Neej, ik ben snip verkoude. Ik ben nog steeds met mijn gedachte in het zonnetje. Moet ook echt oppassen dat ik niet bijna depressief wordt van dit weer zeg, blergh.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef vrijevogel het volgende:
hmm ik heb een account aangemaakt vanmiddag en een resultaat toegevoegd, maar sta er nog niet tussen. morgen weer ff checken, anders ga ik wel aan de bel trekken
zwahiel, al weer een beetje gewend aan nederland?
ik zal dit trouwens ook even wat uitgebreider in de OP zetten, want nu staat er alleen dat je Troel moet contacten, maar dat is dus niet echt duidelijk genoeg zo te lezen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je moet een pm sturen naar Troel waarin je zegt dat je in dit topic wilt, want iedereen komt automatisch in het lijstje van het dieetclubtopic
Heel herkenbaar. Helaas.quote:Ik moet ook alles regelen hier in huis
ja daar zat ik zelf ook al over te denken. Aan de andere kant is het niet helemaal zijn schuld (bedenk ik me nadat ik hem de huid heb volgescholdenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Och, zie het voordeel: die kaas zal nu niet jouw gewicht doen toenemen...![]()
Over welk gerecht hebben we het?
toevallig was de AH ook open vandaag, maar natuurlijk weer tot 17 uur. Een uur nadat ik erachter kwam dat ik geen kaas meer had.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Jammer dat je in Groningen zit, anders had je wel wat kaas bij mij kunnen halen...
we hadden nog wel gewone kaasquote:Op zondag 4 maart 2007 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga er zo naar toe, ik zal even kijken. Ze verkopen sowieso gewone kaas, dus tsja, als je er zo'n ramp van maakte dat er geen kaas was zou dat ook een optie zijn toch.
... wat hadden we nou gezegd? niet elke keer posten wat je eet.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
'S middags had ik nog stukjes appel op en een banaan en vanavond 2 saté, een half ei met zoetzure saus, tahoe blokjes en wat sperziebonen.
We aten niet thuis! En ik had al zo weinig gegeten vergeleken de anderen en ik heb GEEN ijsje aangenomen. En ik mag toch wel 's avonds posten wat ik heb gegeten? Reageer ik een hele tijd niet, is het weer niet goed.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... wat hadden we nou gezegd? niet elke keer posten wat je eet.
En ik hoop dat je weet dat saté erg ongezond is?
Tip: kijk eens op het pakje hoeveel calorieën erin zitten voor je iets in je mond stopt.
ja, maar je zou dan 's avonds 1 keer posten wat je de hele dag gegeten had toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
We aten niet thuis! En ik had al zo weinig gegeten vergeleken de anderen en ik heb GEEN ijsje aangenomen. En ik mag toch wel 's avonds posten wat ik heb gegeten? Reageer ik een hele tijd niet, is het weer niet goed.
Ik denk dat ik vanavond weer een cracker neem. Misschien moet ik daar voorlopig een gewoonte van maken om het op gang te houden.
Oh dat valt me mee. Zo'n klein winkeltje en ik dacht dat ze er alleen maar broodjes, drinken e.d. verkochten.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
De AH2go had wel geraspte kaas, btw.
ja, ga gauw joh! Ze mochten hier nog denken dat jij ook een dikkerd bentquote:En nu ga ik snel weer uit het topic
Ja dat is wel makkelijk gezegd maar ik weet nooit hoe ik moet reageren.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en misschien dat je ook wat vaker op anderen kunt reageren ipv alleen te vertellen wat je zelf eet en wat je eigen problemen zijn, misschien helpt dat ook om wat meer begrip te krijgen
zo van: "Jullie zijn goed bezig" (ook al meen je het niet, het motiveert ons welquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja dat is wel makkelijk gezegd maar ik weet nooit hoe ik moet reagaren.
idd, dan kun je het net zo goed gewoon in een dagboek schrijven ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo van: "Jullie zijn goed bezig" (ook al meen je het niet, het motiveert ons wel). Hoe zou je het vinden als iedereen hier z'n eigen verhaal zou posten en niet zou reageren op een ander? Wat is dan nog de zin van een forum?
Ja maar jullie zijn denk ik ook heel wat makkelijker in communicatie dan ik. Maar oke: Jullie zijn goed bezig!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo van: "Jullie zijn goed bezig" (ook al meen je het niet, het motiveert ons wel). Hoe zou je het vinden als iedereen hier z'n eigen verhaal zou posten en niet zou reageren op een ander? Wat is dan nog de zin van een forum?
Dat zou echt een rámp zijn ja!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat valt me mee. Zo'n klein winkeltje en ik dacht dat ze er alleen maar broodjes, drinken e.d. verkochten.
[..]
ja, ga gauw joh! Ze mochten hier nog denken dat jij ook een dikkerd bent![]()
.
Nou, ik heb ooit eens een tijdje op zo'n hometrainer gezeten en ik werd zo enorm chagrijnig van het feit dat ik wel keihard zat te fietsen maar niets leuks om me heen zag, geen frisse wind in m'n gezicht had en simpelweg niet vooruit kwam. Drie essentiele dingen die ik toch wel bij fietsen vind horen eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook, dus ik fiets gewoon in de sportschool
In de sportschool kijk ik gewoon tv ondertussen, hebben apparaten met ingebouwde tv, dus dan is het al weer wat minder erg om te fietsen, gaat tijd wel snel voorbij en af en toe komt er nog een leuke jongen om naar te kijken langslopen enzoquote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit eens een tijdje op zo'n hometrainer gezeten en ik werd zo enorm chagrijnig van het feit dat ik wel keihard zat te fietsen maar niets leuks om me heen zag, geen frisse wind in m'n gezicht had en simpelweg niet vooruit kwam. Drie essentiele dingen die ik toch wel bij fietsen vind horen eigenlijk.
Maar goed, ik moet m'n mond houden over sporten want ik ben zo enorm a-sportief dat ik het maar niet moet uitlokken dat mensen mij gaan vragen van "en wat doe jij eigenlijk aan sport".
Drie keer! Wauwquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de sportschool kijk ik gewoon tv ondertussen, hebben apparaten met ingebouwde tv, dus dan is het al weer wat minder erg om te fietsen, gaat tijd wel snel voorbij en af en toe komt er nog een leuke jongen om naar te kijken langslopen enzo
Morgenavond maar weer es doen, en dan dinsdag en donderdag ook, hele tijd 2 keer in de week gesport en kijken of ik dat volhield en nu dan opbouwen naar 3 keer in de week
Herkenbaar...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Drie keer! Wauw. Ik sport helemaal niet, wel slecht eigenlijk. Ik houd mezelf voor dat ik het veel te druk heb (kuch.. met Fokken zeker
) en dat m'n scriptie voorgaat (die niet opschiet) en dat ik ook al twee cursussen in de week volg (van 1 en van 1,5 uur.. enorm druk.. )
Allemaal van die nepexcuses eigenlijk.
Ik ken dat wel hoor, ik fitness al sinds mn 16e, maar in die 4 jaar tijd is het ook regelmatig voorgekomen dat ik de sportschool maanden niet van binnen zag. Maar nu laatste tijd gaat het aardig goed met volhouden, alleen die 2 weken net nadat mn vader hersenbloeding had gehad stond mn hoofd er ff niet naar, om in huilen uit te barsten in de sportschool is ook weer zowat. Maar nu laatste paar weken gaat het wel goed en vorige week dus voor het eerst 3 keer gesport en dat beviel wel goed, dus toch maar ff proberen zien vol te houdenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Drie keer! Wauw. Ik sport helemaal niet, wel slecht eigenlijk. Ik houd mezelf voor dat ik het veel te druk heb (kuch.. met Fokken zeker
) en dat m'n scriptie voorgaat (die niet opschiet) en dat ik ook al twee cursussen in de week volg (van 1 en van 1,5 uur.. enorm druk.. )
Allemaal van die nepexcuses eigenlijk.
Doe dat dan ookquote:Op zondag 4 maart 2007 20:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Een jaar geleden ging ik 2 of 3x per week naar de sportschool, maar vrat ik me wel vol met troep. Werkte dus niet.
En nu eet ik wel goed, maar sport ik weer niet![]()
Ik moet echt gaan zwemmen!
Inkoppertje: "En wat doe jij eigenlijk aan sport?"quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik moet m'n mond houden over sporten want ik ben zo enorm a-sportief dat ik het maar niet moet uitlokken dat mensen mij gaan vragen van "en wat doe jij eigenlijk aan sport".
ook herkenbaarquote:Op zondag 4 maart 2007 20:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Een jaar geleden ging ik 2 of 3x per week naar de sportschool, maar vrat ik me wel vol met troep. Werkte dus niet.
En nu eet ik wel goed, maar sport ik weer niet![]()
Ik moet echt gaan zwemmen!
Nouja, ik doe dus niet aan sport. Dat dat duidelijk is. Ik fiets naar het station, ik loop naar college, ik loop weer terug, en ik fiets (heuvelopquote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inkoppertje: "En wat doe jij eigenlijk aan sport?".
Ik ben ook a-sportief, om verschillende redenen:
1) nooit in m'n vrije tijd aan sport gedaan
2) ik was nogal onhandig, dus ik werd vaak als laatste gekozen (en dan krijg je vanzelf weerzin tegen sport
3) ik heb geen zin om helemaal naar de sportschool te fietsen
4) als ik naar de sportschool ga, doe ik altijd maar wat. Eigenlijk zou ik eens een les met een personal trainer moeten boeken die een plan voor me opstelt en me leert hoe ik nu eigenlijk die apparaten moet gebruiken. Je moet die apparaten op een bepaalde manier hanteren, anders loop je kans op blessures of boek je geen vooruitgang en daar ben ik bang voor.
Ooit - dat is: als ik genoeg ruimte heb en genoeg geld- wil ik nog eens een loopband in huis hebben voor de wintermaanden. Maar eerst in de zomer maar eens even buiten lopen
. Het nadeel van buiten lopen / fietsen is natuurlijk dat je misschien te enthousiast bent en dan te moe bent om nog terug te lopen / fietsen
. Als je op een hometrainer fietst, stap je op de plaats van vertrek weer af
.
Tot de zomer ga ik in ieder geval 3 keer per week naar m'n stage lopen en als het mee zit kan ik een begin maken met hardlopen (maar dan moet ik wel weer eens wat afvallen).
Wow, dat is handigquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Sylvana het volgende:
In de sportschool kijk ik gewoon tv ondertussen, hebben apparaten met ingebouwde tv, dus dan is het al weer wat minder erg om te fietsen, gaat tijd wel snel voorbij en af en toe komt er nog een leuke jongen om naar te kijken langslopen enzo
Goed zegquote:Morgenavond maar weer es doen, en dan dinsdag en donderdag ook, hele tijd 2 keer in de week gesport en kijken of ik dat volhield en nu dan opbouwen naar 3 keer in de week
Ik heb op zolder nog een loopband staan die nu niet heel veel meer doet dan stof vangenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Ooit - dat is: als ik genoeg ruimte heb en genoeg geld- wil ik nog eens een loopband in huis hebben voor de wintermaanden. Maar eerst in de zomer maar eens even buiten lopen
.
3 Keer per week wandelen is al een prima begin hoorquote:Tot de zomer ga ik in ieder geval 3 keer per week naar m'n stage lopen en als het mee zit kan ik een begin maken met hardlopen (maar dan moet ik wel weer eens wat afvallen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |