Dit snap ik van jou niet zozeer hoor ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
De hypnotiseur schakelt snel over op een grappige tekenfilm.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Calvinn het volgende:
Huub lacht half terwijl hij de handelingen doet. Hij doet het dus niet omdat hij in hypnose is maar omdat het moet.
idd ze deed gewoon haar ogen openquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Nej Tak, ik sla ff overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Alles goe? Morgen gade gij Brian z'n piepke kuisen, alles mot goe gekuist worre!![]()
Ja, in Paramaribo is het dubbel zo warm................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef flubberdewups het volgende:
Zag je hoe Natasia schok toek hij zei : "Een lekkere 15 graden"
LOLquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:17 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Brain ziet hierin mogelijkheden.
De smerige profiteur, hij lijkt wel een neger zo.
weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Vele andere tirades en bijnamen storen mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
HaaaaaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
ja dat denk ik dus ook, ik ben wel eens bij zo`n show geweest dan zie je het wel als iemand fakedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
huub faket.
Natasia en Eric zijn volgens mij wel weg.
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef obezzi het volgende:
warom faken ze?
Carlaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
nee ze vindt het te eng...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
Zij wacht op Hdnkkk, lullig he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
die laat zich toch roeien de Diva die ze beweert te zijn haha...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef havefun het volgende:
Aparte manier van roeien heft Natasia
ja dat zie ik ook, maar warom doen ze dat??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...
subtielquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef PumaStreamer het volgende:
die kale moet zijn kop in de kut van zijn wijf stoppen...enge belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |