nou dan kan hij beter zeggen..wat lul je nou man...ik ben NIET moequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Hij is erg met televisie maken bezig, zich konstant bewust van de camera`s.
Een behoorlijk onecht mens, dus.
Kweet maar dit is niet niet goed en niet grappig Haat dit soort games..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Tuurlijk is Huub onecht, maar daar komt hij ook openlijk voor uit. Zolang hij rellen veroorzaakt en mensen beledigt vind ik het allemaal best.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
echt niet, ik heb het zelf ook mee gemaakt, maar dan op een stoel, ik kon gewoon niet staan!!, tja echt iets wat je moet mee maken om te gelovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef havefun het volgende:
Waar slaat dit nou op , je kan je voeten dan echt nog ewel bewegen
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:10 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Tuurlijk is Huub onecht, maar daar komt hij ook openlijk voor uit. Zolang hij rellen veroorzaakt en mensen beledigt vind ik het allemaal best.
Dode familieleden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.
is ie op een begraafplaats geweest?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang hij met zijn gore klauwen van dode familieleden van andere afblijft, en niet konstant mensen op hun uiterlijk zit te bashen, kan ik ook prima met hem leven.
doe dat maar met brian, een rat nadoen. Zal hij niet veel moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef S.Flodder het volgende:
laat hun een stel kippen nadoen ofzo, dan word het pas echt lache
jah of nog beter. laat ze voor even lovers zijn...en dan wakker snappen op een kusmoment!!! bv huub en natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef S.Flodder het volgende:
laat hun een stel kippen nadoen ofzo, dan word het pas echt lache
Duivels !!!! Kutspelletjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt lukte ook niet bij Natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
De hypnotiseur kriebelde die pop onder zijn oksel.
Het was de bedoeling dat Eric zou gaan lachen.
Maar dat lukte dus niet, hij staarde alleen maar suf voor zich uit.
OT: Hey, welcome back, ik word altijd zo verdrietig van je avatarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef RTM1988 het volgende:
haha nu lukt het nie
Huub lachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:15 schreef Mika25 het volgende:
Huub faked. Hij maakte een grove fout, z`n linkerhand heeft te veel spanning en rust gedeeltelijk op de stoel. Als ie echt in komplete rust zou zijn zou die hand naar beneden vallen...
Alles goe? Morgen gade gij Brian z'n piepke kuisen, alles mot goe gekuist worre!quote:
Dit snap ik van jou niet zozeer hoor ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
De hypnotiseur schakelt snel over op een grappige tekenfilm.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Calvinn het volgende:
Huub lacht half terwijl hij de handelingen doet. Hij doet het dus niet omdat hij in hypnose is maar omdat het moet.
idd ze deed gewoon haar ogen openquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Nej Tak, ik sla ff overquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Alles goe? Morgen gade gij Brian z'n piepke kuisen, alles mot goe gekuist worre!![]()
Ja, in Paramaribo is het dubbel zo warm................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef flubberdewups het volgende:
Zag je hoe Natasia schok toek hij zei : "Een lekkere 15 graden"
LOLquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:17 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Brain ziet hierin mogelijkheden.
De smerige profiteur, hij lijkt wel een neger zo.
weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Apple-tje het volgende:
Natasja gluurde!
Vele andere tirades en bijnamen storen mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
kun je even je huub-tirades op je eigen plekje uitvoeren, je bent erg irritant
HaaaaaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaaaaaaaHaaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
ja dat denk ik dus ook, ik ben wel eens bij zo`n show geweest dan zie je het wel als iemand fakedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
huub faket.
Natasia en Eric zijn volgens mij wel weg.
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef obezzi het volgende:
warom faken ze?
Carlaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Carlaa het volgende:
"u ziet een chrooote kut voor u, u wilt hem likken, maar u kunt er niet bij. U rekt naar voren en naar voren en naar voren"
Boem.. Huub valt uit zijn stoel.
nee ze vindt het te eng...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
Zij wacht op Hdnkkk, lullig he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef obezzi het volgende:
is amanda al geweest?
die laat zich toch roeien de Diva die ze beweert te zijn haha...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef havefun het volgende:
Aparte manier van roeien heft Natasia
ja dat zie ik ook, maar warom doen ze dat??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Open ogen terwijl die dicht moeten zijn... Jaap die z`n voet op en neer beweegt terwijl ie "slaapt", huub die z`n arm laat steunen op de stoel...mensen die lachen op het verkeerde moment etc etc...
subtielquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef PumaStreamer het volgende:
die kale moet zijn kop in de kut van zijn wijf stoppen...enge belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |