vraag maar aan noekie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Ik schakel dus net in, maar wat is die vreemde streep op z'n kop?![]()
z'n brilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
zijn briiiii-iiilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Indruk maken??? Verwarring zaaien.........?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
nu kan hij er niets aan doen. Dit is niet vreemder dan de namen van Huub en Natasja toch? Of dan die handen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef Lynn-Live het volgende:
hij is echt totaal gestoord die Jaap...
stream 1 zoemt op iedereenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Dogga het volgende:
mensen van de redactie zijn in slaap gevallen want stream 2 zie ik amanda niet
En de glazen? Die koopt hij bij de volgende kortingsactie van Pearle?quote:
Laatste keer daar zit zn bril mee op zn kopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
mee eens. Alleen denk ik dat Jaap iets vatbaarder is dan de anderen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
nu kan hij er niets aan doen. Dit is niet vreemder dan de namen van Huub en Natasja toch? Of dan die handen?
Omdat het echt is. Er valt dus niets mee te spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef worker het volgende:
Jaap "weet" het getal vier niet meer. Ik geloof er de ballen van. Maar waarom speelt Jaap dit mee?
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:06 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Omdat het echt is. Er valt dus niets mee te spelen.
Stream 3 staat bij mij vast op Brian, daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef Dogga het volgende:
mensen van de redactie zijn in slaap gevallen want stream 2 zie ik amanda niet
neem stream 1 dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Stream 3 staat bij mij vast op Brian, daar wordt ik ook niet vrolijk van![]()
Eindelijk !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:07 schreef itsme het volgende:
kunnen haar niet uit elkaar trekken want ze wordt een ijzeren taaf.
ijzeren staaf, sterkste vrouw
Want ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef Lauzie het volgende:
dit kan je normaal gesproken echt niet hoor.
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Leg dit maar uit sceptici
Hooguit door het Pieter Baancentrumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
wordt die man niet gezocht door opsporing gezocht?
Die Belgen doen inderdaad nogal vreemd de laataste tijd......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
wordt die man niet gezocht door opsporing gezocht?
Probeer het maar eensquote:
Wat nou? Is het tovenarij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Leg dit maar uit sceptici
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |