dat is volgens mij ook het probleemquote:Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef Mezel het volgende:
maar dan moet je wel het verschil tussen lekkere trek en honger kunnen voelen)
Kids say the darndest thingsquote:Op zondag 4 maart 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook het probleem
ik heb vandaag een verjaardag gehad dus geen geweldige lijn dag maar ook niet heel raar gedaan
mijn neefje had trouwens wel een leuke opmerking die vroeg waarom ik zo´n klein rokje aan had terwijl ik wel al zo groot ben
ik had mijn nieuwe korte schotse rokje aan
Jup zeker handig die tv'squote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef Mezel het volgende:
[..]
Wow, dat is handigIk verveel me ook al snel als ik op de crosstrainer sta. Ze staan allemaal recht tegenover een spiegel opgesteld, dus als ik niet 20 minuten lang naar mezelf wil staren moet ik maar gewoon constant naar het calorieentellertje kijken
[..]
Goed zegIk fitness nu al zo'n 2 maanden 2 keer in de week een uurtje, in het begin vond ik dat best zwaar, maar het went steeds meer en ik wil nu ook een keertje extra in de week gaan hardlopen of gewoon lekker een uurtje fietsen
Eigenlijk is het pas woensdag weegdag, maar ik ben stiekem vandaag al op de weegschaal gesprongen en zag dat 'ie op 64.4 stond! Als dat klopt ben ik nu exact op de helft(voor de zekerheid toch maar even wachten hoe de weegschaal er woensdag over denkt)
Ik moet aankomende zondag naar een verjaardag. Ik moest daar vandaag al een koekje afstaan, had niet veel gegeten terwijl er lekkere dingen op tafel stonden en had ook geen ijsje aangenomen. Als ik daar dan ook nog een gebakje moet afstaan kom ik alleen nog maar meer ondankbaar over. Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb vandaag een verjaardag gehad dus geen geweldige lijn dag maar ook niet heel raar gedaan
Zeg nou eerlijk: maakt het iets uit wat wij zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.![]()
ja want dan krijgt ze weer aandacht en dan is het weer een paar minuten goedquote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk: maakt het iets uit wat wij zeggen?
Nee ik denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk: maakt het iets uit wat wij zeggen?
Nou, helemaal je mond houden hoeft ook weer nietquote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee ik denk het eerlijk gezegd niet.Volgens mij kan ik ook beter m'n mond houden inderdaad.
Nou, het kan me niet schelen wat iedereen hier zegt. Maar ik ben net zoals jij. Dat "ene" gebakje, dat "ene" hapje, etc. Maar dat zijn wel de hapjes en snoeperijen waar je uiteindelijk niet door afvalt!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als het nou goed gaat tot die tijd kan ik me toch wel 1 gebakje veroorloven dan? Of een stukje gebak van m'n moeder.![]()
Dat systeem doe ik ook, maar ik merk wel dat als ik een dag plan dan:quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet je wat ik doe? Ik stel voor mezelf één dag in de week waarop ik met één ding mag zondigen.
Juist ja!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:25 schreef Quinazoline het volgende:
Ik doe ook niet aan snaaidagen. Als ik zin heb in iets lekkers en het de moeite waard vind, neem ik het gewoon. Ben nu al een hele tijd zo bezig en dat kost me weinig moeite, en ik blijf er in ieder geval mee op gewicht, dus ik ben tevreden. Dit is een eetpatroon dat ik kan volhouden en dat gezond is, dus dat heb ik in ieder geval bereikt.
Die laatste paar kilo's moeten er dus af met weer wat strenger dieten maar vooral met meer sporten, maar zoals het nu gaat ben ik ook al best tevreden.
dus de kiwi is het gevecht aan het winnen?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:
Soms heb ik zelfs een snaaiweekend![]()
Maar goed, er is snaaien en snaaien. Hele zakken chips gaan er gewoon niet meer in. Maar een paar glazen wijn en wat toastjes dan weer welHeel af en toe dan.
Ik doe intussen verwoede pogingen om een onrijpe kiwi uit zijn velletje te scheppen...![]()
En daar vliegt weer een stuk kiwi door de lucht. Die stomme keiharde witte kern ook he...![]()
Nee hoor, hij wordt alsnog opgegeten!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
dus de kiwi is het gevecht aan het winnen?
wacht jij maar... Revenge of the Kiwi, das niet mis hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 10:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wordt alsnog opgegeten!
Victory is mine!![]()
een plak ontbijtkoek van 200 kcl?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
'k Moet nog eventjes door op de uni en heb wel trek, dus ik ga maar een plak ontbijtkoek eten, ook al staat er met kleine lettertjes op dat ie wel 200 kcal bevat. Heb niets anders bij en heb met een boterham ontbeten, dus dit lijkt me dan nog de beste keuze.
Is het dan niet zo'n koekreep o.i.d.? Ik zat het laatst te vergelijken, en in die voorverpakte repen zit per 100 gram zoveel meer calorieen dan in gewoon een plak van een normale ontbijtkoek! Ik schrok er van eigenlijk. Die dingen leken me zo handig om mee te nemen, maar je kan beter gewoon zo'n normale ontbijt nemen en daar plakjes van meenemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is zo'n voorverpakt ding van 70 gram (dus eigenlijk een dubbele).
Ik denk niet dat jezelf straffen de manier is om prettig af te vallen...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef conleche het volgende:
Dus deze week: Spartaans voor mij, alleen sportschool en droog brood. En voor straf een maand geen alcohol meer!
Dat doe ik ook hoor, het was maar een manier om te zeggen dat ik me nu de komende tijd geen zondetjes ga veroorloven, dat kan echt pas als ik op gewicht ben, dan is zo'n avond als gister helemaal niet erg, maar nu wel, want het afvallen gaat nu zo langzaam dat je moet oppassen niet gedemotiveerd te raken. Dus dat droge brood gaat wel meevallen, maar die alcohol ga ik echt even laten staan, dat wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jezelf straffen de manier is om prettig af te vallen...
Schrijf het gewoon af als een leuke avond en ga vanaf vandaag weer verder zoals je eerst bezig was!![]()
hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 10:26 schreef Alcarin het volgende:
Soms heb ik zelfs een snaaiweekend![]()
Maar goed, er is snaaien en snaaien. Hele zakken chips gaan er gewoon niet meer in. Maar een paar glazen wijn en wat toastjes dan weer welHeel af en toe dan.
Ik doe intussen verwoede pogingen om een onrijpe kiwi uit zijn velletje te scheppen...![]()
En daar vliegt weer een stuk kiwi door de lucht. Die stomme keiharde witte kern ook he...![]()
Nou ik heb nu wel een methode ontwikkeld om dat te voorkomen, maar dan moet het ding wel rijp zijn. Anders kom ik niet door dat harde witte stuk met mn lepeltjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ken dat gedoe met die kiwi's, ik heb ze nu alweer een tijdje niet gegeten (we hebben ze ook niet in huis) maar als ik ze eet spettert het alle kanten op.![]()
nouja, komt dus, ik heb SPH gedaan, maar ga SPW doen en omdat ik al wel Propedeuse SPH heb, krijg ik dus 1,5 jaar vrijstellingquote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
wow, das super! ik liep ook altijd met dat idee rond, om mn opleiding snel te doen, maar ik doe het nu maar gewoon even in 4 jaar doen hoor! ik ben nu toch al in het derde jaar!
3 toastjes met brie en 2 glazen wijn erboven ongeveerquote:Op maandag 5 maart 2007 14:05 schreef Spacehamster het volgende:
Zeker is dat het werkt om dan wat mer koolhydraten binnen te krijgen, maar hoeveel kcal je dan boven je dieetlimiet mag komen....? Soms lees ik 200 kcals, soms lees ik 100 kcals....en da's wel een heel groot verschil...
Hoeveel kubieke millimeters van elke voedingsmiddel precies?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Alcarin het volgende:
3 toastjes met brie en 2 glazen wijn erboven ongeveer![]()
Ik heb naast m'n fiets een Tacx trainer staan waardoor ik ook binnen kan trainen als het vies weer is dat zou je ook kunnen overwegenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom een loopband tegen op internet:
http://www.lc-sport.nl/lo(...)pid-36.html?cPath=22
Niet al te duur (vergeleken met andere loopbanden). Mark zegt dat ik het moet doen, maar aan de andere kant: ik koop eigenlijk liever een fiets deze zomer en lopen kan buiten ook wel.
Als je wel gaat voel je je daarna wel stukken beter! Ik ga nu ook (lesje om 6 uur), heb ook niet echt zin, want voel me wat katerig na gisteravond, maar ik weet dat als ik dan thuiskom ik me heerlijk voel en dan mag ik op de bank naar Grey's A. kijken! Onder een dekentje en met een bordje eten op schoot.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
ik heb echt geen zin om te sporten vandaag
heb eigenlijk nergens zin in vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |