thx voor je antwoordquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
als zij jou ook leuk vindt dan vindt ze je niet kansloos overkomen als je de vraag stelt ( op wat voor manier dan ook ), als ze het wel kansloos vindt dan weet je ook genoeg...verder zoeken.
klinkt heel makkelijk hè, als je het zo leest
en ja, gevoelens komen en gaan en worden getriggerd door contact. en verwateren bij minder contact.
dat zij het zo niet ziet... en me gewoon als 'een kennis' ziet ... snappie... 't is alweer een jaar geleden etc. etc... En dan nog es via MSN (andere mogelijkheden zijn er niet)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Schaduwtje het volgende:
Gewoon zeggen dat je haar een tof wijf vindt en dat het jou wel leuk lijkt om samen eens wat te doen. Is toch verder geen probleem mee, waar ben je bang voor?
Nou en, dan niet toch. Het voorstel komt niet uit het niks, want je hebt al eens met haar gekust. Dat je haar wel tof vindt en iets leuks met haar wil gaan doen hoeft niet meteen te betekenen dat je helemaal verliefd op haar bent. Maar dat je haar gewoon wel leuk genoeg vindt om eens wat gezelligs te gaan doen. Als je het zo een beetje brengt is er nooit niks aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
dat zij het zo niet ziet... en me gewoon als 'een kennis' ziet ... snappie... 't is alweer een jaar geleden etc. etc... En dan nog es via MSN (andere mogelijkheden zijn er niet)
nja dat is miss ook het 'probleem'.. dat kussen is ook alweer een jaar geleden onderhand...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Nou en, dan niet toch. Het voorstel komt niet uit het niks, want je hebt al eens met haar gekust. Dat je haar wel tof vindt en iets leuks met haar wil gaan doen hoeft niet meteen te betekenen dat je helemaal verliefd op haar bent. Maar dat je haar gewoon wel leuk genoeg vindt om eens wat gezelligs te gaan doen. Als je het zo een beetje brengt is er nooit niks aan de hand.
Geef aan dat het een optie is, en als ze geen zin heeft het wat jou betreft ook ok is. Daar ga je nooit nat mee en voor lul sta je iig niet. Doet ze het wel kun je bij de date altijd nog verdere stappen zetten.
het MSN-iseren zal wat lastiger gaan, omdat je dan niet alles in 1x kan zeggen hequote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Schaduwtje het volgende:
Ik zou er nog meer iets maken, zo van: "Hey, het was echt leuk om je weer eens te zien. Bedacht me dat ik je toch wel een hele toffe meid vind. Zou je het leuk vinden om eens een keer wat leuks samen te gaan doen? Als je zin en tijd hebt, hoor. Kijk maar. xxx".
Is wat terughoudender.
Het msn-iseren moet je zelf maar even doen. Daar brand ik mijn vingers maar niet aan.![]()
En mocht ze ja zeggen kun je altijd nog verder bedenken wat dan het beste is om samen te gaan doen.
das waarquote:Op maandag 19 februari 2007 14:53 schreef Schaduwtje het volgende:
Ok. Bedenk je iig dat mensen normaal gesproken niet aan een vriendinnetje komen door passief niks te doen en er niks meer tegen te zeggen. Niet geschoten altijd mis.
is voor de TS denk ik maar omdatie d'r al ruim jaar kent, al met d'r gezoent heeft etc. etc... dat 't nu een beetje laat isquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef ioor het volgende:
Mijn vriend heeft mij toendertijd ook via msn gevraagd of ik een keer met hem naar de bios zou willen. Ik vond dat alleen maar leuk. Als ze je niet leuk vindt is het via msn toch minder genant als in het echt of via de telefoon.
met jou wordt het nooit wat.. dat is mij nu al duidelijk na al je reacties hierzoquote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
das waarmaar 't is meer het feit dat het (als ik het vraag) zo ineens komt
. Meer dan jaar dat we gezoent hebben etc. etc.. nooit wat ondernomen, en nu ineens wél... maargoed zal er nog wat nachtjes overslapen ofzo
en dan nog een goede manier verzinnen om het te zeggen...
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef mic_forever het volgende:
[..]
met jou wordt het nooit wat.. dat is mij nu al duidelijk na al je reacties hierzo![]()
Wow, briljant dat je hier zo ineens zelf op komt! :pquote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef Sweetbeach het volgende:
ik moet 't gewoon doen volges jouw..
ik zie haar idd zéér weinig, na dat we vorig jaar gezoent hebben, elkaar miss 5x gezien. Wél veeeeel eeeeel gesproken op MSN (vooral in begin sprak ze me steeds aan etc.). En ik stuurde ook smsje met d'r verjaardag/toen ze slaagde voor d'r rijbewijs etc. etc..quote:Op maandag 19 februari 2007 18:27 schreef Elaine_ het volgende:
Gewoon doen idd. Wat heb je te verliezen? Je ziet haar uberhaupt nooit, behalve op een feestje?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |