Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dan dat eentje het goed blijft doen (moest trouwens 'linksonder' zijn).
Arme Sylvia. Behoorlijk l*llig van achter om te vergeten dat ze dankzij hen niet meer heeft geoefend.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef Pavement het volgende:
Is er bewijs dat hij zonder condoom heeft gewipt ?
ik bedoel het serieus heeft hij het bekend, ontkend of hoe zit het precies. O wacht ik hoor het al hij bekendquote:
De rat weet helemaal niks meer te verzinnen, heerlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef farceman het volgende:
Dit vind ik de mooiste stream momenten als die lul van een rat van een Brainless helemaal verslagen erbij zit ! genieten geblazen!
Hij heeft op zijn donder gehad van de Febo. En de vriendin van Eric heeft het gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef Pavement het volgende:
Is er bewijs dat hij zonder condoom heeft gewipt ?
Drogen haren zijn belangrijkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt nou eens flink boos Amanda, gvd.
![]()
Ze moesten iets aan de kant zetten (de bloemen??)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Desii het volgende:
Wat zei die stem erdoor heen.... kon het niet verstaan?
En nog is het niksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef maril het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Amanda ze kijkt van de 24 uur 8 uur in de spiegel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef farceman het volgende:
Dit vind ik de mooiste stream momenten als die lul van een rat van een Brainless helemaal verslagen erbij zit ! genieten geblazen!
who cares, laat die maar zo lang mogelijk uit beeld blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef r3gi3boy het volgende:
is jaap trouwens nog steeds aan't schijten of zit hij vast in de pleepot?
Dat Brian een sexverbod krijgtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Desii het volgende:
Wat zei die stem erdoor heen.... kon het niet verstaan?
Een week of twee geleden zijn bijna al haar activiteiten ingetrokken, waarschijnlijk omdat ze zich aan het spel onttrok. Ze heeft dus geen les meer gekregen in paaldansen en er ook niet meer in geoefend. Maar gisteren kreeg ze te horen dat ze nog steeds ingeschreven stond voor de paaldans-wedstrijd van vanavond, waar het allemaal om begonnen was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik luister de andere stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |