M'n moeder neemt vaak ook van de peer en de cavia krijgt meestal een stukje van de appel.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef Lienekien het volgende:
Waarom toch altijd stukjes appel en peer? Waarom niet gewoon een hele appel en peer (al dan niet in stukjes)?
Nou alleen morgen nog van die fles en dan niet meer. Zelfs met 1 boterham had ik daarna al snel weer honger.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
en toch vind ik het ontbijt nog steeds dubbelop
in zo´n drink ontbijt zitten meestal toch veel kcal?
Maar drie kleine stukjes appel, is dat driekwart van de appel?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder neemt vaak ook van de peer en de cavia krijgt meestal een stukje van de appel.
en je mag zelf geen fruit pakken?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder neemt vaak ook van de peer en de cavia krijgt meestal een stukje van de appel.
Ja maar het waren wel kleine stukjes.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar drie kleine stukjes appel, is dat driekwart van de appel?
Was het maar een klein appeltje?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar het waren wel kleine stukjes.
Die stukjes appel en die 2 stukjes peer plus die banaan zijn er toch wel 2?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:19 schreef Sylvana het volgende:
qua fruit krijg je zo wel veel te weinig binnen iig, je moet 2 hele stuks fruit nemen per dag, en dat red je niet als je maar een paar stukjes neemt.
idd, lijkt me toch niet dat je alleen fruit mag als je moeder en de cavia het ook etenquote:
Neem dan de volgende keer 7 kleine stukjes appel.quote:
Ach sommige mensen eten bijna nooit fruit.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zou wel wat meer fruit gaan eten roosjeroosje
ik heb geen idee, niet dat ik me kan herinneren iig, maar lijkt me wel leukquote:Op maandag 5 maart 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
is er trouwens ooit over nagedacht voor een meeting voor dit topic
net zoals die bij de dieetclub gehouden worden
Die mensen zijn domquote:Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ach sommige mensen eten bijna nooit fruit.
mij ookquote:Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb geen idee, niet dat ik me kan herinneren iig, maar lijkt me wel leuk
hardlopen hou ik geen 20 minuten vol, crosstrainer welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mij ook
misschien als er meer geinteresseerd in zijn dat we iets kunnen doen
heb trouwens net 20 minuten hard gelopen
ging beter dan verwacht een paar weken geleden hield ik het nauwelijks 5 minuten vol en nu weer 20 minuten
ik hou het hierbij voor vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hardlopen hou ik geen 20 minuten vol, crosstrainer wel
en ga je nu nog meer sporten of hou je het hierbij?
Wow, goed zeg! Dat moet toch zeker wel een verschil maken. Ik zat er aan te denken dat ook te gaan doen, meer lopen. Vooral op de dagen dat ik als ik de trein uitkom geen boodschappen hoef te doen zou ik best heen en terug naar het station kunnen lopen. Wel boodschappen = fietsen, maar met zware fietstassen+rugzak+tassen aan het stuur is dat natuurlijk ook wel goedquote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi allemaal,
net thuis (bijna 12 uur weggeweest) en ik heb zere benen
Ik heb in totaal zo'n 65 minuten gelopen vandaag. Voelde het vanochtend branden in m'n kuiten en vanmiddag voelde ik het vooral vlak boven de binnenkant van m'n knie (hoe heet dat ook alweer?). Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik dat gedaan heb
. Morgen weer lopend naar stage. Ik loop dan vier dagen per week 40 minuten per dag in flinke pas.
Lijkt me een hele vooruitgang tov eerder. Zo even lekker douchen, dan hh van Paul de Leeuw kijken en dan m'n nestje in.
Wat is bootcamp eigenlijk, Miss_S?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk dat het slimmer is als ik bootcamp en hardlopen niet op dezelfde dag doe maar om en om
en daarbij gewoon iets van crosstrainer of steppen
Ziet er goed uit dat eetpatroon en meer wandelen is altijd goed ja en ook niet zo heel moeilijk om te doen op zichquote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wow, goed zeg! Dat moet toch zeker wel een verschil maken. Ik zat er aan te denken dat ook te gaan doen, meer lopen. Vooral op de dagen dat ik als ik de trein uitkom geen boodschappen hoef te doen zou ik best heen en terug naar het station kunnen lopen. Wel boodschappen = fietsen, maar met zware fietstassen+rugzak+tassen aan het stuur is dat natuurlijk ook wel goed.
Vandaag dus de eerste echte "beter op eten letten" dag, en ik vond het best goed gaan. Ontbeten met een geroosterde boterham met kaas+komkommer, een sinaassappel en een glas karnemelk. Lunch een bak sla met tonijn en mandarijntjes en een glas karnemelk. Avondeten een Valess-ding met worteltjes en (heel weinig) gebakken aardappelschijfjes, en als toetje een beker optimel. Voor de rest van de dag veel thee tussendoor. Ik bleef plassen.
een billy blanks workout dvdquote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat is bootcamp eigenlijk, Miss_S?
Valt reuze mee, een broodbeleg is iets van 30 cal. het is mager rundvlees er zit wel olie door, maar ik eet het heel vaak. Ik doe nl. geen boter of margarine op m'n brood dus dat compenseert weer die olie.quote:Maar is filet americain eigenlijk vet? Ik had het op en toen bedacht ik me pas dat ik dat helemaal niet wist!
Zekers.. kheb sowieso altijd al gezegd dat mijn gewicht me niks uitmaakt, als het er allemaal maar strak en goed (gespierd) uitziet.. en mn blokjes beginnen al door te komenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed Thrilled en daar gaat het idd om, lekker in je vel zitten
fijn, nog zo'n medefitnesser die zo enthousiast isquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zekers.. kheb sowieso altijd al gezegd dat mijn gewicht me niks uitmaakt, als het er allemaal maar strak en goed (gespierd) uitziet.. en mn blokjes beginnen al door te komenmn borstspieren ook.. en mn armen ben ik al tevreden over, die spieren hoef ik niet eens meer te spannen om te zien dat ze gespierd zijn hahahaha
![]()
![]()
Fitness
![]()
Ja ik ben erg enthousiastquote:Op maandag 5 maart 2007 22:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
fijn, nog zo'n medefitnesser die zo enthousiast isMet mijn enthousiasme had ik al een paar mensen aangestoken hier, maar echt heerlijk ja
En hier gaat het ook vooral om een strakkere buik, en dan maakt het me ook niet echt uit of ik nou 50 of 51 kg weeg ofzo
niemand?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar niemand geinteresseerd in een meeting behalve ik en sylvana?
Jawel hoor, lijkt me wel eens leuk om iedereen te ontmoeten.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar niemand geinteresseerd in een meeting behalve ik en sylvana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |