Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:45 schreef r3gi3boy het volgende:
Weet iemand na hoeveel lagen poeder het onverantwoord wordt en de huid niet meer kan ademen? Ik denk dat Amanda wel heel gevaarlijk op het randje balanceert
Syl is gewoon een topwijfquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...
Hoeft dus zeker niet he... en als je alleen al weet wat er in lippenstift zit moet je het sowieso nooit meer op doenquote:Als je make up op een goede manier gebruikt hoeft het niet slecht te zijn voor je huid. Belangrijk is wel dat je je gezicht 's avaonds weer goed schoonmaakt. Dus alle make up eraf zodat je huid 's nachts lekker schoon is en goed kan ademen. Vergeet ook je wimpers niet, maak die 's avonds goed schoon met water of met een speciaal middeltje voor oog make up. Zoals bij alles geldt ook bij make up dat te veel niet goed is. Verder moet je erop letten dat je make up gebruikt die voor jouw huid geschikt is. Bij de drogist kunnen ze je wel adviseren
Dat doet Amanda dus nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iets wat mannen niet weten, make up is juist goed voor je huid... als je het er maar wel afhaalt voor je naar bed gaat...
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef waxmask het volgende:
Hoppa hier is ie dan, een puik lesje Safe Sex, met in de hoofdrol Eric en Brian.
http://www.youtube.com/watch?v=pV2RdLa9WOA
![]()
![]()
![]()
maar aan de andere kant ook als een kindquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat doet Amanda dus nietze ziet er ook duidelijk veel ouder uit dan een meisje van 19 jaar
Daar geloof ik nou he-le-maal niets van.. Maargoed ik ben dan ook een eigenwijze nerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, het is haar schuld want zij is begonnen hèquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
Brian heeft tijd zitten bedenken hoe hij Amanda gaat voorliegen..
let op er komt dadelijk een saaie monoloog dat wil je niet weten.
en de uitkomst zal zijn dat hij beter op Amanda wil passen en dat zei het daarom veilig moet gaan doen.
Altij draait hij nl. alles om , de lul!
Was vast iemand anders, ik kan het me niet meer herinneren iig. Ik kraak dat wijf meestal af dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef r3gi3boy het volgende:
haha hey KInga, ik krijg hier een ernstige dé ja vu; ik heb het idee dat jij je al een keer eerder hebt verantwoord voor deze vraag, een maand of wat terug:D
Het zijn extensions (lees: paardenhaar) dus dat kan wel wat hebben denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Kinga het volgende:
Oke, wat ze nu doet bijvoorbeeld. Is wel slecht. Met stijltang over natte haren, ze verschroeit ze helemaal..
Mooi dat je dit verslag doet. Sinds gisteren kijk ik naar drie streams die verschrikkelijk haperen en een stream (noem hem rechtsonder) die het goed doet. Ik kon dus alleen aan de gezichten zien dat er een ernstig gesprek gaande was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef jacqjacq het volgende:
brian zit i de kapsalon met amanda.
amanda begint over dat eric vertelde dat hij van marielle hoorde dat brian het onveilig gedaan heeft. (wat een zin...).
brian beaamt het, en is een tijdje stil.
daarna begint hij over zijn verbrande schouder van de zonnebank.
valt zal hij zich lullig voelen, want je merkt ook nu aan amanda dat ze zich mentaal boven brian heeft verheven, de verhoudingen naar brian toe zijn veranderd. Hij is niet meer het mannetje dat hij een paar dagen geleden nog was. Als hij een hond was liep hij nu al 2 dagen met zijn staart tussen zijn benen. (er hangt trouwens meer permanent naar beneden bij brian )
Aan dat haar valt toch niks meer te redden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Kinga het volgende:
Oke, wat ze nu doet bijvoorbeeld. Is wel slecht. Met stijltang over natte haren, ze verschroeit ze helemaal..
Volgens mij was toch eerst Huub bezig met een kort lesje, maar goed ....quote:14:12 - Paardrijles
Het nieuwe paardenmeisje Ellen heeft er zin in. Ook Eric en Huub zijn wel te porren voor een paardrijles. Eric bijt het spits af. “Dag schat”, begint hij tegen het paard. Ellen is blij verrast dat de heren. “Als jullie nou nog een paar mensen enthousiast kunnen krijgen?”, oppert ze voorzichtig. Wij vrezen het ergste...
Bron: Tien
Een van de zinnen in zijn komende gezever is vast deze:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
Brian heeft tijd zitten bedenken hoe hij Amanda gaat voorliegen..
let op er komt dadelijk een saaie monoloog dat wil je niet weten.
en de uitkomst zal zijn dat hij beter op Amanda wil passen en dat zei het daarom veilig moet gaan doen.
Altij draait hij nl. alles om , de lul!
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat je dit verslag doet. Sinds gisteren kijk ik naar drie streams die verschrikkelijk haperen en een stream (noem hem rechtsonder) die het goed doet. Ik kon dus alleen aan de gezichten zien dat er een ernstig gesprek gaande was.
Weet trouwens iemand waarom mijn streams zo raar doen? Het is bij alle servers hetzelfde verhaal: alleen 'rechtsonder' doet het goed.
Nu pas? En vergeet dat aiaiai nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Ik erger me een beetje aan de lach van eric sinds gister, alsof er steeds een haar in ze keel zit ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand te irriteren aan die snuifjes
en kuchjes van brian...............mmmm snfff uchhaah mmmm
Raar dan dat eentje het goed blijft doen (moest trouwens 'linksonder' zijn).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er de hele ochtend last van gehad, ze doen het nu weer goed, keeping my fingers crossed, dus het zal wel aan mijn provider liggen.Normaal nooit last, maar kan natuurlijk een keer voorkomen.
Vertel, ik luister de andere stream.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:07 schreef INCTRL het volgende:
SYL baalt van TALPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb kennelijk een hoge tolerantiegrensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |