quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Sporti het volgende:
Ik heb echt hardgrondig de pest aan alles wat van overzee komt en dat sinds ik de streams kijk![]()
ze heeft het net gewassenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Pleione het volgende:
Dat haar van Amanda, dat ziet er echt ranzig uit...![]()
Kan je nagaan, het is net gewassen en ze ziet er al weer uit als een verzopen katquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:20 schreef Pleione het volgende:
Dat haar van Amanda, dat ziet er echt ranzig uit...![]()
De sigaretten zijn gratis, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef r3gi3boy het volgende:
bah dat HES groepje is ook maar een kettingrokende bedoeling zeg...walgelijk hoe ze in 5 minuten tijd die hele gameroom blauw weten te zetten
goed hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef r3gi3boy het volgende:
bah dat HES groepje is ook maar een kettingrokende bedoeling zeg...walgelijk hoe ze in 5 minuten tijd die hele gameroom blauw weten te zetten
Is theme van 2001 A space odessey http://www.moviesounds.com/2001.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
nee ik vind het walgelijk en afstotelijk en ik zou het geen slecht idee vinden om weer eens een opdracht in de groep te gooien waar ze door het niet roken contactpunten kunnen verdienen. Dit is toch geen voorbeeld voor de samenleving, waar kettingrokend publiek gratis met longkanker gevoed wordt?quote:
Het lijkt me sterk dat Snollie zich nog laat doorsmeren door die SOAboyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:25 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij gisteren heeft gezegd dat hij geen flikker voor Amanda voelt, maar dat dat niet helemaal waar is want hij heeft vannacht over haar gedroomd. Ze is eigenlijk best wel lief, ze zou goed een Gouden Kooi vriendinnetje van me kunnen zijn (lachend naar Erik)
denk dat je op t goeie spoor zit. had m ooit s na lang zoekwerk gevonden maar ben dan niet slim genoeg om te onthoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.....soort startrek/starwars intro met lange trompetten.
Ben zelf ooit op zoek naar dat nr geweest, maar ben de naam vergeten. Is ergens een
theme van..
doe es normaal, newbie basher?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Borga het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
nee ik vind het walgelijk en afstotelijk en ik zou het geen slecht idee vinden om weer eens een opdracht in de groep te gooien waar ze door het niet roken contactpunten kunnen verdienen. Dit is toch geen voorbeeld voor de samenleving, waar kettingrokend publiek gratis met longkanker gevoed wordt?![]()
[/
Ga is lekker ergens anders huilen,,,,,Jankkut
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef StefanPeeters het volgende:
deze bedoel je zeker ? (heb alleen dat beginstukje)
http://www.evilshare.com/c9edfb3e-1ae2-102a-847b-00a0c993e9d6
jjaaaaaa dat is m. mijn dank is meer dan grootquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Is theme van 2001 A space odessey http://www.moviesounds.com/2001.html
PRECIES!!! Die zwarte mag alles in dat huis...stelletje racisten bij TALPA redactie!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Dogga het volgende:
Hoe kan dat nou dat Patries iedereen maar kan mee nemen..wtf is dat nouw eer voor zooi
niemand weet hier ook wie die dame is dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Dogga het volgende:
Hoe kan dat nou dat Patries iedereen maar kan mee nemen..wtf is dat nouw eer voor zooi
Je hebt het met je 'taataataaataaaaaa...' perfect verwoord.. Las het en hoorde gelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:29 schreef raggende_annie het volgende:
jjaaaaaa dat is m. mijn dank is meer dan groot
Natasja's kapsterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Wie is patries?
vriendin van Huub zeker?? Sure!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
niemand weet hier ook wie die dame is dus
GOKUquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef r3gi3boy het volgende:
dat haar van Amandel heeft wel enige vergelijking met dat van Goku uit Dragonball, als ze het vastpakt en naar achter trekt blijft het gewoon in die positie staan:D
Zijn rechterhand ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap nog gesport vandaag?
Lekker taalgebruik en feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef INCTRL het volgende:
[..]
PRECIES!!! Die zwarte mag alles in dat huis...stelletje racisten bij TALPA redactie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FEITELIJK onjuist??? De fieten komen de spuigaten uit!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Lekker taalgebruik en feitelijk onjuist.
Ik denk het niet, want vanmorgen had hij alleen maar een bord garnalen, een zak krentebollen en 10 boterhammen op. Als hij gesport zou hebben dan was dat ZEKER het dubbele geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap nog gesport vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |