan het stuur is dat natuurlijk ook wel goed .

Vandaag dus de eerste echte "beter op eten letten" dag, en ik vond het best goed gaan. Ontbeten met een geroosterde boterham met kaas+komkommer, een sinaassappel en een glas karnemelk. Lunch een bak sla met tonijn en mandarijntjes en een glas karnemelk. Avondeten een Valess-ding met worteltjes en (heel weinig) gebakken aardappelschijfjes, en als toetje een beker optimel. Voor de rest van de dag veel thee tussendoor. Ik bleef plassen .

- Edit - Ik vergeet het enige ding waar ik over twijfelde nog te vermelden ook !

Ik had een vrij vroege lunch (11.45) en toen moest ik naar college. Om 17u was college afgelopen, en moest ik op het station 20 minuten wachten op de trein. Wij eten altijd laat, zo rond 20u, en op het station heb ik toen als tussendoortje een broodje filet americain gehaald bij de AH to go omdat m'n maag helemaal stukrammelde

Maar is filet americain eigenlijk vet? Ik had het op en toen bedacht ik me pas dat ik dat helemaal niet wist!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2007 21:20:24 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 21:14:29 #180
157031 roosjeroosje1988
pi_46956053
Had vanavond ook weer 2 crackers gegeten.
pi_46956154
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

denk dat het slimmer is als ik bootcamp en hardlopen niet op dezelfde dag doe maar om en om
en daarbij gewoon iets van crosstrainer of steppen
Wat is bootcamp eigenlijk, Miss_S?
pi_46956201
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wow, goed zeg! Dat moet toch zeker wel een verschil maken. Ik zat er aan te denken dat ook te gaan doen, meer lopen. Vooral op de dagen dat ik als ik de trein uitkom geen boodschappen hoef te doen zou ik best heen en terug naar het station kunnen lopen. Wel boodschappen = fietsen, maar met zware fietstassen+rugzak+tassen aan het stuur is dat natuurlijk ook wel goed .

Vandaag dus de eerste echte "beter op eten letten" dag, en ik vond het best goed gaan. Ontbeten met een geroosterde boterham met kaas+komkommer, een sinaassappel en een glas karnemelk. Lunch een bak sla met tonijn en mandarijntjes en een glas karnemelk. Avondeten een Valess-ding met worteltjes en (heel weinig) gebakken aardappelschijfjes, en als toetje een beker optimel. Voor de rest van de dag veel thee tussendoor. Ik bleef plassen .
Ziet er goed uit dat eetpatroon en meer wandelen is altijd goed ja en ook niet zo heel moeilijk om te doen op zich Gewoon wat vaker wandelen ipv fietsen als het kan of een halte eerder uitstappen met de bus om het laatste stukje te lopen is te doen lijkt me

Wat ik vandaag heb gegeten:
ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
lunch: 2 kommen groentensoep met 2 sneeen bruin brood
tussendoor: vitalinea bakje en paprika
avondeten: chicken tonight
tussendoor: bakje cherrytomaatjes
pi_46956448
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat is bootcamp eigenlijk, Miss_S?
een billy blanks workout dvd

maar niemand geinteresseerd in een meeting behalve ik en sylvana?
pi_46956562
quote:
Maar is filet americain eigenlijk vet? Ik had het op en toen bedacht ik me pas dat ik dat helemaal niet wist!
Valt reuze mee, een broodbeleg is iets van 30 cal. het is mager rundvlees er zit wel olie door, maar ik eet het heel vaak. Ik doe nl. geen boter of margarine op m'n brood dus dat compenseert weer die olie.
pi_46958898
Net weer terug van fitness... mn gewicht blijft echt de hele tijd schommelen.. ik kom niet onder de 80 maar ook niet boven de 83... ik ben gestopt met het letten op de kilo's.. ik kijk liever naar de spiegel, begin daar namelijk wel resultaten te zien...
af en toe onder de zonnebank voor een mooi gebruinde huid en ik kruip langzaam richting mijn doel(en)!! ik begin echt steeds tevredener te worden, mn zelfvertrouwen schiet omhoog en zit lekker in mn vel...
dan weeg ik maar 81/82/83 kilo.. ben nu vooral kracht aan het trainen.. buikspieren, rpm lessen daarnaast.. echt naar mn zin!
pi_46959242
klinkt goed Thrilled en daar gaat het idd om, lekker in je vel zitten
pi_46959515
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed Thrilled en daar gaat het idd om, lekker in je vel zitten
Zekers.. kheb sowieso altijd al gezegd dat mijn gewicht me niks uitmaakt, als het er allemaal maar strak en goed (gespierd) uitziet.. en mn blokjes beginnen al door te komen mn borstspieren ook.. en mn armen ben ik al tevreden over, die spieren hoef ik niet eens meer te spannen om te zien dat ze gespierd zijn hahahaha Fitness
pi_46959640
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Zekers.. kheb sowieso altijd al gezegd dat mijn gewicht me niks uitmaakt, als het er allemaal maar strak en goed (gespierd) uitziet.. en mn blokjes beginnen al door te komen mn borstspieren ook.. en mn armen ben ik al tevreden over, die spieren hoef ik niet eens meer te spannen om te zien dat ze gespierd zijn hahahaha Fitness
fijn, nog zo'n medefitnesser die zo enthousiast is Met mijn enthousiasme had ik al een paar mensen aangestoken hier, maar echt heerlijk ja En hier gaat het ook vooral om een strakkere buik, en dan maakt het me ook niet echt uit of ik nou 50 of 51 kg weeg ofzo
pi_46959696
ik wil ook buikspieren............
pi_46959736
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

fijn, nog zo'n medefitnesser die zo enthousiast is Met mijn enthousiasme had ik al een paar mensen aangestoken hier, maar echt heerlijk ja En hier gaat het ook vooral om een strakkere buik, en dan maakt het me ook niet echt uit of ik nou 50 of 51 kg weeg ofzo
Ja ik ben erg enthousiast Ik zit sinds september op fitness.. en tot aan Januari ging ik 2 keer in de week ofzo.. en soms had ik geen zin en dan ging ik niet.. was gewoon lui.. en 1 januari was ik het zat mn maat kwam ook op fitness en we hadden allebei voornemens.. sinds 1 januari gaan we 6x in de week naar de sportschool ma/di/wo/do/vrijdag avonden, en zaterdagochtend.. elke dag zijn er leuke lessen... ontzettend leuke instructreurs/instructrices en de meisjes daar mogen er ook zijn Ik ben het nog steeds niet zat om zo vaak te fitnessen.. merk wel dat ik meer kleren moet kopen
pi_46959853
hehe, 6 keer in de week, dat vink wel veel ik ben nu net van 2 naar 3 keer per week gegaan en als ik dat volhou vind ik het al best maarja, ik ga ook in mn eentje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:28:43 #192
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_46962915
Oei, ik zit vandaag tussen de 1600 en 1700 kcals
De kipfilet lukte een beetje te goed want ik had inspiratie en toen lustte mijn vriend een stuk niet..... Het helpt niet om eigen kookkunst lekker te vinden.
Maargoed, de afgelopen dagen heb ik netjes gegeten, ik heb flink gefitnessed en morgen ga ik weer keurig op de 1200 kcals, waar ik kennelijk thuishoor.
Vandaag was een onverwacht half junkdagje.
Zo zie je maar...die dingen moeten niet geplanned worden. Beter dit dan een 200 gram zak vette mierzoete paaseitjes van minstens 1000 hoogkoolhydratische kcals.
pi_46965550
Whieoew ik heb er weer zin in Zit nu lekker te forummen met mn flesje water naast me Die galajurk gaat mooi zitten in april!

Ohja ik heb ook een nieuw baantje...ga van ¤3,59 naar ¤8,50 per uur..
pi_46966415
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niemand?

vanmorgen weer voor het ontbijt 15 minuten gesport
vanavond dan eindelijk weer bootcamp
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:53:04 #195
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46966727
Misschien na mijn huwelijk... Maar iedereen is zo ver weg...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46966788
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jawel hoor, lijkt me wel eens leuk om iedereen te ontmoeten.
pi_46966807
Ik zit trouwens een beetje te twijfelen of ik zou gaan sporten vandaag. Op zich wil ik wel graag, maar ik moet ook bloed gaan geven, dus misschien is dat niet zo'n handige combinatie.
Iemand daar ervaring mee?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:07:35 #198
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46967035
Hoe gaat het bloed geven gewoonlijk? En wil je sporten voor of na het bloedgeven?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:10:04 #199
157031 roosjeroosje1988
pi_46968572
Ik heb zojuist pas ontbeten.
pi_46968645
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zojuist pas ontbeten.
ben je net pas wakker of gewoon laat ontbeten?

ik weet trouwens niet hoe het zit met bloedgeven, heb het zelf nog nooit gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')