quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Apple-tje het volgende:
Hiervoor hoeft hij Amanda niet te hypnotiseren, die weet het sowieso niet!
Tja, wat weet ze wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Apple-tje het volgende:
Hiervoor hoeft hij Amanda niet te hypnotiseren, die weet het sowieso niet!
Ik gok erop dat meneer een topic op zijn naam wilde hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. snap niet zo goed waar dit op gebaseerd is maar goed.
![]()
Is het lekker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij worden we weer genaaid![]()
Idd..... "leuker" zou ook een criterium zijn..... gelukkig is "eerder" het enige criterium wat er toe doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
Ik gok erop dat meneer een topic op zijn naam wilde hebben![]()
Die kan hier niet tegen, krijgt er aanvallen van [ electric boogie ]quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Waarom is Sylvia hier niet bij eigenlijk?
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Om zijn bril vast te zetten op zijn hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:58 schreef Lieve het volgende:
Wat is dat voor bandje om die man zijn bril?
Heeft nare ervaringen met dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef worker het volgende:
Ze is aan het trainen met paaldansen en dansenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Die kan hier niet tegen, krijgt er aanvallen van [ electric boogie ]
Ze wilde niet meedoen omdat ze ooit van hypnose heel erg is gaan flippen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia wilde niet meedoen.... of ze er dus uit eigen keuze niet bij is of niet bij mocht zijn is me niet duidelijk.
Ik vind het ook niet leuk, Jaap moet gewoon een borrel nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Lauzie het volgende:
Ik vind er geen klote aan..
Het leek net wel een verliefd stelletjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
Die hypnose doet rare dingen, zelfs als na effect.
Natasja kruipt helemaal tegen Huub aan!
Mocht je wille schieten weet je de richtingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Om zijn bril vast te zetten op zijn hoofd
Ja , Hypno Dude vroeg al of wel eens wat oefeningen deed, maar Jaap is echt waar een Hypno van gaat kwijlen zo kneedbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
Jaap lijkt wel helemaal in de war. Makkelijker om te hypnotiseren?
Mag ook hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat doet zeer.
Annalen, bedoel je zeker?
Misschien iets in hun onderbewustzijn van: we zijn GEEN poppenkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |