Hij heeft er pilletjes voor !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Scrupules het volgende:
brian is er vooral op gefixeerd om NIET mee te werken, want hij is natuurlijk ijzersterk van geest![]()
Iedereen kan een nieuw topic openen, jij dus ook als het te lang duurtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
Dat duurde lang !
Oj ja ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:54 schreef Lady-night het volgende:
staat dit verhaal ook op de site van 'party'
Zojuist gelezen op de site,
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.
Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.
Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
Essie VOL
De sfeer is vooralsnog te lacherig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het nog wat interessanter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi was dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Rasta Rostelli hoefde enkel maar met z'n vingers te knippen.
Ik reageer normaal gesproken niet op jou, maar ik hoop die hypnotiseur jou zover krijgt dat je je muil eens houdtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Goedkope trukjes hoor.
Geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Rasta Rostelli hoefde enkel maar met z'n vingers te knippen.
Nou ikke niet, vette bullshit. Trouwens ik kan mijn ogen niet van die rare bril afhouden... Wat lachwekkendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
ja stapje verder.
Ik vind dit best leuk.
Mooi om te zien wie er voor open staan
Ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie heeft verdomme die hypnosieur besteld?
Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef Casshern het volgende:
sylvia is een stuk boeiender om naar te kijke
moeje dus voorstellen dat het slechts een stukje ijzer met daaraan 2 stukje plastic is en dattie daar iets van 500 euro voor heeft neergeteldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ikke niet, vette bullshit. Trouwens ik kan mijn ogen niet van die rare bril afhouden... Wat lachwekkend![]()
vind ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:02 schreef Calvinn het volgende:
Dit komt wel nep over vind ik.
Geld is op, geen kijkers geen reclame geen rasti rostelliquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:02 schreef PumaStreamer het volgende:
ow jah alsof eric echt weg is...die faked de boel gewoon joh..met die fraudeur van een hypnotiseur.
breng dan Rasti Rostelli ofzo....
Nee joh, hij is televisie aan het maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef Kinga het volgende:
Huub gelooft het echt.
Grote bodybag bestellen, postzegel erop en richting Almerequote:
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Degene die niet geloven dat dit echt is zijn bange poeperds
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote bodybag bestellen, postzegel erop en richting Almere Paramaribo![]()
Bull shitquote:
ik ook...al weet ik niet of jij serieus wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Degene die niet geloven dat dit echt is zijn bange poeperds....dit is echt hoor....heerlijk die stem...als hij ontspannings-cd ''s maakt koop ik er meteen een..![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Sporti het volgende:
Allemaal wakker maken behalve Nastasi stel ik voor![]()
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef de_kolonel het volgende:
Vogens mij acteert Huub.....
Ja hoor..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik ook...al weet ik niet of jij serieus was![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Carlaa het volgende:
Tegen J aap "u heeft nooit meer honger, u zult nooit meer trek hebben in chips, u zult u nooit meer volproppen met vet...."
"alles goe"?
nou dan kan hij beter zeggen..wat lul je nou man...ik ben NIET moequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hij is erg met televisie maken bezig, zich konstant bewust van de camera`s.
Een behoorlijk onecht mens, dus.
Kweet maar dit is niet niet goed en niet grappig Haat dit soort games..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Tuurlijk is Huub onecht, maar daar komt hij ook openlijk voor uit. Zolang hij rellen veroorzaakt en mensen beledigt vind ik het allemaal best.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
echt niet, ik heb het zelf ook mee gemaakt, maar dan op een stoel, ik kon gewoon niet staan!!, tja echt iets wat je moet mee maken om te gelovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef havefun het volgende:
Waar slaat dit nou op , je kan je voeten dan echt nog ewel bewegen
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:10 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Tuurlijk is Huub onecht, maar daar komt hij ook openlijk voor uit. Zolang hij rellen veroorzaakt en mensen beledigt vind ik het allemaal best.
Dode familieleden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.
is ie op een begraafplaats geweest?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.
doe dat maar met brian, een rat nadoen. Zal hij niet veel moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef S.Flodder het volgende:
laat hun een stel kippen nadoen ofzo, dan word het pas echt lache
jah of nog beter. laat ze voor even lovers zijn...en dan wakker snappen op een kusmoment!!! bv huub en natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef S.Flodder het volgende:
laat hun een stel kippen nadoen ofzo, dan word het pas echt lache
Duivels !!!! Kutspelletjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt lukte ook niet bij Natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
De hypnotiseur kriebelde die pop onder zijn oksel.
Het was de bedoeling dat Eric zou gaan lachen.
Maar dat lukte dus niet, hij staarde alleen maar suf voor zich uit.
OT: Hey, welcome back, ik word altijd zo verdrietig van je avatarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef RTM1988 het volgende:
haha nu lukt het nie
Huub lachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:15 schreef Mika25 het volgende:
Huub faked. Hij maakte een grove fout, z`n linkerhand heeft te veel spanning en rust gedeeltelijk op de stoel. Als ie echt in komplete rust zou zijn zou die hand naar beneden vallen...
Alles goe? Morgen gade gij Brian z'n piepke kuisen, alles mot goe gekuist worre!quote:
Dit snap ik van jou niet zozeer hoor ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
De hypnotiseur schakelt snel over op een grappige tekenfilm.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Calvinn het volgende:
Huub lacht half terwijl hij de handelingen doet. Hij doet het dus niet omdat hij in hypnose is maar omdat het moet.
idd ze deed gewoon haar ogen openquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Nej Tak, ik sla ff overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Alles goe? Morgen gade gij Brian z'n piepke kuisen, alles mot goe gekuist worre!![]()
Ja, in Paramaribo is het dubbel zo warm................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef flubberdewups het volgende:
Zag je hoe Natasia schok toek hij zei : "Een lekkere 15 graden"
LOLquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:17 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Brain ziet hierin mogelijkheden.
De smerige profiteur, hij lijkt wel een neger zo.
weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Vele andere tirades en bijnamen storen mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
HaaaaaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
ja dat denk ik dus ook, ik ben wel eens bij zo`n show geweest dan zie je het wel als iemand fakedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
huub faket.
Natasia en Eric zijn volgens mij wel weg.
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef obezzi het volgende:
warom faken ze?
Carlaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
nee ze vindt het te eng...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
Zij wacht op Hdnkkk, lullig he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
die laat zich toch roeien de Diva die ze beweert te zijn haha...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef havefun het volgende:
Aparte manier van roeien heft Natasia
ja dat zie ik ook, maar warom doen ze dat??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...
subtielquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef PumaStreamer het volgende:
die kale moet zijn kop in de kut van zijn wijf stoppen...enge belg
Eric faket. Met die vlieg op je voorhoofd slaan schoot hij in de lach, en keek naar Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Iedereen nept...Eric is een twijfelgeval.
Ut flamoeske van mijn vrouwke lade gij met rust!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef PumaStreamer het volgende:
die kale moet zijn kop in de kut van zijn wijf stoppen...enge belg
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Iedereen nept...Eric is een twijfelgeval.
Het zijn acteurs...maar wel hele slechtequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:22 schreef obezzi het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook, maar warom doen ze dat??
Draag jij je hond ook naar de krant toe s'ochtends?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
die laat zich toch roeien de Diva die ze beweert te zijn haha...
Die zijn bang..net als veel posters hier..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub en Eric zijn duidelijk aan het faken.
Natasia weet ik nog niet zo...
Waarom doen Jaap, Brian en Amanda niet mee?
Zou jij der naar luisteren hihihiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef itsme het volgende:
haha huub reageert niet op bria'n zijn knipje.
oh ja da's waarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.
Nee. Zijn onderbewuste weet zelfs beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zou jij der naar luisteren hihihi![]()
![]()
Dacht ik ook aan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.
Jah mooi ook he...hahaa....trouwens wel vaag brilletje ook die fraudeurbaldyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee. Zijn onderbewuste weet zelfs beter.![]()
Dus hij zit altijd onder hypnose?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Calvinn het volgende:
Wanneer wordt Brian gehypnotiseerd? Dan wordt hij helemaal para brother!
Ja dat weten we, alleen niet met ons Belgjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
Brian wil graag.
"U bent een konijntje, u wipt als een konijntje"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
Brian wil graag.
Je kunt alleen gehypnotiseerd worden als je dat zelf wilt, in feite is elke hypnose een zelfhypnose.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef xBSx het volgende:
Jullie willen het gewoon niet geloven, maar ik kan jullie verzekeren uit eigen ervaring dat dit nietit nep is
wat een onzin..het is toch water...je mag best denken dat het alcohol is..dat is toch geen verbodquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef itsme het volgende:
Huub zo nee ik mag geen alchohol
WAT NOU!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
wat een onzin..het is toch water...je mag best denken dat het alcohol is..dat is toch geen verbod
Ik begin het inmiddels ook te geloven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je kunt alleen gehypnotiseerd worden als je dat zelf wilt, in feite is elke hypnose een zelfhypnose.![]()
Leg uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zdnagnw lijkt me toepasselijker....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
[..]
WAT NOU!![]()
Hij denkt dus echt dat het alcohol is.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
"U bent een konijntje, u wipt als een konijntje"
nee je bent je wel bewust van wat je doetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Verspreekt Huub zich nou? "Ik dacht echt dat het. . . .
. . .alcohol was. . .
Hij wist dus wel dat het water was.
doe je ogen dicht en ontspannnnnnnnnnnnnnnnnn, ik knip met mijn vingers en je bent weer wakker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
ben ik nou onder hypnose of verveel ik me?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Ik ben ooit eens onder hypnose gebracht door Rasti Rostelli en ik ben allesbehalve labiel Peter6000. Sterker nog, ik dacht al die tijd dat het gelul was totdat die bovenop me stond en ik met mijn hoofd en voeten op een stoel lag.
Hij wist dat het water was maar wilde het niet drinken omdat ie dacht dat het alcohol was?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
[..]
nee je bent je wel bewust van wat je doet
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:39 schreef Lynn-Live het volgende:
hahahaha Huub speelt, die was echt niet onder narcose...
Fijn dat je nog onder ons bentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Ik ben ooit eens onder hypnose gebracht door Rasti Rostelli en ik ben allesbehalve labiel Peter6000. Sterker nog, ik dacht al die tijd dat het gelul was totdat die bovenop me stond en ik met mijn hoofd en voeten op een stoel lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |