quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef r3gi3boy het volgende:
GO!! onze 666e COS, dit zou nog wel eens een staartje kunnen krijgen, een duivelssss staartje
Volgens mij gaat ie daar nu zijn reet mee afvegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Pavement het volgende:
wat is jaap aan het doen ? met dat papiertje
Schrijft wrs zichzelf terug.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Pavement het volgende:
Laten zien dat hij wel echt druk iets aan het doen is....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef Pavement het volgende:
Ga je je ogen fohnen???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brainless weet niet meer wat hij zeggen moet. De wanhoop nabij.
Blowen en coke snuivenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk steeds doen bij de buren?
Acteerlessenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk steeds doen bij de buren?
HEEL Nederland en Bonaire maakt zich nu zorgen......NOTTT!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Brain maakt zich duidelijk zorgen of ie niet ten onder gaat aan het aidsvirus
Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Weet iemand na hoeveel lagen poeder het onverantwoord wordt en de huid niet meer kan ademen? Ik denk dat Amanda wel heel gevaarlijk op het randje balanceert
Syl is gewoon een topwijfquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...
Hoeft dus zeker niet he... en als je alleen al weet wat er in lippenstift zit moet je het sowieso nooit meer op doenquote:Als je make up op een goede manier gebruikt hoeft het niet slecht te zijn voor je huid. Belangrijk is wel dat je je gezicht 's avaonds weer goed schoonmaakt. Dus alle make up eraf zodat je huid 's nachts lekker schoon is en goed kan ademen. Vergeet ook je wimpers niet, maak die 's avonds goed schoon met water of met een speciaal middeltje voor oog make up. Zoals bij alles geldt ook bij make up dat te veel niet goed is. Verder moet je erop letten dat je make up gebruikt die voor jouw huid geschikt is. Bij de drogist kunnen ze je wel adviseren
Dat doet Amanda dus nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef waxmask het volgende:
Hoppa hier is ie dan, een puik lesje Safe Sex, met in de hoofdrol Eric en Brian.
http://www.youtube.com/watch?v=pV2RdLa9WOA
![]()
![]()
![]()
maar aan de andere kant ook als een kindquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat doet Amanda dus nietze ziet er ook duidelijk veel ouder uit dan een meisje van 19 jaar
Daar geloof ik nou he-le-maal niets van.. Maargoed ik ben dan ook een eigenwijze nerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, het is haar schuld want zij is begonnen hèquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
Brian heeft tijd zitten bedenken hoe hij Amanda gaat voorliegen..
let op er komt dadelijk een saaie monoloog dat wil je niet weten.
en de uitkomst zal zijn dat hij beter op Amanda wil passen en dat zei het daarom veilig moet gaan doen.
Altij draait hij nl. alles om , de lul!
Was vast iemand anders, ik kan het me niet meer herinneren iig. Ik kraak dat wijf meestal af dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef r3gi3boy het volgende:
haha hey KInga, ik krijg hier een ernstige dé ja vu; ik heb het idee dat jij je al een keer eerder hebt verantwoord voor deze vraag, een maand of wat terug:D
Het zijn extensions (lees: paardenhaar) dus dat kan wel wat hebben denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Kinga het volgende:
Oke, wat ze nu doet bijvoorbeeld. Is wel slecht. Met stijltang over natte haren, ze verschroeit ze helemaal..
Mooi dat je dit verslag doet. Sinds gisteren kijk ik naar drie streams die verschrikkelijk haperen en een stream (noem hem rechtsonder) die het goed doet. Ik kon dus alleen aan de gezichten zien dat er een ernstig gesprek gaande was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef jacqjacq het volgende:
brian zit i de kapsalon met amanda.
amanda begint over dat eric vertelde dat hij van marielle hoorde dat brian het onveilig gedaan heeft. (wat een zin...).
brian beaamt het, en is een tijdje stil.
daarna begint hij over zijn verbrande schouder van de zonnebank.
valt zal hij zich lullig voelen, want je merkt ook nu aan amanda dat ze zich mentaal boven brian heeft verheven, de verhoudingen naar brian toe zijn veranderd. Hij is niet meer het mannetje dat hij een paar dagen geleden nog was. Als hij een hond was liep hij nu al 2 dagen met zijn staart tussen zijn benen. (er hangt trouwens meer permanent naar beneden bij brian )
Aan dat haar valt toch niks meer te redden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Kinga het volgende:
Oke, wat ze nu doet bijvoorbeeld. Is wel slecht. Met stijltang over natte haren, ze verschroeit ze helemaal..
Volgens mij was toch eerst Huub bezig met een kort lesje, maar goed ....quote:14:12 - Paardrijles
Het nieuwe paardenmeisje Ellen heeft er zin in. Ook Eric en Huub zijn wel te porren voor een paardrijles. Eric bijt het spits af. “Dag schat”, begint hij tegen het paard. Ellen is blij verrast dat de heren. “Als jullie nou nog een paar mensen enthousiast kunnen krijgen?”, oppert ze voorzichtig. Wij vrezen het ergste...
Bron: Tien
Een van de zinnen in zijn komende gezever is vast deze:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
Brian heeft tijd zitten bedenken hoe hij Amanda gaat voorliegen..
let op er komt dadelijk een saaie monoloog dat wil je niet weten.
en de uitkomst zal zijn dat hij beter op Amanda wil passen en dat zei het daarom veilig moet gaan doen.
Altij draait hij nl. alles om , de lul!
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je dit verslag doet. Sinds gisteren kijk ik naar drie streams die verschrikkelijk haperen en een stream (noem hem rechtsonder) die het goed doet. Ik kon dus alleen aan de gezichten zien dat er een ernstig gesprek gaande was.
Weet trouwens iemand waarom mijn streams zo raar doen? Het is bij alle servers hetzelfde verhaal: alleen 'rechtsonder' doet het goed.
Nu pas? En vergeet dat aiaiai nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Ik erger me een beetje aan de lach van eric sinds gister, alsof er steeds een haar in ze keel zit ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Raar dan dat eentje het goed blijft doen (moest trouwens 'linksonder' zijn).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.
Vertel, ik luister de andere stream.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:07 schreef INCTRL het volgende:
SYL baalt van TALPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb kennelijk een hoge tolerantiegrensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu pas?
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dan dat eentje het goed blijft doen (moest trouwens 'linksonder' zijn).
Arme Sylvia. Behoorlijk l*llig van achter om te vergeten dat ze dankzij hen niet meer heeft geoefend.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef Pavement het volgende:
Is er bewijs dat hij zonder condoom heeft gewipt ?
ik bedoel het serieus heeft hij het bekend, ontkend of hoe zit het precies. O wacht ik hoor het al hij bekendquote:
De rat weet helemaal niks meer te verzinnen, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef farceman het volgende:
Dit vind ik de mooiste stream momenten als die lul van een rat van een Brainless helemaal verslagen erbij zit ! genieten geblazen!
Hij heeft op zijn donder gehad van de Febo. En de vriendin van Eric heeft het gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef Pavement het volgende:
Is er bewijs dat hij zonder condoom heeft gewipt ?
Drogen haren zijn belangrijkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt nou eens flink boos Amanda, gvd.
![]()
Ze moesten iets aan de kant zetten (de bloemen??)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Desii het volgende:
Wat zei die stem erdoor heen.... kon het niet verstaan?
En nog is het niksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef maril het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Amanda ze kijkt van de 24 uur 8 uur in de spiegel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef farceman het volgende:
Dit vind ik de mooiste stream momenten als die lul van een rat van een Brainless helemaal verslagen erbij zit ! genieten geblazen!
who cares, laat die maar zo lang mogelijk uit beeld blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef r3gi3boy het volgende:
is jaap trouwens nog steeds aan't schijten of zit hij vast in de pleepot?
Dat Brian een sexverbod krijgtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Desii het volgende:
Wat zei die stem erdoor heen.... kon het niet verstaan?
Een week of twee geleden zijn bijna al haar activiteiten ingetrokken, waarschijnlijk omdat ze zich aan het spel onttrok. Ze heeft dus geen les meer gekregen in paaldansen en er ook niet meer in geoefend. Maar gisteren kreeg ze te horen dat ze nog steeds ingeschreven stond voor de paaldans-wedstrijd van vanavond, waar het allemaal om begonnen was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luister de andere stream.
hm ik denk de 5th of Beethovenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
Met Amanda die die avond in het begin al met Huub bezig was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij die niet kan klaar komen was er klaar mee.
![]()
Amanda dr schuld dat hij nu een soa heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef Sporti het volgende:
en weer gaat hij over op HUUUUUUUUUUB, zien jullie het verband met neuken zonder condoom?
nee dat is m niet. vond wel al ergens met google deze dus heb m ff geluisterd maar dat is andersquote:
Ik denk aan De Film van Ome Willem, maar die bedoel je wrs nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
ook niet neequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk aan De Film van Ome Willem, maar die bedoel je wrs niet![]()
Met een kwart hersencel.... Dalijk begint ze weer over die zogenaamde blwe plek bij Nathanael.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Weer zo'n Surinaamse schreeuwerd![]()
Het meest erger ik me als ze papiamento gaan lullen, mag officieel niet, maar Zdngmw heeft daar gewoon schijt aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Weer zo'n Surinaamse schreeuwerd![]()
Tsja PVDA beleid hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het meest erger ik me als ze papiamento gaan lullen, mag officieel niet, maar Zdngmw heeft daar gewoon schijt aan.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.....soort startrek/starwars intro met lange trompetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Sporti het volgende:
Ik heb echt hardgrondig de pest aan alles wat van overzee komt en dat sinds ik de streams kijk![]()
ze heeft het net gewassenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Pleione het volgende:
Dat haar van Amanda, dat ziet er echt ranzig uit...![]()
Kan je nagaan, het is net gewassen en ze ziet er al weer uit als een verzopen katquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Pleione het volgende:
Dat haar van Amanda, dat ziet er echt ranzig uit...![]()
De sigaretten zijn gratis, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef r3gi3boy het volgende:
bah dat HES groepje is ook maar een kettingrokende bedoeling zeg...walgelijk hoe ze in 5 minuten tijd die hele gameroom blauw weten te zetten
goed hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef r3gi3boy het volgende:
bah dat HES groepje is ook maar een kettingrokende bedoeling zeg...walgelijk hoe ze in 5 minuten tijd die hele gameroom blauw weten te zetten
Is theme van 2001 A space odessey http://www.moviesounds.com/2001.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
nee ik vind het walgelijk en afstotelijk en ik zou het geen slecht idee vinden om weer eens een opdracht in de groep te gooien waar ze door het niet roken contactpunten kunnen verdienen. Dit is toch geen voorbeeld voor de samenleving, waar kettingrokend publiek gratis met longkanker gevoed wordt?quote:
Het lijkt me sterk dat Snollie zich nog laat doorsmeren door die SOAboyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij gisteren heeft gezegd dat hij geen flikker voor Amanda voelt, maar dat dat niet helemaal waar is want hij heeft vannacht over haar gedroomd. Ze is eigenlijk best wel lief, ze zou goed een Gouden Kooi vriendinnetje van me kunnen zijn (lachend naar Erik)
denk dat je op t goeie spoor zit. had m ooit s na lang zoekwerk gevonden maar ben dan niet slim genoeg om te onthoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.....soort startrek/starwars intro met lange trompetten.
Ben zelf ooit op zoek naar dat nr geweest, maar ben de naam vergeten. Is ergens een
theme van..
doe es normaal, newbie basher?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Borga het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
nee ik vind het walgelijk en afstotelijk en ik zou het geen slecht idee vinden om weer eens een opdracht in de groep te gooien waar ze door het niet roken contactpunten kunnen verdienen. Dit is toch geen voorbeeld voor de samenleving, waar kettingrokend publiek gratis met longkanker gevoed wordt?![]()
[/
Ga is lekker ergens anders huilen,,,,,Jankkut
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef StefanPeeters het volgende:
deze bedoel je zeker ? (heb alleen dat beginstukje)
http://www.evilshare.com/c9edfb3e-1ae2-102a-847b-00a0c993e9d6
jjaaaaaa dat is m. mijn dank is meer dan grootquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Is theme van 2001 A space odessey http://www.moviesounds.com/2001.html
PRECIES!!! Die zwarte mag alles in dat huis...stelletje racisten bij TALPA redactie!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Dogga het volgende:
Hoe kan dat nou dat Patries iedereen maar kan mee nemen..wtf is dat nouw eer voor zooi
niemand weet hier ook wie die dame is dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Dogga het volgende:
Hoe kan dat nou dat Patries iedereen maar kan mee nemen..wtf is dat nouw eer voor zooi
Je hebt het met je 'taataataaataaaaaa...' perfect verwoord.. Las het en hoorde gelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:29 schreef raggende_annie het volgende:
jjaaaaaa dat is m. mijn dank is meer dan groot
Natasja's kapsterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Wie is patries?
vriendin van Huub zeker?? Sure!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
niemand weet hier ook wie die dame is dus
GOKUquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef r3gi3boy het volgende:
dat haar van Amandel heeft wel enige vergelijking met dat van Goku uit Dragonball, als ze het vastpakt en naar achter trekt blijft het gewoon in die positie staan:D
Zijn rechterhand ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap nog gesport vandaag?
Lekker taalgebruik en feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef INCTRL het volgende:
[..]
PRECIES!!! Die zwarte mag alles in dat huis...stelletje racisten bij TALPA redactie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FEITELIJK onjuist??? De fieten komen de spuigaten uit!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Lekker taalgebruik en feitelijk onjuist.
Ik denk het niet, want vanmorgen had hij alleen maar een bord garnalen, een zak krentebollen en 10 boterhammen op. Als hij gesport zou hebben dan was dat ZEKER het dubbele geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap nog gesport vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |