1 hersencel is makkelijk te beinvloeden...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Leg dit maar uit sceptici
Ik had het knapper gevonden als ie dat met Jaap deedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef Lauzie het volgende:
dit kan je normaal gesproken echt niet hoor.
Exactquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat nou? Is het tovenarij?
Het is hoedan ook een kwestie van spieren en gewicht.
Of het nou onder hypnose is of niet
Volgens mij maakt drank meer los...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Probeer het maar eensJe moet dan echt heel sterke buikspieren hebben, normaal zak je toch wel een beetje in zeg maar.
Tattooquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef Judah het volgende:
Ik schakel dus net in, maar wat is die vreemde streep op z'n kop?![]()
Tis beschermenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Ik ga de eerste 6 weken niet naar Brian luisteren hoor, als hij met Amanda bezig is
"lekker ontspannen, lekker ontspannen, lekker ontspannen, lekker ontspannen"
Vreemde zaak, maar alles is verklaarbaar tenslotte.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Hey, het fototoestel is plots weer terug, TOP hdnkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan hij toch ook?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef agter het volgende:
Ik weet zo zeker dat brian dit ook wil kunnen bij Aman.
Ga maar lekker liggen schatje. Benen wijd etc...
Scan ff een foto van jou waarop¨jij er ook zo bij ligtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat nou? Is het tovenarij?
Het is hoedan ook een kwestie van spieren en gewicht.
Of het nou onder hypnose is of niet
Hadden ze alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
waar komt dat fototoestel ineens vandan?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan ff een foto van jou waarop¨jij er ook zo bij ligt![]()
zijn onderbewuste vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian was bang ui'tgehoord te worden..
Uit het hiernamaals !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
amanda krijgt de foto's te zien
... maar is daarna mysterieus verdwenen..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hadden ze al
Ze hebben hem ook al gebruikt op de avond dat Japio op bed kwam te liggen tussen alle zakken chips en fruit
Wakker worden en je realiseren dat je slaapt? Dude, wtf? Nooit gehad in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Heathen het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens meegemaakt dat tijdens het slapen je wakker bent geworden en dat je totaal niet kon bewegen maar wel bewust was dat je aan het slapen was.
Brian duft de controle niet los te laten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn onderbewuste vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij wel
Dat heb ik elke ochtend...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:14 schreef Heathen het volgende:
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens meegemaakt dat tijdens het slapen je wakker bent geworden en dat je totaal niet kon bewegen maar wel bewust was dat je aan het slapen was.
Je kunt Buddy worden van Billiequote:
FF editquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zijn verrotte karakter vocht er blijkbaar tegen. Volgens mij wilde hij wel
Issie paar daagjes zoek geweest, wist ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
... maar is daarna mysterieus verdwenen..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |