Je bedoelt "pepper&salt" denk ik? Want "peper en verkocht" klinkt zo raarquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er een keer geweest in de kim holland tijd. Was leuk wel zeg maar......
de damens waren luchtig gekleed whehe
En als je daar weg gaat pak je effe sate bij pepper & sold![]()
Het is pepper & salt inderdaad. Hoewel pepper & sold ook leuk klinktquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt "pepper&salt" denk ik? Want "peper en verkocht" klinkt zo raar?
Welke bedoel je? die indo?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:50 schreef ook_gek het volgende:
ja dat kan ook wel. Ik ben altijd dronken als ik daar ben![]()
staat wel een uber lekker wijf achter die bar
ben er al een tijdje niet meer geweest maar het is volgens mij een indo ja. Grote tieten en ik schat haar ongeveer 23?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef jna het volgende:
[..]
Welke bedoel je? die indo?
Hebben ze trouwens een paar maanden geleden een nieuwe eigenaar gekregen ofzo? er stonden de laatste keer dat ik dr was allemaal andere mensen in de keuken enzo, was ook meteen een stuk minder lekker.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef roque79 het volgende:
waaraan herken je een lekker wijf.. indo en grote tietenstaat er weer charmant hoor
![]()
maar ja of het klopt.......quote:
nee he helemaal mee eens!!! het zou verboden moeten worden , allemaal aan de spa blauw!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef ook_gek het volgende:
niet dat ik ooit dronken geweest ben
drank is vocht van de duivel. Ik drink nooit, want dat is slecht voor je
face itquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef roque79 het volgende:
hee houd eens op afgelopen weekend niet !!
Toen had ik niet eens een kater ! ok was een beetje moe dat was het enige
Verdeel je harde schijf in 2 en sla op D je fotos en ander meuk op. Of koop een extra harde schijf en sla daar je meuk opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
ik ga nu naar bedkon vannacht niet slapen vanwege buikpijn en dacht nou ja dan ga ik even lekker achter het internet met een kop thee... niet dus die hele pc deed niks meer en is vier maanden oud , vriendjelief heeft er voor het laatst achter gezeten... en die veroorzaakt dit soort situaties wel vaker!!
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd maar ben wel mijn fotos van de afgelopen twee maanden kwijt , de rest staat gelukkig gesaved.
Dus ik gaat mijn bedje in weltrusten!
ik heb hem verdeeld in drie schijven ik heb nl 350 gb totale ruimte (daar gaat xp en nog wat andere troep vanaf) en nog een externe harddisk van 250 gb ik heb echt niet meer nodig denk ik hahaha.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verdeel je harde schijf in 2 en sla op D je fotos en ander meuk op. Of koop een extra harde schijf en sla daar je meuk op
Er is niks mis met mensen die stilstaan op de roltrap, zolang ze maar aan de rechterkant gaan staan dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:05 schreef XL het volgende:
De albert heijn in de buurt van mijn nieuwe appartementje heeft een roltrap![]()
Ik heb een hekel aan mensen die stilstaan op een roltrap, dus dat gaat nog leuk worden.
Een roltrap is om sneller te lopen![]()
Niet om lekker lui op te rusten![]()
fair enough, daar kan ik mee leven. Zojuist moest ik echter bij binnenkomst en vertrek aansluiten. Bij vertrek bleef het koppel ook nog eens boven aan de roltrap stilstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Er is niks mis met mensen die stilstaan op de roltrap, zolang ze maar aan de rechterkant gaan staan dan.
Sorriequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Serieus je weet niet wat de CPC is? Nep inwoner van Den Haag
Aaaww nou ik had graag ook niet geweten wat de CPC was, maar helaas.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SorrieBen doof, niet zo een feestbeest, dubbel geisoleerd dus
![]()
Jill-RMC en of haar mams heeft er weken over gedaan om thuis te komen of zoiets.quote:
Dus jij wou laten zien in je fobo (in een dronken bui nog wel) hoe lenig je oog is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:59 schreef roque79 het volgende:
ach dubbel geisoleerd , wel lekker rustig
die foto is weg maar wacht als je vijf minuten geduld hebtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij wou laten zien in je fobo (in een dronken bui nog wel) hoe lenig je oog is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
lenige mannen
Sorrie AA, niks persoonlijks![]()
Lenige vrouwen![]()
Ik was ook in loosduinen, ff vleeswaren bij de "koe" halenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef roque79 het volgende:
ik wist niet eens dat de cpc vandaag waserg he!
Maar goed ik ben dan ook alleen naar de gamma geweest , naar het bos met hond, kind en vriend en even naar het centrum loosduinen voor de boodschapjes allemaal ver van de cpc vandaan
Dan word het tijd voor een updatequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef roque79 het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sproeten !!!! ik heb een foto heel even in het fobo gezet maar het is de enige die ik nog heb van dit jaar![]()
Foto met je telefoon maken en doorsturen dan zet ik hem wel op Fok!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef roque79 het volgende:
hahahaha vertel jij het mijn pc evener stonden heel veel fotos op maar het pctje besloot dat het welletjes was, nu ben ik vrienden en familie aan het stalken voor fotos
Kom maar opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
Als we dan toch allemaal fotos gaan laten zien dan de mijne ook maar ff
(enne roque79... ik meen je te herkennen? Kijk maar ff of jij mij kent?)
goedzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
en contactverbod![]()
Maar nu gelukkig voorbij, nu zijn we weer lief voor elkaar
Ik zei niet dat ik je ken, ik zei dat ik je MEEN te kennen, zou niet weten waarvan, misschien lijk je gewoon op iemand... Foto staat er eindelijk erin sjeesh. Een vliegtuig bouwen is makkelijkerder dan een foto plaatsen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:29 schreef roque79 het volgende:
hahaha dank je wel , maarreh solidasrock waarvan ken je me? ik ben heel slecht in herkennen van mensen hoor
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef Bubblicious het volgende:
[afbeelding]
Zullen mensen rare dingen denken, als ik vertel dat je je nickname mede aan mij te danken hebt?
Nee, het is niet wat je denkt
En toen en toen?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:17 schreef Bubblicious het volgende:
Ik wist dat we er gezeik mee zouden krijgen
Zal ik er ook bij vertellen dat het in een Shell tankstation was?
Met Jelena en moi?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:17 schreef Bubblicious het volgende:
Ik wist dat we er gezeik mee zouden krijgen
Zal ik er ook bij vertellen dat het in een Shell tankstation was?
Nope je ziet het verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, jij hebt dus met AA en BB een meeting gehad? Jelena is JillRMC?
Glashelder.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet belangrijk tochWe kennen elkaar gewoon
![]()
Heb je straatnamen? Want ik ben nog niet bekend hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef CaLeX het volgende:
2de van der kunststraat, maar dan wordt wel je radio geleend
Het is even lopen vanaf HS, maar je zou hem naast de Shell tegenover de konmar kunnen zetten. (daar zette ik hem altijd als ik naar mijn werk (HHS) ging)
Uiteraard verwacht ik er niet in de avonduren alleen rond te kunnen lopen. Waar ik geen zin in heb is dat ik, als ik 1,5 uur aanwezig ben, eenderde van de tijd aan wachten besteed omdat alle apparaten bezet zijn. Ik wil gewoon lekker door kunnen gaan...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef roque79 het volgende:
ik sport zelf bij health city (ik ga amper) maar dat is ook niet echt wat moet ik zeggen , het is klein en sávonds behoorlijk druk .
Ik ga daarom als ik al ga overdag dan is het heel rustig.
Volgens mij zit er ook een fit for free ergens in de buurt? ik dacht in dat madestein of ockenburg gebied vlakbij de Uithof?
Die is wel lekker in de buurt. Is het daar een beetje te doen qua drukte in de avonduren? Hoe heet die eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef 4-elements het volgende:
Tegenover de McDonalds aan de Escamplaan zit ook een sportschool. Ben er zelf nooit geweest, ik ga naar die naast Leyenburg.
health city voorheen macgym , daar had ik het dus over...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is wel lekker in de buurt. Is het daar een beetje te doen qua drukte in de avonduren? Hoe heet die eigenlijk?
Health gym heet 'ie.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:46 schreef roque79 het volgende:
[..]
health city voorheen macgym , daar had ik het dus over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |