dat is kut jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:09 schreef Concordsky het volgende:
kut... ik ben nog steeds niet over haar heen
op zic hheb je wel gelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is moeilijk omdat het niet makkelijk is. Zou het makkelijk zijn dan zou het wellicht niet meer aantrekkelijk zijn om ergens voor te vechten? Dat je pas na vechten kunt genieten van een overwinning? Maar goed, als het komt aanwaaien dan kan dat ook prettig zijn
Hoe langer de overwinning duurt des te beter de overwinning zal aanvoelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
op zic hheb je wel gelijk...maar ik vecht al ruim 1,5 jaar....
....en ik weet dat e overwinning nog lang kan duren...ALS ie komt....
![]()
ook als je eigenlijk diep van binnen weet dat het nooit zal komen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe langer de overwinning duurt des te beter de overwinning zal aanvoelen
Ik ben ondertussen ook al een hele tijd bezig om zaken op orde te brengen, nu even rust in het hoofd en dan is het vanzelf beter vertoeven on planet earth. Merk dat de opluchting dus ook steeds groter wordt, ik ga meestal van het ene probleem richting het andere probleem en dan lijken de problemen op een gegeven moment steeds minder te worden. Alsof er ook op een gegeven moment geen problemen meer over blijven![]()
Zie jezelf op de berg staan in de toekomst!!!!!
En zie jezelf de vlag plaatsen van de zege
Voor alle zeges die je boekt, de kleinste overwinning is de moeite waard.
Dus je moest met een sneeuw-ruimer voor de auto naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dank jullie
En de gezelligheid zoeken we (ik en mijn ouders en zus) eerst nog even ergens anders (ideeen opdoen voor mijn nieuwe huis...vanavond uit eten enzo). En het weer maakt me niet zoveel uit...Al zal ik wel weer het 'geboorteverhaal' horen van mijn moeder dat er 28 jaar geleden vreselijk veel sneeuw lag
Ik heb tijden gehad dat ik alleen maar terug ging en niet vooruit kwam. Alsof het bij mij met 100 stappen terug ging iedere keer maar dat is dan tijdens een dip.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ook als je eigenlijk diep van binnen weet dat het nooit zal komen...? vechten wil l wel...
...maar ik doe 2 stappen naar voren en 4 terug...
het is zo oneerlijk en frustrerend...
!!!!
join the club....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:18 schreef Moja het volgende:
Kan er niks aan doen, gewoon kut.
why..quote:
mhhh lijk twel alsof ik gestalkt word.....quote:Op zondag 4 maart 2007 10:46 schreef starkiss het volgende:
welke beslissing tochje bent de hele tijd al niet vrolijk en ik kon nergens vinden wat er aan de hand was, behalve dat van je dochter en de vriendin van je man
ik ben nieuwsgierig!
heerlijk geslapen hieralleen geen zin in schoonmaken we hebben net een neiuwe keuken en moeten nu alles afstoffen!
en ik voel me net een man ik ben de hele tijd opgewonden
komt misschien omdat je hier 6000x komt vertellen hoe je je voeltquote:Op zondag 4 maart 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mhhh lijk twel alsof ik gestalkt word........
lucht op....quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
komt misschien omdat je hier 6000x komt vertellen hoe je je voelt![]()
Begint het er al goed uit te zien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, maar zo verdomd veel opgeschoten weer
Dankquote:
't Begint steeds meer ons huisje te worden jaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Begint het er al goed uit te zien?
OT: Moe en spierpijn, maar dat heb je als je voor het eerst sinds lange tijd ouderwets gaat stappen.
Was wel tof.
cool.........quote:Op maandag 5 maart 2007 08:10 schreef Sweetbeach het volgende:
goed.. krijg hopelijk vandaag smsje voor een date
Gevoelens die steeds weer 'terugkomen...'
Idem Ditoquote:
Ik denk opgelucht, omdat............quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
hoe voel je je nu braun?
Dat ga ik niet aan de grote klok hangen!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
hoe voel je je nu braun?
Kijk, daar hebben we tenminste iets aan!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef Sylvana het volgende:
Oke, edit op mn vorige post dan
Ik ben blij omdat ik ipv 3 jaar maar 1,5 jaar hoef te doen over SPW
Altijd fijn, 1,5 jaar vrijstelling krijgen
Eens, niks mis met details. Reageert nét wat makkelijker.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef BrauN het volgende:
Wat 'n kut topic is dit eigenlijk ook zeg.
Iedereen blaat hier wat van 'moe', 'treurig', 'happy' of 'in de war', zonder de reden te noemen. Lekker interessant hoor, not. Kom op, doe je best en zet er bij waarom je je zo voelt, dan heeft het nog enige leeswaardigheid.
't is ook wel zo, maar het is nu al 454 delen zo dat het gewoon gedumpt wordt in een paar woordenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eens, niks mis met details. Reageert nét wat makkelijker.
Maar goed. Er is behoefte aan een 'dumpplaats' om even snel je gemoedstoestand neer te zetten, net zoals enkelen dat graag doen in de vorm van Linkin Park teksten, of in heel veel woorden in de slowchat. Niks mis mee, ieder z'n ding. Enzo.![]()
Húúúú, wat politiek correct. Vergeef me.
Ieder z'n ding, ieder z'n ding? Ieder MIJN ding ja!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eens, niks mis met details. Reageert nét wat makkelijker.
Maar goed. Er is behoefte aan een 'dumpplaats' om even snel je gemoedstoestand neer te zetten, net zoals enkelen dat graag doen in de vorm van Linkin Park teksten, of in heel veel woorden in de slowchat. Niks mis mee, ieder z'n ding. Enzo.![]()
Húúúú, wat politiek correct. Vergeef me.
Ik zit hier als een halve mongool te schudden op de schranz, terwijl ik neigingen doe om richting stad te fietsen onderdruk.quote:
Jij voelt je eigenlijk gewoon... PWND! Omg, lol.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
Blegh.. Heb ik 3 weken geleden een leuke auto gekocht, zijn er nu al problemen mee
Kut dus...
Pff, nog zo eentje.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef birdydontfly het volgende:
ik heb hem net een mailtje gestuurt en het was echt heel moeilijk voor me.
ik hoop dat ik het antwoord krijg dat ik wil, maar ik ga er niet vanuit.
doei goede bui
mn vriendquote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pff, nog zo eentje.
Waar HEB jij het over? Vertel eens wat je situatie is. Wie is 'hem'?
En als je dat niet wil zeggen, hou dan helemaal je scheur dicht want dan is dit topic echt niks waard.
niemand verplicht jou dit topic te lezen ....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pff, nog zo eentje.
En als je dat niet wil zeggen, hou dan helemaal je scheur dicht want dan is dit topic echt niks waard.
Hou je mond toch dicht, rotjoch.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niemand verplicht jou dit topic te lezen ....evenmin te reageren....
![]()
wat zijn we weer vrolijk vandaag....quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
als jij nou eens gewoon oprot?
OT: raar
Jij voelt je raar dus jou neem ik al helemaal niet serieus.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
als jij nou eens gewoon oprot?
OT: raar
WELKOM TERUG.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij voelt je raar dus jou neem ik al helemaal niet serieus.
Eng kind!
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Pijnlijke knietjes van 'n hele dag knielend klussenMaar 't resultaat mag er zijn, al zeg ik 't zelf
is 't uit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:50 schreef birdydontfly het volgende:
waarom mis ik hem zo erg maar hij mij niet? blijkbaar?
BrauN.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij voelt je raar dus jou neem ik al helemaal niet serieus.
Eng kind!
nee joh het is niet uitquote:
da's net zo kut. sterktequote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nee joh het is niet uitgaat niet zo lekker alleen.
OT: misselijk en moe
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:23 schreef Sylvana het volgende:
Als ik net als juon_jacket1 elke stemmingswisseling van mij zou posten dan zou ik in mn eentje wel een topic kunnen vollullen
Nu ben ik moe, dus zo maar es slapen
Stop er dan eens meequote:
dat poppetje bij je bericht of linksboven staat ook wijzig profielquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef Lakai het volgende:
Ik voel me wel ok!
best vroeg opgestaan vandaag
alleen 1 offtopic vraagje: kan je ergens je eigen profiel bezien?
hoe voel jij je dan BrowN?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pff, nog zo eentje.
gaan ze kijken waar die 20 moodswings per dag vandaan komen??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
bang........moet weer onder de hersenscan....
![]()
Doorgaans vind ik dat juist wat minder lekkerquote:
Vertel hoe je je voelt en waarom, aap. Twee smileys daar doen we 't niet voor.quote:
kun je eindelijk je frustraties kwijt....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vertel hoe je je voelt en waarom, aap. Twee smileys daar doen we 't niet voor.
OT: Ik voel me prima, want ik heb net gegeten en ga straks neuken.
Ga je m'n opblaasschaap eindelijk gebruiken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vertel hoe je je voelt en waarom, aap. Twee smileys daar doen we 't niet voor.
OT: Ik voel me prima, want ik heb net gegeten en ga straks neuken.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef Q. het volgende:
Hmmm... erg benauwd.
Loop een blokje om.quote:
Heb er al een paar dagen last van en al heel wat blokjes om gelopen in die tijd.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Kaal en glibberig... Net lekker me benen lopen harsen en me hele lichaam ingesmeerd met olie..
lolbroekquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef B-FliP het volgende:
Ik ben weer opgestaan, maar ofdat dat nou op de Frontpage moest...
Flipje is weer opgestaan
OT: Nog een btje ziekjes maar wel veel beter als gisteren...
Doe jij dat maar fijn, meisje. Maar niet plassen onder de douche he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nog een beetje slaperig, zo maar es onder de douche
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef Misslautje84 het volgende:
Deze dag duurt te lang..ik wil vrijdag...feestje..
Nee,BrauN wil alleen maar een beetje zieken en zuigen.Maar daar vertel ik niks nieuw mee denk ik.quote:
IDD......quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,BrauN wil alleen maar een beetje zieken en zuigen.Maar daar vertel ik niks nieuw mee denk ik.
OT:Net zo kut als gewoon is de laatste maanden en sommige klanten moeten opgeknoopt worden aan de hoogste boom.![]()
oh my, dacht dat ik me toen al belabberd voeldequote:Op zondag 4 maart 2007 10:27 schreef candygirl het volgende:
belabberd, verward , enzzzzzzzzzz
in afwachting op morgen![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
GE-WEL-DIG
Eerste avond in ons huisje, met in de ene hand 'n senseo en de ander de computermuis. Commentaar van Man U op de achtergrond en tv afgestemd op NL 3. Eindelijk kan ik m'n eigen ding gaan doen, en dat tussen de verfblikken en klusspulen
Houdt moed in die nieuwe opening, wie weet komt daar heel wat uit waardoor je verder kan zonder al te veel aanpassingen. Je komt er wel, echt waarquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk ben ik al een paar dagen best wel somber. Een ouderwetse frustratie-aanval dat ik niet gewoon gezond ben en daardoor niet gewoon alles kan doen wat ik wil doen. Zo moe zijn dat je je vaak bejaard voelt is niet ideaal op deze leeftijd.
Thnxquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Houdt moed in die nieuwe opening, wie weet komt daar heel wat uit waardoor je verder kan zonder al te veel aanpassingen. Je komt er wel, echt waar
ik ken het gevoel.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef Co_OL het volgende:
Mis me meissie zo ontzettend en moet nog 3 dagen wachten boehoe.
10 min ben ik bij dr maar dat gaat niet :|
Pff wat is dat erg zeg iemand missen
welcome to the real world....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Co_OL het volgende:
Wist niet dat je je zo K*T kon voelen als je iemand mist
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:18 schreef VD het volgende:
62/100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |