Mijn Afrikaanse overburen hebben ook oranje vlaggetjes, de vraag is alleen of ze nou voor ivoorkust zijn of voor NLquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Ons huis is nu helemaal verneukt met vlaggetjes:')
Volgens mij zit er nog eentje op fluitpolderpleinquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:53 schreef blrrrt het volgende:
De beste (en enige) dansschool in Leidschendam-Voorburg is natuurlijk Dansstudio Leidschendam in het altijd gezellige Starlight!!
Omdat je het zo lief vraagt dan:quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog eentje op fluitpolderplein![]()
Maaruh waar zin die foto's dan van vrouwen/meisjes in schaars geklede dans kleiding
Daar zit iig een grote sportzaal ja, en inderdaad nu je het zegt vlak naast het veurs lyceum zit daar een dansschool.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:19 schreef tongytongylickylick... het volgende:
Volgens mij zit er nog eentje op fluitpolderplein![]()
Maaruh waar zin die foto's dan van vrouwen/meisjes in schaars geklede dans kleiding
Yepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar zit iig een grote sportzaal ja, en inderdaad nu je het zegt vlak naast het veurs lyceum zit daar een dansschool.
Hzo? leuk huisje, net allemaal gerenoveerd, vlakbij OV en Leidschehage. Sja. dat er Ali's e.d. rondlopen ben ik wel gewend, kom nu uit Z'meer vandaanquote:
Ik heb verder niks met ze te maken. Ben een keer 's avonds alleen er doorheen gefietst om te checken hoe het er 's avonds is, maar nergens last van eigenlijk..en anders twijfel ik niet over de greep naar m'n peppersprayquote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben niet zo ontzettend gecharmeerd van PrinsenhofMaar goed, als je de Ali's kan verdragen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |