abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46911471
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah dus dit stelde je ook overdreven zwart wit?
Nee dat was op basis van mijn irl ervaringen. Het zwart/wit zat hem eerder in je "analyse" van mijn postgedrag hier op Fok.
quote:
Bewust en actief de gezondheid van anderen aantasten vind je geen probleem?
Ik weet niet waar je op doelt maar ik heb geen AIDS oid dus bewust en actief de gezondheid aantasten van anderen lijkt me niet in Frage.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 17:42:40 #252
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46911494
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is er in veel gevallen natuurlijk ook gewoon. Dat kan gaan van carpoolen, verhuizen, thuiswerken etc tot het OV.
Wanneer stap jij eens naar buiten?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46911583
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef du_ke het volgende:
Het is dan wel degelijk goedkoop voor de klant en daar gaat het mij om. Ik vind het niet erg als de overheid "gewenst gedrag" stimuleert.
En daar is het gelijk van mijn betoog. Het duurde even maar daar komt de aap weer uit de mouw.

Jij vindt het gewenst gedrag. Ik niet. Altijd leuk hoe GL'ers met parasitair idealisme op de kosten van een ander willen leven. Leer de eigen broek omhoog houden.
pi_46911625
du_ke, waarom probeer je het in godesnaam?
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 17:52:50 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46911844
Wie heeft er ervaring met Second life? Is het wat?
pi_46911852
De OV is geen concurrent voor de auto. De auto is flexibel het OV is star. Individueel vervoer vs collectief vervoer. Hoeveel miljarden je ook over de balk gooit. Het heeft geen zin. Maar dan kom je weer met realiteit en dat ontbreekt de GL'er in ruime mate.
quote:
Van alle verplaatsingen gaat 62 procent per auto en slechts 5 procent met het openbaar vervoer
Onmogelijk om de auto te vervangen voor het OV of je moet de complete economie de nek om willen draaien en de bevolking op enorme kosten jagen om miljarden in een bodemloze put te gooien.
pi_46911919
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie heeft er ervaring met Second life? Is het wat?
Daar kan je toch virtueel aan sex doen met minderjarigen. Nee geen ervaringen mee.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:55:05 #258
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46911930
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
Dit toont de ideologische geslotenheid wel goed aan.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 4 maart 2007 @ 17:56:53 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46912010
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef du_ke het volgende:
. Durf je nog steeds in je eentje buiten te lopen?
Ja hoor, ik heb tenminste ervaringen met de grote boze buitenwereld. Jij zo te zien niet.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:03:39 #260
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46912249
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt dat is lastig te bepalen. Maar voor veel vervuiling is natuurlijk wel prima een veroorzaker aan te wijzen.
Al Gore toch?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46912255
Maar in Amsterdam kan je overal komen met de fiets en werkt het ook. De wereld is toch niet groter dan Amsterdam .

Ambtenaren kunnen met het OV. Dan kunnen mensen met een baan dat toch ook .
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:03:59 #262
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46912268
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daar kan je toch virtueel aan sex doen met minderjarigen. Nee geen ervaringen mee.
Ik zie steeds meer politieke organen daar aan mee doen, ben wel eens benieuwd naar de werking. Ik stel mij een oneindig grote wereld voor waar iedereen zijn bouwsels kan neerplanten. Het idee vind ik echt geniaal en leuk.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:05:02 #263
61891 zakjapannertje
rijksmonument
  zondag 4 maart 2007 @ 18:06:09 #264
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46912344
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef du_ke het volgende:
Hoeveel zijn dat er eigenlijk?

Want in de meeste gevallen is het natuurlijk geen alternatief willen zien..
Ik bijvoorbeeld.
pi_46912383
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zie steeds meer politieke organen daar aan mee doen, ben wel eens benieuwd naar de werking. Ik stel mij een oneindig grote wereld voor waar iedereen zijn bouwsels kan neerplanten. Het idee vind ik echt geniaal en leuk.
In GAM weten ze wel van wanten wat betreft Second Life. Ik ken het alleen van naam en dat sex gedeelte .

[second life] deel 10 zo juist op tv
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:09:13 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46912456
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef zakjapannertje het volgende:
Allemansvriend
Die treinrit en het tafereel komt uit de dikke duim van Felix? Wat een slecht stukje, hoe liep het nu af met die klerk en kebabvretende eikel? Wil Felix aantonen dat kantoorklerken rascisten zijn?
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:11:35 #267
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46912531
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In GAM weten ze wel van wanten wat betreft Second Life. Ik ken het alleen van naam en dat sex gedeelte .

[second life] deel 10 zo juist op tv
Ideetje voor POL-SC?
  zondag 4 maart 2007 @ 18:18:23 #268
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46912785
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef zakjapannertje het volgende:
Allemansvriend
Links zal zich nog weleens voor de kop slaan dat het Pim Fortuyn heeft laten afmaken. Fortuyn was een schoothondje vergeleken met Geert Wilders. Die Wilders lijkt echt op een anti-islamitische missie te zijn. Daar hoorde je Fortuyn destijds helemaal niet over.
pi_46912807
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee dat was op basis van mijn irl ervaringen. Het zwart/wit zat hem eerder in je "analyse" van mijn postgedrag hier op Fok.
[..]
Jaja
quote:
Ik weet niet waar je op doelt maar ik heb geen AIDS oid dus bewust en actief de gezondheid aantasten van anderen lijkt me niet in Frage.
Jij hecht nogal waarde aan je "vrijheid" om auto te rijden. Echter zoals je weet vervuilen auto's en zijn ze als ze rijden bewezen ongezond voor mensen die de uitlaatgassen inademen. Mensen bewust ongezonder maken lijkt me toch een ernstige aantasting van hun "vrijheid". En ik heb je deze vraag al gesteld maar helaas zonder echt antwoord .

Hoe combineer je jouw favoriete vrijheid met het feit dat je er de gezondheid van anderen mee schaadt?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46912853
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wanneer stap jij eens naar buiten?
Net nog . Heb een erg gezellig weekend gehad en de afgelopen nacht toch bijna 4 uur slaap .

Jij weer helemaal bijgekomen van Stad?
pi_46912880
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
Dat vraag ik me ook af . Maar het is altijd leuk om MrX enkele van z'n volstrekt onzinnige vergelijkingen te ontlokken .
pi_46912927
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En daar is het gelijk van mijn betoog. Het duurde even maar daar komt de aap weer uit de mouw.

Jij vindt het gewenst gedrag. Ik niet. Altijd leuk hoe GL'ers met parasitair idealisme op de kosten van een ander willen leven. Leer de eigen broek omhoog houden.
Dit was algemeen gesteld. En ja ik vind dat de overheid mag stimuleren dat mensen gezond eten, genoeg bewegen en het milieu niet teveel belasten.

En over broek ophouden kunnen we pas echt praten als we b.v. ook de externe effecten van het autogebruik kennen .
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:23:10 #273
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46912936
Iedereen is voor schonere auto's, OV vervuilt ook. Het gaat om de manier van vervoeren: individueel en vrij of samengepakt collectief in een ziekteverspreidend hokje met individuelen die geen rekening met anderen houden. Grappig duke, ik zie het OV ook als een schadeveroorzaker op gezondheid.
pi_46912961
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb tenminste ervaringen met de grote boze buitenwereld. Jij zo te zien niet.
! Maar het gaat dus goed met je? Je durft ook weer zonder begeleiding op wat drukkere plekken te komen?
pi_46912974
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af . Maar het is altijd leuk om MrX enkele van z'n volstrekt onzinnige vergelijkingen te ontlokken .
Maar het is zo nutteloos iemand ervan proberen te overtuigen dat jij niet bent wat hij denkt dat je bent als hij niet inziet dat hijzelf hetzelfde is, maar dan in een ander jasje.
pi_46912978
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iedereen is voor schonere auto's, OV vervuilt ook. Het gaat om de manier van vervoeren: individueel en vrij of samengepakt collectief in een ziekteverspreidend hokje met individuelen die geen rekening met anderen houden. Grappig duke, ik zie het OV ook als een schadeveroorzaker op gezondheid.
Dat zou best kunnen .
pi_46913016
quote:
............. Gisteren, in de trein naar Rotterdam, zat tegenover mij een kantoorklerk luid te telefoneren. Er kwam een kebab etende Turkse man de wagon binnenlopen. De schuttingtaal die de kantoorklerk over de Turk bezigde, was pittig. Ik permitteerde mij een kalmerende opmerking, maar toen barstte de klerk pas echt in een hellezang uit: iedereen werd op één hoop gegooid, Israėliėrs, Afghanen, Afrikanen en Turken.
heb veel met treinen gereist, maar dergelijke situaties heb ik nooit meegemaakt. Wél irritante Antillianen, dieven rondom Sloterdijk - Lelylaan, "medelanders" die meisjes lastigvallen etc. Waar woont Felix eigenlijk? Hij zal toch niet, ik durf het bijna niet te zeggen, gejokt hebben?
  zondag 4 maart 2007 @ 18:25:15 #278
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46913019
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jaja
[..]

Jij hecht nogal waarde aan je "vrijheid" om auto te rijden. Echter zoals je weet vervuilen auto's en zijn ze als ze rijden bewezen ongezond voor mensen die de uitlaatgassen inademen. Mensen bewust ongezonder maken lijkt me toch een ernstige aantasting van hun "vrijheid". En ik heb je deze vraag al gesteld maar helaas zonder echt antwoord .

Hoe combineer je jouw favoriete vrijheid met het feit dat je er de gezondheid van anderen mee schaadt?
En jij denkt dat mensen er gezonder op worden als je hen continu beperkt in hun vrijheden en dwingt te leven zoals jij wilt?
  zondag 4 maart 2007 @ 18:25:20 #279
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46913024
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef Lemmeb het volgende:
Links zal zich nog weleens voor de kop slaan dat het Pim Fortuyn heeft laten afmaken. Fortuyn was een schoothondje vergeleken met Geert Wilders. Die Wilders lijkt echt op een anti-islamitische missie te zijn. Daar hoorde je Fortuyn destijds helemaal niet over.
Dat krijg je ervan als je zo loopt te schuimbekken dat het verstand er bij inschiet. Strategisch is links niet zo sterk in NL (rechts ook niet).
pi_46913046
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
De OV is geen concurrent voor de auto. De auto is flexibel het OV is star. Individueel vervoer vs collectief vervoer. Hoeveel miljarden je ook over de balk gooit. Het heeft geen zin. Maar dan kom je weer met realiteit en dat ontbreekt de GL'er in ruime mate.
[..]
Toch jammer dat jij niet verder wilt kijken dan je neus lang is . Ook dat is een gebrek aan realisme. Maar ok we kennen je realistische vergelijkingen onderhand .
quote:
Onmogelijk om de auto te vervangen voor het OV of je moet de complete economie de nek om willen draaien en de bevolking op enorme kosten jagen om miljarden in een bodemloze put te gooien.
Wie wil auto's dan afschaffen ?
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:26:16 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46913054
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen .
Is dat nu echt alles wat je daar op te zeggen hebt?
pi_46913064
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Al Gore toch?
Deels wel ja. Maar dat is niet echt het punt van deze discussie .
  zondag 4 maart 2007 @ 18:27:37 #283
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46913100
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:
En ja ik vind dat de overheid mag stimuleren dat mensen gezond eten, genoeg bewegen en het milieu niet teveel belasten.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:27:56 #284
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46913115
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

heb veel met treinen gereist, maar dergelijke situaties heb ik nooit meegemaakt. Wél irritante Antillianen, dieven rondom Sloterdijk - Lelylaan, "medelanders" die meisjes lastigvallen etc. Waar woont Felix eigenlijk? Hij zal toch niet, ik durf het bijna niet te zeggen, gejokt hebben?
Was ook mijn gedachte bij dat stukje. De aanleiding om te gaan schelden op die turk is mij ook niet geheel duidelijk. Geen echte storyteller die Felix.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:28:27 #285
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46913131
Het spannendste van mijn treinreizen is enkele medelanders die, je raad het al, geen geldig vervoerbewijs bij zich hebben en boos gaan doen tegen de mensen van de NS en soms ook zelfs tegen die interview/NSS lui die er rondlopen. Verder vrij duffe bende eigenlijk.
pi_46913138
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Maar het is zo nutteloos iemand ervan proberen te overtuigen dat jij niet bent wat hij denkt dat je bent als hij niet inziet dat hijzelf hetzelfde is, maar dan in een ander jasje.
Haha ja dat klopt wel . Maar ik blijf toch proberen die jongen wat duidelijk te maken. Hij is echt niet dom namelijk.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:28:40 #287
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46913139
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef du_ke het volgende:
! Maar het gaat dus goed met je? Je durft ook weer zonder begeleiding op wat drukkere plekken te komen?
Met mij gaat het prima. Maar je zolderkamertjesgedachtegoed wat betreft auto's is toch heel wat zorgelijker.
pi_46913173
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

[afbeelding]
Daarover kunnen we dan ook prima van mening verschillen .
ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een zogenaamde libertarische samenleving en ook niet in een communistische overigens.
pi_46913201
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima. Maar je zolderkamertjesgedachtegoed wat betreft auto's is toch heel wat zorgelijker.
Mooi . Welk gedachtegoed doel je dan precies op ?
pi_46913228
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Is dat nu echt alles wat je daar op te zeggen hebt?
Wat valt er nog meer over te zeggen dan? Het zijn nogal open deuren die je aandraagt.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:31:56 #291
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46913246
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
Daarover kunnen we dan ook prima van mening verschillen .
ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een zogenaamde libertarische samenleving en ook niet in een communistische overigens.
Daar gaat het niet om. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Wat zou jij van een algemeen bierverbod vinden?
pi_46913254
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En jij denkt dat mensen er gezonder op worden als je hen continu beperkt in hun vrijheden en dwingt te leven zoals jij wilt?
Ik had het over stimuleren. Jij hebt het gelijk over dwang...

Maar jij gelooft dus in een links complot tegen Fortuyn ?
  zondag 4 maart 2007 @ 18:32:23 #293
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46913262
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het spannendste van mijn treinreizen is enkele medelanders die, je raad het al, geen geldig vervoerbewijs bij zich hebben en boos gaan doen tegen de mensen van de NS en soms ook zelfs tegen die interview/NSS lui die er rondlopen. Verder vrij duffe bende eigenlijk.
Inderdaad, duffe boel. Als er eens wat gebeurt, dan heeft het zonder uitzondering te maken met biculturelen die vervelend doen. Meestal tegen de avond, want tijdens de ochtendspits zie je die mensen nooit in het OV.
pi_46913277
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Wat zou jij van een algemeen bierverbod vinden?
Waarom zou je dat willen verbieden. Waarom begin je eigenlijk over verbieden?
pi_46913280
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
oh dat, dat is "normaal" mijn oplossing bestaat daaruit dat ik de lijn A'dam - Rotterdam/Vlissingen mijdt, en altijd de rechtstreekse trein A'dam - Den Haag cs neem, al moet ik een kwartiertje langer wachten. Dat scheelt al een hoop gezeik, zeker wat die illegale immigr reizigers betreft.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:33:27 #296
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46913303
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha ja dat klopt wel . Maar ik blijf toch proberen die jongen wat duidelijk te maken. Hij is echt niet dom namelijk.

Ben jij misschien AbsolutelyArrogant?
  zondag 4 maart 2007 @ 18:34:16 #297
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46913340
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Inderdaad, duffe boel. Als er eens wat gebeurt, dan heeft het zonder uitzondering te maken met biculturelen die vervelend doen. Meestal tegen de avond, want tijdens de ochtendspits zie je die mensen nooit in het OV.
Je moet er niet vanuit gaan dat ze de moeite nemen voor 12:00 op te staan.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 18:34:34 #298
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46913351
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer over te zeggen dan? Het zijn nogal open deuren die je aandraagt.
Nou, dan zijn we klaar, want jouw beeld van auto's en OV ligt ook allang in diggelen.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:34:44 #299
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46913356
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik had het over stimuleren. Jij hebt het gelijk over dwang...
Het opwerpen van een onneembare financiėle barriere staat natuurlijk gewoon gelijk aan dwang.
quote:
Maar jij gelooft dus in een links complot tegen Fortuyn ?
Och, alles wat ik weet is dat Fortuyn nu dood is, vermoord door een, naar later bleek, berucht GroenLinks-figuur, en dat heel links daar destijds dolblij om was.
  zondag 4 maart 2007 @ 18:35:37 #300
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46913390
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef du_ke het volgende:
Waarom zou je dat willen verbieden. Waarom begin je eigenlijk over verbieden?
Omdat jouw voorstellen de opmaat zijn naar verbieden. Iig, voor de minder draagkrachtigen onder ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')