Niet dorp ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wierda!
Smit Joure![]()
De mensen die er wonen![]()
Mooi dorp
Niet dorpje ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
Leuk dorpje
Ik ben er heel lang geleden wel eens een paar dagen geweest.
Leuk voor even, maar als je de randstad gewend bent, dan is het er wel heel erg stil hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatief volk, wij Friezen..
Ik ga naar huis.
Ik ken nog meer leuke grappen !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.
Creatief volk, wij Friezen..
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Ik kon hem ook al maar hij blijft vet grappig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
020 is Amsterdam?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:11 schreef anne_Chris het volgende:
Nóg beter?!![]()
Terugkomen wil ik niet. Ik heb het prima naar m'n zin hier in 020.
Ik rijd ook elke dag met veel plezier 30 km om op m'n werk te komen hoorquote:Kon daar trouwens totaal niet aan de bak komen qua werkHier wel
Alles ! Midstraat is o.a. herbestraat. En (nog steeds!) geen betaald parkeren of stoplichten !quote:Vertel eens, wat is er nóg beter geworden? De Grietman?![]()
Even voorbij de passantenhaven aan die kadequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef 2cv het volgende:
Waar in/bij Joure leg je dan aan ?
Dat ken ik ! Leuk park. Roetsjte ik wel eens met een zeepkist naar beneden van de bult (waar naar het schijnt de eerste aardsappel van Nederland verbouwd is!).quote:Op woensdag 18 april 2007 02:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Even voorbij de passantenhaven aan die kade
Dan moet je rechtsaf en dan meteen links, dan sta je in de winkelstraat. Dat park rondom het gemeentehuis met die brug is ook wel leuk om een klein stukje in te wandelen.
Nee ! Fertel us mear !quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Lybo het volgende: (...) ben ik nou echt 1 van de weinigen die daar in geintresseerd is? (...)
Naar Amsterdam geweestquote:(...) Wie heeft er bijvoorbeeld wat op koninginnedag gedaan? (...)
Klopt !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef alors het volgende: (...) Charles Groenehuijsen is er geboren geloof ik. (...)
Dat is een klootzak.quote:(...) Jelle ten Rouwelaar natuurlijk. (...)
Heb ook zoiets gehoord ...quote:(...) En Joure heeft 1 sec. of fame gehad in Watskeburt '...van joure tot maastrikkie'. (...)
Ga weg !quote:(...) Maar geef mij Heerenveen maar
Wat heeft dat met Joure te maken ?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ie in Joure staat kom ik hem halen
Wat tinkst sels Lydia wat ik dyn ha mei keninginnedei???? Supe natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Lybo het volgende:
Nou hier ben ik na een dikke week maar weer eens even, vind het echt jammer dat dit topic niet echt in leven wordt gehouden....
Er is zoveel te vertellen over Joure en zijn welbekende mensen....ben ik nou echt 1 van de weinigen die daar in geintresseerd is?
Wie heeft er bijvoorbeeld wat op koninginnedag gedaan?
Hald dit topic in libben! en dot wol ik net graach allinich dwaan, dus wie helpt der mei?
Joure![]()
Sneek ruled wel een beetje hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
In Sneeks wildste dromen!
Sneek wint vakerquote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
on en t jouster skutsje is mooier versiert dan t sneker skutsje trouwens
Ik vind Joure stom, maar ;t zwembad niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eerst afzijken en dan huldigen/
blijf jij maar in gijlst!
ik ken de mac.quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef 2cv het volgende:
Dan is het zwembad van Joure het enige van Joure wat jij kent.
Enneh, het zwembad van joure is het slechtste van Joure
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zie je dat staan?
quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ken de mac.
en ik ken mensen.
en ;t zijn allemaal dikke paupers.
Ja inderdaad, die papiervlokken zijn rete irritant. vraag mij af hoe ze dat willen op ruimen straks.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef 2cv het volgende:
Welke randdebiel heeft uitgevonden dat er nepsneeuw tegen de gevels in de Midstraat gespoten moest worden. Sneeuw zit niet op gevels en hele volksstammen aan kutkoters, nieuwschierigen en aso's zit in die nepsneeuw te kladden.
Ach mens ga fietsen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Jep. ;p
Nah, ;t is koud buiten.quote:
de Toeter is ook wel tof !quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Ruubstar het volgende:
Joure FTW!
- Cafe 't Hert
- Cafe de Stam
- Paardenkoers
- WK Solexrace
- Ballonvaren
- Douwe Egberts
![]()
![]()
![]()
![]()
Fan itselfde Lydia...quote:Op zondag 23 december 2007 12:50 schreef Lybo het volgende:
Rofl
Komt der weer wat leven in de brouwerij??
Fijne feestdagen, Jousters!!!(en dreammaster in het bijzonder...;))
Erikjuhhhhh
De toeter ben ik nog nooit geweest, ik heb altijd het idee dat daar het gespuis van joure rondhangtquote:
Swetser was een tijdje wel gezellig op vrijdagavond..quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
't Tolhuis niet te vergeten.![]()
en ja de Swetser
valt meequote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
De toeter ben ik nog nooit geweest, ik heb altijd het idee dat daar het gespuis van joure rondhangt
Je vergeet de Joustermerke!!!quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Ruubstar het volgende:
Joure FTW!
- Cafe 't Hert
- Cafe de Stam
- Paardenkoers
- WK Solexrace
- Ballonvaren
- Douwe Egberts
![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk niet, want de paardenkoers is onderdeel van joustermerke (naast swipe-dei natuurlijk)quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef 2cv het volgende:
De Joure-meet natuurlijk !
ja, bowlen en midgetgolfen bij "t haskequote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
whehehe..
en dan?![]()
de kroeg bezetten en ladderzat worden?
of serieus iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
ja, bowlen en midgetgolfen bij "t haskeach dan kan ik iig snel naar huis als er geen ruk aan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ou-Tannu kijkt door t raam.. en ziet t haske liggen
waneer is een * Ou-Tannu line toevoegen geen edit meer?
kom ik net vandaan..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef 2cv het volgende:
Is dom hangen in de Mid en dan wel zien wat we gaan doen een optie ?
juhquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef 2cv het volgende:
Liep ik vanmiddag langs. Stond hij nog steeds bij de Koepel ?
omdat ik wel eens naar de camping zender kijk.. en er ook serieus gewacht moest worden op die miepen in de studioquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:37 schreef 2cv het volgende:
Tof ! Maar hoe weet je dat ?
Bij het klokje bij het oude postkantoor zekerquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef 2cv het volgende:
Is dom hangen in de Mid en dan wel zien wat we gaan doen een optie ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Bij het klokje bij het oude postkantoor zeker
klopt, grappig volk. Bestaat de Miks trouwens nog? jaren geleden hadden ze grote plannen voor een nieuw centrum in die heuvel bij Skipsleat.quote:
zover ik weet wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:33 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
klopt, grappig volk. Bestaat de Miks trouwens nog? jaren geleden hadden ze grote plannen voor een nieuw centrum in die heuvel bij Skipsleat.
oh zou kennenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef 2cv het volgende:
Dat is er 1Zo ergens tussen de Flecke / de AH is nog een voormalig postkantoor.
Ik was vannacht naar de evenementenhal, een tegenvaller dat wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:37 schreef Dreammaster het volgende:
Folle lok en seine foar it nye jiir!!
Vannacht drie kwartier onderweg geweest om in h'veen te komen.... met de auto
Bij mij hier vanmiddag ook nog...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Ik was vannacht naar de evenementenhal, een tegenvaller dat wel.
GVD zit 1 of andere malloot zijn vuurwerk er nog doorheen te jagen op dit moment. (zwaar siervuurwerk)
Neuh is ;ie al 3 jaar ofzoquote:
Dat moet toch ? Beetje bezig zijn enzo ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ze hebben eh like t klokje bij t oude postkantoor op de merk gemolt?!
neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat moet toch ? Beetje bezig zijn enzo ...
Asociale grafhonden![]()
Overigens, zie je wel eens een vuile witte BX Break met extra lampen op het dak door Joure karren ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef Miam het volgende:
Joure
Ik was laatst in hijoure. dat is oare koeke.
Yne simmer fiets ik dat wolris ut.quote:
vanaf waar?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:56 schreef Miam het volgende:
[..]
Yne simmer fiets ik dat wolris ut.
it is prachtig om derhinne te crossen oppe mountainbike.
Langsweagen.quote:
Jawis!quote:
drnkquote:
Proostquote:
Geen Flugeltje?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
goed, tijd voor een BIERTJE!
juist.quote:
tisser?quote:
Jahaaa. goed spul.quote:
ken ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Jahaaa. goed spul.
wieckse rose is nog lekkerder!
skandalig.quote:
kom dan maar es brengen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:20 schreef Miam het volgende:
[..]
skandalig.
mooie plaatsje hasto trouwesss
No, sees dat net te hurd. haha!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kom dan maar es brengen!
en train pwned!
kom dan brengenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef Miam het volgende:
[..]
No, sees dat net te hurd. haha!
Jaa.. ik freegje my al tiiden of wat pwned is.
Lit it myn Fryske harem net hearre.quote:
Is dat likeur?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heeft net rudolphs gevondne
Kom ik oan mei myn likeur.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
energy drink with wodka volgens de flesjes
Goldstrike is net myn ding. klinkt as fjoerwurk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kweenie![]()
vond ze in de drankkast :p
maar heb ook nog wel Goldstrke hoor :d
dan bist nei ien slok al as in toeter?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
goldstrike is zo lekker sterkmet 50%
hangt er vanafquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef Miam het volgende:
[..]
dan bist nei ien slok al as in toeter?
Ah okee. dat wie niks foar my liuw ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hangt er vanafhoe goed je er tegen kan
moauwquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:35 schreef Miam het volgende:
[..]
Ah okee. dat wie niks foar my liuw ik.
Ik bliuw mar bij it alde fertrouwde liuw ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw
dan maak je er black gold van
noh! ik bin dr wol :pquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:08 schreef Miam het volgende:
werom net. ik woe krekt nei dy ta.
TDF ? Nee, meetingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef Miam het volgende:
berltsum. leuk juh, tdf?![]()
Gesellig. ik bin moarn yn it fean. moarnier dan.
Ek al... giet iederien derhinne ofsa?quote:
it fean is kutquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef Miam het volgende:
jaaaaaa juh, der kom ik elke wyke. krekt wat tichterby he.
Met jou kan ik pratenquote:
Ik sjoch it net hjer!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Lit it myn Fryske harem net hearre.![]()
Oke.
Ja, kom mar. Ik bin ek by die meeting yn Berltsumquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Ek al... giet iederien derhinne ofsa?
Moat ik moarnjun mar nei TDF.
Heerenveen Hooligansquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
toch altijd maar rellen... :/
dat wens ik zo ook te houden eigenlijksquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerenveen Hooligans![]()
Zoveel hebben ze er daar niet van
Jaa, der wie ik achter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kom mar. Ik bin ek by die meeting yn Berltsum
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Moast yn net yn Cornjum weze Miam, dêr kinst neat belibje!![]()
Ja hoi wat makkest dit topic wer gesellig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do kist neat yn Cornjum belibbe nee.. Miam wol
PSM kint my wolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja hoi wat makkest dit topic wer gesellig.
Oh, mooi dat ik dat wiet..quote:
Dat kan je wel uit hengelen :-)quote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef 2cv het volgende:
Welke straat ?
Jonkersbosjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu ligt er een sloot op de straat
Kun je mooi in zwemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu ligt er een sloot op de straat
Hmmm daar ligt wel altijd een sloot op de straat als het zo regent als de afgelopen dagenquote:
moauw.. nee :-)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Hmmm daar ligt wel altijd een sloot op de straat als het zo regent als de afgelopen dagen
Is het in de nieuwbouw dan?
Ik leef anders nog ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, allemaal dood.
RIP voor de nabestaanden!
jullie zijn de laatsten der mohikanenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:22 schreef 2cv het volgende:
Leven de Jousters nog ?
quote:Op maandag 28 april 2008 18:03 schreef Slickk het volgende:
De Jouwster binne sa min nog net, se helpe us van de stront aw !
Zeg! niet spotten met mijn buurtjequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verdwaal er iig nog steedsvooral in die bootjesbuurt
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god, allemaal vinexkneusjes die nog bij pappie en mammie wonen hier
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god, allemaal vinexkneusjes die nog bij pappie en mammie wonen hier
Wat vond je er van? En wat deed je er?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben ook wel eens in Joure geweest!
St. Nykquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:27 schreef nietzman het volgende:
Doorrijden naar Sint Nyk natuurlijk, ik blijf me daar toch niet in het ghetto hangen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
St. NykDaar woont alleen maar inteelt uitschot
Yeah \o/quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:08 schreef 2cv het volgende:
De 25e is het weer Jouster Merke !
Supe ? Ach nee man ! Lekker de markt over en geld wegdonderen op de kermis.quote:
die markt mag mij gestolen worden :wquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Supe ? Ach nee man ! Lekker de markt over en geld wegdonderen op de kermis.
Na wat zoeken mijn vroegere huis teruggevondenquote:
Zo vroegah dat het politiebureau nog een boerderij wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer vroegah!
zo vroegah dat ons huis er nog niet op staat
Ik heb aan 2 dingen een hekel, Sint Nyksters en lege bierglazen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:27 schreef nietzman het volgende:
Doorrijden naar Sint Nyk natuurlijk, ik blijf me daar toch niet in het ghetto hangen.
en dan ben ik gewoon aan het werk! of de boel moet voor 7:47 al begonnen zijn maar daar gok ik niet opquote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef Lybo het volgende:
Hey Jousters!
Fijne Joustermerke allemaal, begint morgen weer, heeeeerlijk!![]()
kermis was idd weer flut...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:50 schreef Lybo het volgende:
kickje!
En, hebben jullie ook een leuke joustermerke gehad?
Is onderhand alweer eventjes geleden natuurlijk, maar hebben jullie t net zo leuk gehad als moi?![]()
Vond alleen de kermis niet zo spectaculair dit jaar...(wanneer trouwens wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |