Ik heb wel een periode gehad dat me dat iedere nacht was overkomen, verrekte irritant is dat. Vooral omdat je dan een andere houding wil hebben en je niet kan omkeren. Nu heb ik dat nog een keer in de twee maand ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Wakker worden en je realiseren dat je slaapt? Dude, wtf? Nooit gehad in ieder geval.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
Brian duft de controle niet los te laten.
Hij is een control-freak. Dat is wel duidelijk.
En daarom lukt het hem niet.
Misschien dat dit ook wel voor zijn Niet-Klaarkomen geldt.
Ja, wij streamers en amateur psychologen hebben hem wel door!quote:
Oordeel zelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het idee dat Jaap elke dag dikker wordt, of ligt dat nu aan mij?![]()
Hypno dude zei dat ie zich moest ontspannen, dus liet ie zijn buikspieren los...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Oh daar heb ik vaak last van..Zeker als ik een periode heb waar ik veel geblowed heb....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik heb wel een periode gehad dat me dat iedere nacht was overkomen, verrekte irritant is dat. Vooral omdat je dan een andere houding wil hebben en je niet kan omkeren. Nu heb ik dat nog een keer in de twee maand ofzo.
Het komt vast door die witte tent, wit maakt altijd dikkerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Hij is de nieuwe bewoner dus die blijft nog wel een tijdje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hoelang blijft die kerel nog
Vanmiddag vertelde Brain nog tegen Natasia dat hij hem nog steeds niet had gevonden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Issie paar daagjes zoek geweest, wist ik niet
Ik dacht dat Brian hem even verstopt had omdat hij niet wilde dat Japio erachter zou komen dat Brian ook mee poseerde op de foto's rond het bed
Nee, ik was net te laat thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Zijn er caps van Snollie in stijve toestand? Dus niet van Hdnkkk![]()
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef waxmask het volgende:
Hypno Dude: En dan wil ik jullie graag nog een foldertje geven over Scientology, jullie zijn welkom....
Kheb het 1x gehad dat ik niks meer kon, al jaren geleden (was toen nog een jaar of 7 denk ik), maar herinner me het nog super goed.... was echt freakyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik vaak last van..Zeker als ik een periode heb waar ik veel geblowed heb....
of dat je droomt dat je wakker bent, hoort mijn vriend bij mij komen zitten...Ik voel het, ik hoor het maar ben totaal verlamd en dat realiseer ik me dat ik droom dat ik wakker ben en dat hij daar is...Fucked up![]()
Hahaha nee maar zou het je verbazen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?
heb jij breedbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[afbeelding]
Het is vast een pooier, straks komen de hoerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef the_undertaker het volgende:
Gisteren deed ik de stream uit, en toen werd het feest.
Dus ik blijf nu maar kijken. Straks gaat die hypnost ook helemaal los zoals Soca Boys
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, zei hij dat echt?
Patrick Pickartquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Katewalker het volgende:
Hoe heet die man? Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hypno dude zei dat ie zich moest ontspannen, dus liet ie zijn buikspieren los...
Geloof het of niet maar hij heet Patrickquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Katewalker het volgende:
Hoe heet die man? Iemand?
Kut, ik moet beter lezen, geniet nog maar ff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |