lekker snelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
en verder
hahahahaha HELP ik bedoel hypnosequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef n1ek het volgende:
narcose nog wel
Zis is tv menquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef Flyduck het volgende:
Ik geloof niet dat ze het faken.. waarom zouden ze dat doen?
Naar welke stream kijk jij? dit is kapot lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef waxmask het volgende:
Fake of niet, saai is het wel....
Lijk jou welquote:
Lulquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Itsme, eikel.
u slaapt nu dieper en dieper, 10x dieper.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
hahahahaha HELP ik bedoel hypnose....ow volgens mij ben ik het nu zelf ook
![]()
Tis een dame.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Itsme, eikel.
vind ik ook dogga.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef Dogga het volgende:
[..]
Naar welke stream kijk jij? dit is kapot lachen
Daar komt nix van. Geen geweten en geen geheugen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Nu zijn Brian en Aman dus aan de beurt. Leuk!
Pijn kan er ook mee weggenomen worden. tijdelijk weliswaar maar de tandarts zou het bv kunnen toepassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
je bent je blijkbaar toch van alles bewust.
deel 2 komt zo annie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef raggende_annie het volgende:
is dit deel 4 van the matrix of wat. val dr weer middenin
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
vind ik ook dogga.![]()
En Brian.
Of het lukt bij amanda weet ik niet. ze is nog steeds bang en ze is te bezig met de anderen.
niet zo hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Itsme, eikel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar komt nix van. Geen geweten en geen geheugen.![]()
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja inderdaad
amanda is te gestesst...
maar ik geloof dit zo...tenminste..ik weet dat het echt is:P vriend van me heeft het ook gedaan
ik zit aan m'n toetsenbord vastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
u slaapt nu dieper en dieper, 10x dieper.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Is die man onder een slijptol doorgelopen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Is die man onder een slijptol doorgelopen?
vergeet het middel hypnose by psychoanalyses nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Hypnose wordt ook gebruikt bij b.v getuigen van een misdaad.
hahahahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
en alsiek uw voorhoofd aanraak bent u terug wakker
HELPPPPP ik heb nu spitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Raak je neus aan met je linker grote teen...dan kom je los.
1, 2, 3.
Nu!
Een hypnokrishna.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahaha wat hij om heeft weet ik ook niet, maar ik zou al bang worden als ik hem zo tegen kwam.![]()
daar zit zn bril mee op zn kopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahaha wat hij om heeft weet ik ook niet, maar ik zou al bang worden als ik hem zo tegen kwam.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:48 schreef Judah het volgende:
Goedenavond heren en dames,
Spijtig dat ik gisteravond die ordinaire orgie alsnog gemist heb. Is er verder vandaag nog iets noemenswaardig gebeurd?
Je kunt niet alles van die man verlangenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
En nu Amanda : Je bent ineens slim !
Uhheueuueueuewwwwwwwwwwww ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef Dogga het volgende:
amanda is stom verbaasd
wat is er?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Itsme, eikel.
Met je vinger je neus aanraken en je bent weer los.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef W-A het volgende:
Godver, ik zit vast.
Uhhhuuuieieie Xsaviera ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda, ik neem nu je naam weg... je kan je naam niet meer zeggen.... wat is je naam??
Amanda
krijg ik nog antwoord.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Itsme, eikel.
Hij vroeg net nog naar die choco lul . Om als stop te gebruikenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Billie schijt in zijn broek, hij hoort alleen maar.....zwaarder worden, zwaarder worden, zwaarder worden.
moppie, negerenquote:
Volgens mij worden we weer genaaidquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef yellowfirst het volgende:
Gisteravond was leuker.................beetje erg nep dit![]()
staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef waxmask het volgende:
Hahah wat een dombo die Hypno Dude, een gozer van 200kg in slaap hypnoen terwijl ie slaapt....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Apple-tje het volgende:
Hiervoor hoeft hij Amanda niet te hypnotiseren, die weet het sowieso niet!
Tja, wat weet ze wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Apple-tje het volgende:
Hiervoor hoeft hij Amanda niet te hypnotiseren, die weet het sowieso niet!
Ik gok erop dat meneer een topic op zijn naam wilde hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. snap niet zo goed waar dit op gebaseerd is maar goed.
![]()
Is het lekker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij worden we weer genaaid![]()
Idd..... "leuker" zou ook een criterium zijn..... gelukkig is "eerder" het enige criterium wat er toe doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
Ik gok erop dat meneer een topic op zijn naam wilde hebben![]()
Die kan hier niet tegen, krijgt er aanvallen van [ electric boogie ]quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Waarom is Sylvia hier niet bij eigenlijk?
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Om zijn bril vast te zetten op zijn hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef Lieve het volgende:
Wat is dat voor bandje om die man zijn bril?
Heeft nare ervaringen met dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Ze is aan het trainen met paaldansen en dansenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Die kan hier niet tegen, krijgt er aanvallen van [ electric boogie ]
Ze wilde niet meedoen omdat ze ooit van hypnose heel erg is gaan flippen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.
Ik vind het ook niet leuk, Jaap moet gewoon een borrel nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Lauzie het volgende:
Ik vind er geen klote aan..
Het leek net wel een verliefd stelletjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
Die hypnose doet rare dingen, zelfs als na effect.
Natasja kruipt helemaal tegen Huub aan!
Mocht je wille schieten weet je de richtingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Om zijn bril vast te zetten op zijn hoofd
Ja , Hypno Dude vroeg al of wel eens wat oefeningen deed, maar Jaap is echt waar een Hypno van gaat kwijlen zo kneedbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt wel helemaal in de war. Makkelijker om te hypnotiseren?
Mag ook hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat doet zeer.
Annalen, bedoel je zeker?
Misschien iets in hun onderbewustzijn van: we zijn GEEN poppenkastquote:
vraag maar aan noekie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Ik schakel dus net in, maar wat is die vreemde streep op z'n kop?![]()
z'n brilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
zijn briiiii-iiilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Indruk maken??? Verwarring zaaien.........?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
nu kan hij er niets aan doen. Dit is niet vreemder dan de namen van Huub en Natasja toch? Of dan die handen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef Lynn-Live het volgende:
hij is echt totaal gestoord die Jaap...
stream 1 zoemt op iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Dogga het volgende:
mensen van de redactie zijn in slaap gevallen want stream 2 zie ik amanda niet
En de glazen? Die koopt hij bij de volgende kortingsactie van Pearle?quote:
Laatste keer daar zit zn bril mee op zn kopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
mee eens. Alleen denk ik dat Jaap iets vatbaarder is dan de anderen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
nu kan hij er niets aan doen. Dit is niet vreemder dan de namen van Huub en Natasja toch? Of dan die handen?
Omdat het echt is. Er valt dus niets mee te spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Jaap "weet" het getal vier niet meer. Ik geloof er de ballen van. Maar waarom speelt Jaap dit mee?
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Omdat het echt is. Er valt dus niets mee te spelen.
Stream 3 staat bij mij vast op Brian, daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Dogga het volgende:
mensen van de redactie zijn in slaap gevallen want stream 2 zie ik amanda niet
neem stream 1 dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Stream 3 staat bij mij vast op Brian, daar wordt ik ook niet vrolijk van![]()
Eindelijk !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef itsme het volgende:
kunnen haar niet uit elkaar trekken want ze wordt een ijzeren taaf.
ijzeren staaf, sterkste vrouw
Want ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef Lauzie het volgende:
dit kan je normaal gesproken echt niet hoor.
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Leg dit maar uit sceptici
Hooguit door het Pieter Baancentrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
wordt die man niet gezocht door opsporing gezocht?
Die Belgen doen inderdaad nogal vreemd de laataste tijd......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
wordt die man niet gezocht door opsporing gezocht?
Probeer het maar eensquote:
Wat nou? Is het tovenarij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
1 hersencel is makkelijk te beinvloeden...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Ik had het knapper gevonden als ie dat met Jaap deedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef Lauzie het volgende:
dit kan je normaal gesproken echt niet hoor.
Exactquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat nou? Is het tovenarij?
Het is hoedan ook een kwestie van spieren en gewicht.
Of het nou onder hypnose is of niet
Volgens mij maakt drank meer los...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Probeer het maar eensJe moet dan echt heel sterke buikspieren hebben, normaal zak je toch wel een beetje in zeg maar.
Tattooquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Tis beschermenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Ik ga de eerste 6 weken niet naar Brian luisteren hoor, als hij met Amanda bezig is
"lekker ontspannen, lekker ontspannen, lekker ontspannen, lekker ontspannen"
Vreemde zaak, maar alles is verklaarbaar tenslotte.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Hey, het fototoestel is plots weer terug, TOP hdnkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan hij toch ook?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef agter het volgende:
Ik weet zo zeker dat brian dit ook wil kunnen bij Aman.
Ga maar lekker liggen schatje. Benen wijd etc...
Scan ff een foto van jou waarop¨jij er ook zo bij ligtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat nou? Is het tovenarij?
Het is hoedan ook een kwestie van spieren en gewicht.
Of het nou onder hypnose is of niet
Hadden ze alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
waar komt dat fototoestel ineens vandan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan ff een foto van jou waarop¨jij er ook zo bij ligt![]()
zijn onderbewuste vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian was bang ui'tgehoord te worden..
Uit het hiernamaals !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
amanda krijgt de foto's te zien
... maar is daarna mysterieus verdwenen..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hadden ze al
Ze hebben hem ook al gebruikt op de avond dat Japio op bed kwam te liggen tussen alle zakken chips en fruit
Wakker worden en je realiseren dat je slaapt? Dude, wtf? Nooit gehad in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Heathen het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens meegemaakt dat tijdens het slapen je wakker bent geworden en dat je totaal niet kon bewegen maar wel bewust was dat je aan het slapen was.
Brian duft de controle niet los te laten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn onderbewuste vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij wel
Dat heb ik elke ochtend...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Heathen het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens meegemaakt dat tijdens het slapen je wakker bent geworden en dat je totaal niet kon bewegen maar wel bewust was dat je aan het slapen was.
Je kunt Buddy worden van Billiequote:
FF editquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn verrotte karakter vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij wel
Issie paar daagjes zoek geweest, wist ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar is daarna mysterieus verdwenen..........
Ik heb wel een periode gehad dat me dat iedere nacht was overkomen, verrekte irritant is dat. Vooral omdat je dan een andere houding wil hebben en je niet kan omkeren. Nu heb ik dat nog een keer in de twee maand ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Wakker worden en je realiseren dat je slaapt? Dude, wtf? Nooit gehad in ieder geval.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
Brian duft de controle niet los te laten.
Hij is een control-freak. Dat is wel duidelijk.
En daarom lukt het hem niet.
Misschien dat dit ook wel voor zijn Niet-Klaarkomen geldt.
Ja, wij streamers en amateur psychologen hebben hem wel door!quote:
Oordeel zelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het idee dat Jaap elke dag dikker wordt, of ligt dat nu aan mij?![]()
Hypno dude zei dat ie zich moest ontspannen, dus liet ie zijn buikspieren los...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Oh daar heb ik vaak last van..Zeker als ik een periode heb waar ik veel geblowed heb....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb wel een periode gehad dat me dat iedere nacht was overkomen, verrekte irritant is dat. Vooral omdat je dan een andere houding wil hebben en je niet kan omkeren. Nu heb ik dat nog een keer in de twee maand ofzo.
Het komt vast door die witte tent, wit maakt altijd dikkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Hij is de nieuwe bewoner dus die blijft nog wel een tijdje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hoelang blijft die kerel nog
Vanmiddag vertelde Brain nog tegen Natasia dat hij hem nog steeds niet had gevonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Issie paar daagjes zoek geweest, wist ik niet
Ik dacht dat Brian hem even verstopt had omdat hij niet wilde dat Japio erachter zou komen dat Brian ook mee poseerde op de foto's rond het bed
Nee, ik was net te laat thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Zijn er caps van Snollie in stijve toestand? Dus niet van Hdnkkk![]()
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef waxmask het volgende:
Hypno Dude: En dan wil ik jullie graag nog een foldertje geven over Scientology, jullie zijn welkom....
Kheb het 1x gehad dat ik niks meer kon, al jaren geleden (was toen nog een jaar of 7 denk ik), maar herinner me het nog super goed.... was echt freakyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik vaak last van..Zeker als ik een periode heb waar ik veel geblowed heb....
of dat je droomt dat je wakker bent, hoort mijn vriend bij mij komen zitten...Ik voel het, ik hoor het maar ben totaal verlamd en dat realiseer ik me dat ik droom dat ik wakker ben en dat hij daar is...Fucked up![]()
Hahaha nee maar zou het je verbazen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?
heb jij breedbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Het is vast een pooier, straks komen de hoerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef the_undertaker het volgende:
Gisteren deed ik de stream uit, en toen werd het feest.
Dus ik blijf nu maar kijken. Straks gaat die hypnost ook helemaal los zoals Soca Boys
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?
Patrick Pickartquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Katewalker het volgende:
Hoe heet die man? Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hypno dude zei dat ie zich moest ontspannen, dus liet ie zijn buikspieren los...
Geloof het of niet maar hij heet Patrickquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Katewalker het volgende:
Hoe heet die man? Iemand?
Kut, ik moet beter lezen, geniet nog maar ff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |