De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen wijk maar leidschenveen is wel een haagse stadsdeel
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:24 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
De mensen daaro blijven toch geen echte Hagenezen.
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb mijn haagse bloed meegenomen uit Den Haag
Houtwijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Hmm, in welke wijk ben je dan opgegroeid?
Is het stiekem welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef jna het volgende:
sinds wanneer is mariahoeve geen Haagse wijk![]()
Gelukkig woon ik nog net in Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Het is nooit een echte Haagse wijk.Eerder een simpele Vinex-betonput.
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Face it: je bent geen Hagenees, je bent alleen een Voorburger. Beetje zitten meelopen, hé.
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haagquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke wijk woon jij dan? En wanneer ben je volgens jou een hagenees dan?
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hageneesquote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haag
Ik dus![]()
En de import wordt Hagenaar genoemd.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd ben ik ook voor, iemand die geboren of getogen is is gewoon een hagenees
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de import wordt Hagenaar genoemd.
Hagenaar meldt...
Zo is het maar net. Niet iedereen heeft het geluk om in Den Haag geboren te worden. Gelukkig zijn er genoeg verstandige mensen die alsnog besluiten om daar te gaan wonen!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]welkom
We zijn gewoon 1 grote familie
Als ik het zo op het kaartje in de OP goed kan inschatten ga ik vlak boven de 'ta' van de Stationsbuurt wonen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef roque79 het volgende:
XL welkom in Den Haagen waar heb je een appartement ? ik bedoel welk gedeelte van Den Haag?
Geven kan altijd natuurlijk. Of er ook wat mee wordt gedaan is een tweede natuurlijk!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als we toch 1 grote familie zijnik ben binnenkort jarig, wie kan ik mijn rekeningnummer geven
![]()
Oooh pfff moet ik weer met TNT gaan bellen, wat verliezen ze toch vaak de post die van mij afkomstig isquote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geven kan altijd natuurlijk. Of er ook wat mee wordt gedaan is een tweede natuurlijk!
Overigens heb ik de uitnodiging van je verjaardagsfeestje nog niet ontvangen...![]()
Daar moet ik bijstaan natuurlijk:quote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben trouwens van plan om een nieuwe Google plattegrond te maken dus als mensen mij hun coordinaten kunnen opsturen of straatnaam per PMdan volgt zo snel mogelijk een nieuwe update
check your pmquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben trouwens van plan om een nieuwe Google plattegrond te maken dus als mensen mij hun coordinaten kunnen opsturen of straatnaam per PMdan volgt zo snel mogelijk een nieuwe update
Oke, zal je er ook bij zetten, gelukkig maar dat ik weet waar je woontquote:Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef bosnymfje het volgende:
Van mij weet je waar ik woon......kan zelf ff geen coordinaten opzoeken...mn compu is mega traag![]()
Veel plezier, toevallig ga ik ook uit etenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef bosnymfje het volgende:
Maar goed iedereen veel plezier vandaag...ik ga er weer vandoor.... straks lekker uit eten![]()
Hagenees dus!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Laten we maar een ruime definitie hanteren: iemand die geboren en getogen is in de gemeente Den Haag
Ik dus![]()
Wat een gel*l zeg!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Hagenees: een iemand uit de échte volkswijken in Den Haag. Kortom, blank, pauper, ADO-fan, je kent het wel...
Hagenaar: iemand uit het rijkere Westen van Den Haag (Dus alles wat boven het Centrum zit, excl. Duindorp), en in de vinexwijken Ypenburg, Leidschenveen- dam, Mariahoeve en Voorburg.
En waar heb jij dat vandaanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Hagenees: een iemand uit de échte volkswijken in Den Haag. Kortom, blank, pauper, ADO-fan, je kent het wel...
Hagenaar: iemand uit het rijkere Westen van Den Haag (Dus alles wat boven het Centrum zit, excl. Duindorp), en in de vinexwijken Ypenburg, Leidschenveen- dam, Mariahoeve en Voorburg.
Dat dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Naast Hagenaar kan een inwoner van Den Haag ook Hagenees worden genoemd. Met deze informele term worden personen aangeduid die geboren en getogen zijn in Den Haag en daar bij voorkeur ook nog wonen. Een Hagenaar is iemand die niet geboren en getogen is in Den Haag, maar daar wel woont. Hoewel het woord Hagenees niet per se een negatieve connotatie heeft, zal lang niet elke inwoner van de stad er prijs op stellen als Hagenees te worden aangeduid. Een andere definitie is dat Hagenezen de mensen zijn die plat Haags praten, terwijl Hagenaars de mensen zijn die voornaam Haags spreken
Alleen maar omdat het je niet uitkomt, héquote:Op zondag 4 maart 2007 15:42 schreef soapie het volgende:
Wat een gel*l zeg!!!!!!
Dus in jouw definitie is een hagenees een iemand die uit een pauper asowijk komt, ADO als god heeft, tegen buitenlanders is en vooral zo aso mogelijk praatquote:
Zo heb je toch ook het gebied boven de Laan van Meerdervoort (de duurdere wijken) en het gebied beneden de Laan van Meerdervoort (de goedkopere wijken)?!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Naast Hagenaar kan een inwoner van Den Haag ook Hagenees worden genoemd. Met deze informele term worden personen aangeduid die geboren en getogen zijn in Den Haag en daar bij voorkeur ook nog wonen. Een Hagenaar is iemand die niet geboren en getogen is in Den Haag, maar daar wel woont. Hoewel het woord Hagenees niet per se een negatieve connotatie heeft, zal lang niet elke inwoner van de stad er prijs op stellen als Hagenees te worden aangeduid. Een andere definitie is dat Hagenezen de mensen zijn die plat Haags praten, terwijl Hagenaars de mensen zijn die voornaam Haags spreken
Toevallig ben ik geboren en getogen in Den Haag en woon nu toevallig in Voorburg....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:50 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het je niet uitkomt, hé.
Geboren en getogen in de afgelegen Vinexwijken, inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef soapie het volgende:
Toevallig ben ik geboren en getogen in Den Haag en woon nu toevallig in Voorburg....![]()
Hoezo, was jij erbij dan???quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Geboren en getogen in de afgelegen Vinexwijken, inderdaad.
*geeft iedereen een biertje*quote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef bosnymfje het volgende:
pff mensen laten we het gewoon gezellig houden...
Ik had de hoop op rondjes eigenlijk al opgegeven toen ik besloot vanuit Brabant naar Den Haag te verhuizenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
*geeft iedereen een biertje*
Of iets anders mocht iemand geen bier lusten![]()
Roc is lid sinds 2 dagen met een totaal van 115 postjes.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef jna het volgende:
Het is inderdaad lekker gezellig geworden sinds ROC hier is...![]()
PM anders je adres of kruising van straten waar je in de buurt woontquote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef 4-elements het volgende:
Geen idee wat mijn coördinaten zijn... Gooi mij maar gewoon in Moerwijk neer, in de buurt van de Moerweg
U heeft PMquote:Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
PM anders je adres of kruising van straten waar je in de buurt woont
Was die niet op wintersport of zo?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef roque79 het volgende:
in het vorige topic waren er meer Den Haag aanhangers.. waar is ook_gek bijvoorbeeld?
Ik ben benieuwd of ik fokkende buren hebquote:Op zondag 4 maart 2007 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Roque79
XL
Bosnymfje
JNA
Admiraal_Anaal
4-Elements
En AirwiN ook toegevoegd
Vanavond komt het plaatje wel online
Ik ben al sinds 2000 lid, hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
Roc is lid sinds 2 dagen met een totaal van 115 postjes.![]()
Geregistreerd op: vrijdag 2 maart 2007 @ 13:11quote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2000 lid, hoor.
Doet dat niet een lichtje bij je branden, simpele?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laatste bezoek: 2 seconden geleden.
Aantal posts: 117 (gemiddeld 48 per dag)
Nee, nergens voor nodig, oja ik ben eigenlijk user nummer 9 maar niet doorverklappen hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Doet dat niet een lichtje bij je branden, simpele?
heb ook gepmst!!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Roque79
XL
Bosnymfje
JNA
Admiraal_Anaal
4-Elements
En AirwiN ook toegevoegd
Vanavond komt het plaatje wel online
Dat was echt geweldig inderdaad. Ik heb echt plat gelegen tijdens die tv uitzendingquote:Op maandag 5 maart 2007 13:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Plattegrond ga ik zo online zetten
Deze Haagse Sjonnie moet natuurlijk ook wel vereeuwigd worden hier :'0
http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
edit: me filmpje is meer dan 190.000 keer bekeken
en die reacties
die is al terug ik zal hem eens op dit topic wijzen als meneer online isquote:
hoi poepie van mequote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef roque79 het volgende:
[..]
die is al terug ik zal hem eens op dit topic wijzen als meneer online is
edit ik lees nu pas dat je er al bent !
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Plattegrond ga ik zo online zetten
Deze Haagse Sjonnie moet natuurlijk ook wel vereeuwigd worden hier :'0
http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4
edit: me filmpje is meer dan 190.000 keer bekeken
en die reacties
Veel schelden klopt want de rest heb ik eruit geknipt, heb er maar een filmpje van een 6 minuten gemaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef roque79 het volgende:
overigens scheld die Haagse Sjonnie op dat filmpje wel verschrikkelijk veel...Het haags accentje vind ik wel heel leuk en het moment dat hij Halve tamme zei , dat is het enige wat ik dus ook veel zegops:
oooh jij bent echt sweetquote:
Beetje late reactie...maar zoete witte wijn mag ookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
*geeft iedereen een biertje*
Of iets anders mocht iemand geen bier lusten![]()
wanneer gaan wij een keer dat drankje proeven van je in de stad at havanaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:53 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Beetje late reactie...maar zoete witte wijn mag ook
Ga toch naar je eigen topic: Leidschendam-Voorburg! (en Stompwijk...)quote:
Je gaat ook gewoon door he?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Ga toch naar je eigen topic: Leidschendam-Voorburg! (en Stompwijk...)
Face it: Voorburg hoort niet bij Den Haag, je bent alleen maar een meeloper![]()
woon je midden in voorburg of aan de rand van voorburg den haag. in het laatste geval ben je dan een randje verhaalquote:
Hoe dan ook, het is niet echt Haagsquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon je midden in voorburg of aan de rand van voorburg den haag. in het laatste geval ben je dan een randje verhaal
mee eens maar in het paspoort zal staan dat ze in den haag geboren is, en dat maakt haar er wel weer 1quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is niet echt Haags
Ja, op paspoort, maar qua mentaliteit/ervaring/cultuur kennen zal het nooit Haags zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mee eens maar in het paspoort zal staan dat ze in den haag geboren is, en dat maakt haar er wel weer 1![]()
Ja, ik zal 'm echt met open armen ontvangen. Maar Hagenees? Nee, dat zal hij nooit worden...quote:en een groninger die in den haag is komen voor de studie word met open armen ontvangen, ook door jou
Hou nou eens op met die irritante discussies van jequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Ja, op paspoort, maar qua mentaliteit/ervaring/cultuur kennen zal het nooit Haags zijn.
[..]
Ja, ik zal 'm echt met open armen ontvangen. Maar Hagenees? Nee, dat zal hij nooit worden...
Hoewel, soapie denkt gelijk dat-ie een rasechte Hagenees is, alleen maar omdat hij in een dorp op de rand van de buitengebieden van Den Haag woont.
doe eens antwoord geven op deze vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:35 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die irritante discussies van je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer gaan wij een keer dat drankje proeven van je in de stad at havana![]()
Zo na de wintersport kan ik nog beter tegen drankBen nu nog aan het ontnuchteren whehe.
Dus dat komt wel goed![]()
ik ga zaterdag avond laat naar de stad denk ik![]()
Zaterdag avond ben ik al ergens andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe eens antwoord geven op deze vraag
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef 4-elements het volgende:
Welkom in het grote dating topic van ook_gek
ik stem inquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef bosnymfje het volgende:
Dacht zowieso dat we eens wat met zn alle gingen drinken??
Iedereen mag hier reageren, of ze nou uit Den Haag of Lutjebroek komen. Een ietwat gastvrijer voorkomen zou je derhalve niet misstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Ga toch naar je eigen topic: Leidschendam-Voorburg! (en Stompwijk...)
Face it: Voorburg hoort niet bij Den Haag, je bent alleen maar een meeloper![]()
niet boos worden maar ik ga je tekst effe vertalen voor onze grote vriend uit den haag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iedereen mag hier reageren, of ze nou uit Den Haag of Lutjebroek komen. Een ietwat gastvrijer voorkomen zou je derhalve niet misstaan..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef ook_gek het volgende:
niet boos worden maar ik ga je tekst effe vertalen voor onze grote vriend uit den haag.
Kankah wous. Je mot je grote graf kankah bek houde. Effe dimme teguh die nieuhwe gastu he!
Anders kankah je mah op
Moet hij wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:28 schreef Dylanesque het volgende:
En Chuck Deely zingt: You Can't Always Get What You Want
ik heb precies het zelfde. Waar ik ook ter wereld ben is het van.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb nou niet het idee dat ik plat praat, maar toch krijg ik soms te horen "jij komt zeker uit Den Haag?"![]()
waar ongeveer woon je in loosduinen danquote:Op zondag 4 maart 2007 08:36 schreef Snygga het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat ik gewoon in een dorpje (Loosduinen) woon en niet in een grote stad.
Ik vind van niet....mijn vriend daar hoor je pas aan dat hij haags is hahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb precies het zelfde. Waar ik ook ter wereld ben is het van.
Je komt zeker uit den haag?
bosnymfje praat ik plat?
jij klinkt veel te schattig hahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:27 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ik vind van niet....mijn vriend daar hoor je pas aan dat hij haags is haha
Same herequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:18 schreef roque79 het volgende:
hahaha ik heb het weleens gesprobeerd , en de r lukt me ook wel om uit te spreken maar hij rolt er bij mij niet zo rrrrrrrrr uit zoals het moet, ik heb gewoon een spraakgebrek
dus ik ben niet alleen!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef jna het volgende:
[..]
Same hereKan ook de r niet echt uitspreken
Een gek is nooit alleenquote:
oke oke ik geef toe. Ik ben een mee loper het spijt me. Ik geef het toe. Ik ben zo alleen daarom deze naam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef roque79 het volgende:
[..]
en jij al helemaal niet met je naam "ook_gek"
niet bij jou. Jij kan niet tegen drank. 2 dagen lang zwaar van slag zijn door een katerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef roque79 het volgende:
tuurlijk jongen...welkom hoor
hee valse kip! normaal zou ik je zo onder tafel drinken weet ik zeker , ik was ook gewoon grieperig toen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet bij jou. Jij kan niet tegen drank. 2 dagen lang zwaar van slag zijn door een kater
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:23 schreef Bubblicious het volgende:
@ admiraal, je weet waar ik woon, dus gooi mij ook maar op de kaart
(hoewel ik binnenkort weer van de kaart af mag...)
Hehe gelukkig maar, hoop dat de stijgende lijn blijft, hoest afgelopen met dat ene topic?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Bubblicious het volgende:
Het is in stijgende lijn ja... Heb hier en daar wat meevallertjes gehad (mocht ook wel een keer he)
Nee niet meer geweest in die buurtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:08 schreef Bubblicious het volgende:
Dat loopt nu.. via hogerhand zegmaar
En ik doe mn best om die stijgende lijn te behouden
Heb je trouwens onlangs nog door mn buurt gelopen? De wijk is een beetje veranderd
hahah ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee valse kip! normaal zou ik je zo onder tafel drinken weet ik zeker , ik was ook gewoon grieperig toen!
Nou er zijn aardig wat dingen verdwenenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee niet meer geweest in die buurtmaar tis dus erg veranderd? positief of negatief?
Dan is het niet moeilijk te raden waar je ongeveer woont, ik rijd vaak over de Loevesteinlaan namelijk. En elke keer dat ik daar langs kwam deze week waren de flats een stukje kleiner.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Nou er zijn aardig wat dingen verdwenen
De hele eerste helft van mn straat bestaat gewoon niet meer... ze hebben in 5 dagen tijd 3 huizenblokken tegen de vlakte gekregen.... ik kan nu ineens het Zuiderpark zien
Alleen de aanleunwoningen staan er nog...
sufferd amaretto drink ik zo weg dat is helemaal niet zwaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahah ja dat denk ik ook![]()
probeer jij eerst maar eens een halve fles amaretto binnen te houden. Als je dat lukt ben je nog niet eens op de helft![]()
Maar is dit een uitdaging zo ja bij deze aangenomen. Beginnen we wel rond 14uur he anders hebben we te weinig tijd![]()
waarom blijf je niet zitten , je krijgt dan toch een vergoeding en urgentie of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Bubblicious het volgende:
Inderdaad, daar ja... vandaag hebben ze de helft van het puin al weggehaald... ik denk dat het maandagmiddag gewoon een groot leeg veld is.... Was wel raar om te zien hoor, hoe zo'n massief iets zo snel afgebroken kan worden...
Ik kreeg van de week ook de brief binnen waarop de sloopdatum van mijn huis aangekondigd werd, februari 2010... Tegen die tijd ben ik allang vertrokken hier
Nee in zijn geval nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef roque79 het volgende:
[..]
waarom blijf je niet zitten , je krijgt dan toch een vergoeding en urgentie of heb ik het mis?
kofie laten we voor wat het isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef roque79 het volgende:
[..]
sufferd amaretto drink ik zo weg dat is helemaal niet zwaar,(drink je overigens vooral bij koffie) volgens mij kan je niet beoordelen op basis van 1 keer een kater , hoeveel iemand weg kan drinken
dus onderschat me niet hoor
![]()
Maar dat is goed hoor ik durf die uitdaging wel aan![]()
![]()
hoefd je vriend niet voor zaken de deur uitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:14 schreef roque79 het volgende:
hahahaahaha dan wordt het de hondenmand heik ben kleinbehuisd en mijn vriend wil je niet in bed denk ik
Nee, geen vergoeding of urgentie, ik krijg dan gewoon een nieuw slooppand aangewezen... En ik was niet van plan om mn hele leven te verhuizen omdat alles achter m'n reet aan gesloopt wordt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef roque79 het volgende:
waarom blijf je niet zitten , je krijgt dan toch een vergoeding en urgentie of heb ik het mis?
Dat klinkt ongeloofwaardig. Wie heeft je dit wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:47 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Nee, geen vergoeding of urgentie, ik krijg dan gewoon een nieuw slooppand aangewezen... En ik was niet van plan om mn hele leven te verhuizen omdat alles achter m'n reet aan gesloopt wordt...
Ergens lijkt het me wel grappig, je laat dan echt een spoor van verwoesting achter
Waarom nou weer ongeloofwaardig? En waarom zou iemand mij dit 'wijsmaken'? Hat staat toch echt gewoon in mijn huurcontract.... Misschien moet je je eens gaan verdiepen in Staedion Househopping?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:28 schreef SolidasRock het volgende:
Dat klinkt ongeloofwaardig. Wie heeft je dit wijsgemaakt?
Rustig aan gast. Iedereen kan je van alles vertellen en zelfs in het contract laten zetten, het is nog maar de vraag of het rechtsgeldig is om je van slooppand naar slooppand te verhuizen zonder geld/urgentie/nieuwe "niet-sloopwoning"quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Waarom nou weer ongeloofwaardig? En waarom zou iemand mij dit 'wijsmaken'? Hat staat toch echt gewoon in mijn huurcontract.... Misschien moet je je eens gaan verdiepen in Staedion Househopping?
Aha, anti-kraak.... oke daar heb ik niet aangedacht. Je post komt zwaar gefrustreerd over, vandaar....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:35 schreef Bubblicious het volgende:
Waarom zou dit niet rechtsgeldig zijn, en anti-kraak wel? Dit is gewoon een geavanceerde versie van anti-kraak, alleen ik weet van te voren wanneer ik er uit moet, en ik krijg gewoon weer een nieuwe woning aangewezen...
nog maar een keer dan: http://www.staedion.nl/v2007_1/online/househopping/
Enne 'rustig aan gast'? Ik ben rustig hoor...
gefeliciteerdquote:Op maandag 12 maart 2007 22:05 schreef XL het volgende:
Ik ben afgelopen weekend verhuisd. Alleen de parkeervergunning nog en dan ben ik helemaal klaar.
Ja, het is best leuk aan het worden. Mijn muren zijn nog wat kaal. Bovendien zou ik iets als Gordijnen moeten ophangen, alleen zijn die stervensduur. Zeker als je 6 ramen hebt van 140 breed bij 2m55 hoog.quote:
Standaard gordijnen/roedes etc bij leenbakker en concurrenten halen die lengte niet. Tenminste, vooralsnog heb ik er niks gevonden.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef roque79 het volgende:
valt mee je kan toch ook van die roedes halen in zilver zwart donkerhout of lichthout wat je wilt en dan van die ringgordijnen bij de leenbakker en dan ben je klaar staat wel leuk
Ik ben ook verhuisd, ik heb nu ramen die kamerbreed zijn... 5.10 m. breed bij 2.55 m. hoog in de woonkamer. 3 m. breed en 2.55 hoog in slaapkamer 1, 2.5 m. breed bij 2.55 m. in slaapkamer 2... Wordt dus de hoofdprijsquote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is best leuk aan het worden. Mijn muren zijn nog wat kaal. Bovendien zou ik iets als Gordijnen moeten ophangen, alleen zijn die stervensduur. Zeker als je 6 ramen hebt van 140 breed bij 2m55 hoog.
Ik heb het ook opgelost. In de keuken hang ik niks voor mijn raam. Voor mijn slaapkamer heb ik een gordijn geregeld. Dan heb ik 2 ramen ge-elimineerd. Voor mijn studeerkamer (2 ramen) hang ik niets, daar komt de hele dag de zon niet en kan sowieso niemand naar binnen kijken (eventueel wel vanuit een kantoorgebouw met een verrekijkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd, ik heb nu ramen die kamerbreed zijn... 5.10 m. breed bij 2.55 m. hoog in de woonkamer. 3 m. breed en 2.55 hoog in slaapkamer 1, 2.5 m. breed bij 2.55 m. in slaapkamer 2... Wordt dus de hoofdprijsMaar goed, is een top woning met veel lichtinval (zoals inmiddels al duidelijk was) dus ik ben blij
Overgordijnen in die maten zijn ook bij leen bakker duur. Tenminste, nu ben ik voor een relatief schijntje klaar en dat is prettig als je net verhuisd bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef roque79 het volgende:
Bij mij zijn de muren zelfs bijna 2.70 hoog mijn raam komt gelukkig niet tot de grond (hij begint wel meteen bij het plafond) maar mijn overgordijnen redden het toch tot de grond hoor en die komen bij de Leenbakker vandaan . maar goed je hebt het opgelost, goedzo
Woonde jij niet in Scheveningen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 12:28 schreef ook_gek het volgende:
la luna is met oud en nieuw gesloten door de politie
dan heb ik niks gezegd..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef XL het volgende:
[..]
Overgordijnen in die maten zijn ook bij leen bakker duur. Tenminste, nu ben ik voor een relatief schijntje klaar en dat is prettig als je net verhuisd bent.
Gordijnen tot aan de grond zou voor mij haast wel maatwerk moeten worden. Het plafond zit op 3.25 meter.
Wel hartstikke goed natuurlijk dat je meedenkt, natuurlijk. Voor ik dadelijk de boeman ben. De verhuizing was alleen al wat duur. Het is schrikbarend wat je onbewust gemeenschappelijk verbruikt als je uit studentenhuizen komt. Dat moet je allemaal aanschaffenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef Tha-CheF het volgende:
Hey mensen,
Komende zomer ga ik met vrienden een weekje naar scheveningen.
We hebben via kennissen een appartementje in het Kurhaus kunnen regelen.
Alleen dat is op zich al ruig maar, we weten eigenlijk niets over het uitgaan daar.
Wie heeft daar ervaringen mee?
Zijn er clubs waar we echt heen moeten, en welke we moeten ontwijken??
zoals een wasmachine en een koelkastquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:26 schreef Bubblicious het volgende:
En dan vooral ook de dingen die je normaal op voorraad hebt liggen, die voorraad moet je dan zelf ineens gaan aanleggen
hahaha ja ik weet nog toen ik op mijzelf ging wonen (alweer ruim zeven jaar geleden) het geld vloog eruit !!!! Het is duur maar de meeste dingen verander je in de jaren weer en er komt beetje bij beetje meer spulletjes bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Wel hartstikke goed natuurlijk dat je meedenkt, natuurlijk. Voor ik dadelijk de boeman ben. De verhuizing was alleen al wat duur. Het is schrikbarend wat je onbewust gemeenschappelijk verbruikt als je uit studentenhuizen komt. Dat moet je allemaal aanschaffen![]()
Weet niet hoe openminded jullie zijn en of je met alleen mannen gaat of ook met vrouwen....Je hebt in scheveingen ook nog club live....is de oude tent van Kim holland...iedereen denkt dat het een sextent is maar dat is niet zo...hebben ze ook geen vergunning voor...het is een leuk en gezellig barretje met mogelijkheid tot dansen en er zijn paaldanseressen aanwezig.... Best leuk om een keer te hebben meegemaakt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef Tha-CheF het volgende:
Hey mensen,
Komende zomer ga ik met vrienden een weekje naar scheveningen.
We hebben via kennissen een appartementje in het Kurhaus kunnen regelen.
Alleen dat is op zich al ruig maar, we weten eigenlijk niets over het uitgaan daar.
Wie heeft daar ervaringen mee?
Zijn er clubs waar we echt heen moeten, en welke we moeten ontwijken??
Ga zaterdag meequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef roque79 het volgende:
club live ja dat is inderdaad wel leuk zou ik ook weer eens een keertje heen moeten gaan
Gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef roque79 het volgende:
hahaha as zaterdag word hem helaas niet , andere verplichtingen (het dochtertje des huizes ), maar de volgende keer dat je gaat wil ik best mee
Je bedoelt "pepper&salt" denk ik? Want "peper en verkocht" klinkt zo raarquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er een keer geweest in de kim holland tijd. Was leuk wel zeg maar......
de damens waren luchtig gekleed whehe
En als je daar weg gaat pak je effe sate bij pepper & sold![]()
Het is pepper & salt inderdaad. Hoewel pepper & sold ook leuk klinktquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt "pepper&salt" denk ik? Want "peper en verkocht" klinkt zo raar?
Welke bedoel je? die indo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:50 schreef ook_gek het volgende:
ja dat kan ook wel. Ik ben altijd dronken als ik daar ben![]()
staat wel een uber lekker wijf achter die bar
ben er al een tijdje niet meer geweest maar het is volgens mij een indo ja. Grote tieten en ik schat haar ongeveer 23?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef jna het volgende:
[..]
Welke bedoel je? die indo?
Hebben ze trouwens een paar maanden geleden een nieuwe eigenaar gekregen ofzo? er stonden de laatste keer dat ik dr was allemaal andere mensen in de keuken enzo, was ook meteen een stuk minder lekker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef roque79 het volgende:
waaraan herken je een lekker wijf.. indo en grote tietenstaat er weer charmant hoor
![]()
maar ja of het klopt.......quote:
nee he helemaal mee eens!!! het zou verboden moeten worden , allemaal aan de spa blauw!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef ook_gek het volgende:
niet dat ik ooit dronken geweest ben
drank is vocht van de duivel. Ik drink nooit, want dat is slecht voor je
face itquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef roque79 het volgende:
hee houd eens op afgelopen weekend niet !!
Toen had ik niet eens een kater ! ok was een beetje moe dat was het enige
Verdeel je harde schijf in 2 en sla op D je fotos en ander meuk op. Of koop een extra harde schijf en sla daar je meuk opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
ik ga nu naar bedkon vannacht niet slapen vanwege buikpijn en dacht nou ja dan ga ik even lekker achter het internet met een kop thee... niet dus die hele pc deed niks meer en is vier maanden oud , vriendjelief heeft er voor het laatst achter gezeten... en die veroorzaakt dit soort situaties wel vaker!!
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd maar ben wel mijn fotos van de afgelopen twee maanden kwijt , de rest staat gelukkig gesaved.
Dus ik gaat mijn bedje in weltrusten!
ik heb hem verdeeld in drie schijven ik heb nl 350 gb totale ruimte (daar gaat xp en nog wat andere troep vanaf) en nog een externe harddisk van 250 gb ik heb echt niet meer nodig denk ik hahaha.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verdeel je harde schijf in 2 en sla op D je fotos en ander meuk op. Of koop een extra harde schijf en sla daar je meuk op
Er is niks mis met mensen die stilstaan op de roltrap, zolang ze maar aan de rechterkant gaan staan dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:05 schreef XL het volgende:
De albert heijn in de buurt van mijn nieuwe appartementje heeft een roltrap![]()
Ik heb een hekel aan mensen die stilstaan op een roltrap, dus dat gaat nog leuk worden.
Een roltrap is om sneller te lopen![]()
Niet om lekker lui op te rusten![]()
fair enough, daar kan ik mee leven. Zojuist moest ik echter bij binnenkomst en vertrek aansluiten. Bij vertrek bleef het koppel ook nog eens boven aan de roltrap stilstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Er is niks mis met mensen die stilstaan op de roltrap, zolang ze maar aan de rechterkant gaan staan dan.
Sorriequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Serieus je weet niet wat de CPC is? Nep inwoner van Den Haag
Aaaww nou ik had graag ook niet geweten wat de CPC was, maar helaas.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SorrieBen doof, niet zo een feestbeest, dubbel geisoleerd dus
![]()
Jill-RMC en of haar mams heeft er weken over gedaan om thuis te komen of zoiets.quote:
Dus jij wou laten zien in je fobo (in een dronken bui nog wel) hoe lenig je oog is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:59 schreef roque79 het volgende:
ach dubbel geisoleerd , wel lekker rustig
die foto is weg maar wacht als je vijf minuten geduld hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij wou laten zien in je fobo (in een dronken bui nog wel) hoe lenig je oog is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
lenige mannen
Sorrie AA, niks persoonlijks![]()
Lenige vrouwen![]()
Ik was ook in loosduinen, ff vleeswaren bij de "koe" halenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef roque79 het volgende:
ik wist niet eens dat de cpc vandaag waserg he!
Maar goed ik ben dan ook alleen naar de gamma geweest , naar het bos met hond, kind en vriend en even naar het centrum loosduinen voor de boodschapjes allemaal ver van de cpc vandaan
Dan word het tijd voor een updatequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef roque79 het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sproeten !!!! ik heb een foto heel even in het fobo gezet maar het is de enige die ik nog heb van dit jaar![]()
Foto met je telefoon maken en doorsturen dan zet ik hem wel op Fok!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef roque79 het volgende:
hahahaha vertel jij het mijn pc evener stonden heel veel fotos op maar het pctje besloot dat het welletjes was, nu ben ik vrienden en familie aan het stalken voor fotos
Kom maar opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als we dan toch allemaal fotos gaan laten zien dan de mijne ook maar ff
(enne roque79... ik meen je te herkennen? Kijk maar ff of jij mij kent?)
goedzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
en contactverbod![]()
Maar nu gelukkig voorbij, nu zijn we weer lief voor elkaar
Ik zei niet dat ik je ken, ik zei dat ik je MEEN te kennen, zou niet weten waarvan, misschien lijk je gewoon op iemand... Foto staat er eindelijk erin sjeesh. Een vliegtuig bouwen is makkelijkerder dan een foto plaatsen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:29 schreef roque79 het volgende:
hahaha dank je wel , maarreh solidasrock waarvan ken je me? ik ben heel slecht in herkennen van mensen hoor
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef Bubblicious het volgende:
[afbeelding]
Zullen mensen rare dingen denken, als ik vertel dat je je nickname mede aan mij te danken hebt?
Nee, het is niet wat je denkt
En toen en toen?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:17 schreef Bubblicious het volgende:
Ik wist dat we er gezeik mee zouden krijgen
Zal ik er ook bij vertellen dat het in een Shell tankstation was?
Met Jelena en moi?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:17 schreef Bubblicious het volgende:
Ik wist dat we er gezeik mee zouden krijgen
Zal ik er ook bij vertellen dat het in een Shell tankstation was?
Nope je ziet het verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, jij hebt dus met AA en BB een meeting gehad? Jelena is JillRMC?
Glashelder.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet belangrijk tochWe kennen elkaar gewoon
![]()
Heb je straatnamen? Want ik ben nog niet bekend hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef CaLeX het volgende:
2de van der kunststraat, maar dan wordt wel je radio geleend
Het is even lopen vanaf HS, maar je zou hem naast de Shell tegenover de konmar kunnen zetten. (daar zette ik hem altijd als ik naar mijn werk (HHS) ging)
Uiteraard verwacht ik er niet in de avonduren alleen rond te kunnen lopen. Waar ik geen zin in heb is dat ik, als ik 1,5 uur aanwezig ben, eenderde van de tijd aan wachten besteed omdat alle apparaten bezet zijn. Ik wil gewoon lekker door kunnen gaan...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef roque79 het volgende:
ik sport zelf bij health city (ik ga amper) maar dat is ook niet echt wat moet ik zeggen , het is klein en sávonds behoorlijk druk .
Ik ga daarom als ik al ga overdag dan is het heel rustig.
Volgens mij zit er ook een fit for free ergens in de buurt? ik dacht in dat madestein of ockenburg gebied vlakbij de Uithof?
Die is wel lekker in de buurt. Is het daar een beetje te doen qua drukte in de avonduren? Hoe heet die eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef 4-elements het volgende:
Tegenover de McDonalds aan de Escamplaan zit ook een sportschool. Ben er zelf nooit geweest, ik ga naar die naast Leyenburg.
health city voorheen macgym , daar had ik het dus over...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is wel lekker in de buurt. Is het daar een beetje te doen qua drukte in de avonduren? Hoe heet die eigenlijk?
Health gym heet 'ie.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef roque79 het volgende:
[..]
health city voorheen macgym , daar had ik het dus over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |