Aan dat haar valt toch niks meer te redden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Kinga het volgende:
Oke, wat ze nu doet bijvoorbeeld. Is wel slecht. Met stijltang over natte haren, ze verschroeit ze helemaal..
Volgens mij was toch eerst Huub bezig met een kort lesje, maar goed ....quote:14:12 - Paardrijles
Het nieuwe paardenmeisje Ellen heeft er zin in. Ook Eric en Huub zijn wel te porren voor een paardrijles. Eric bijt het spits af. “Dag schat”, begint hij tegen het paard. Ellen is blij verrast dat de heren. “Als jullie nou nog een paar mensen enthousiast kunnen krijgen?”, oppert ze voorzichtig. Wij vrezen het ergste...
Bron: Tien
Een van de zinnen in zijn komende gezever is vast deze:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
Brian heeft tijd zitten bedenken hoe hij Amanda gaat voorliegen..
let op er komt dadelijk een saaie monoloog dat wil je niet weten.
en de uitkomst zal zijn dat hij beter op Amanda wil passen en dat zei het daarom veilig moet gaan doen.
Altij draait hij nl. alles om , de lul!
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je dit verslag doet. Sinds gisteren kijk ik naar drie streams die verschrikkelijk haperen en een stream (noem hem rechtsonder) die het goed doet. Ik kon dus alleen aan de gezichten zien dat er een ernstig gesprek gaande was.
Weet trouwens iemand waarom mijn streams zo raar doen? Het is bij alle servers hetzelfde verhaal: alleen 'rechtsonder' doet het goed.
Nu pas? En vergeet dat aiaiai nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Ik erger me een beetje aan de lach van eric sinds gister, alsof er steeds een haar in ze keel zit ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Raar dan dat eentje het goed blijft doen (moest trouwens 'linksonder' zijn).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.
Vertel, ik luister de andere stream.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:07 schreef INCTRL het volgende:
SYL baalt van TALPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb kennelijk een hoge tolerantiegrensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |