Eric faket. Met die vlieg op je voorhoofd slaan schoot hij in de lach, en keek naar Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Iedereen nept...Eric is een twijfelgeval.
Ut flamoeske van mijn vrouwke lade gij met rust!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef PumaStreamer het volgende:
die kale moet zijn kop in de kut van zijn wijf stoppen...enge belg
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Iedereen nept...Eric is een twijfelgeval.
Het zijn acteurs...maar wel hele slechtequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:22 schreef obezzi het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook, maar warom doen ze dat??
Draag jij je hond ook naar de krant toe s'ochtends?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
die laat zich toch roeien de Diva die ze beweert te zijn haha...
Die zijn bang..net als veel posters hier..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub en Eric zijn duidelijk aan het faken.
Natasia weet ik nog niet zo...
Waarom doen Jaap, Brian en Amanda niet mee?
Zou jij der naar luisteren hihihiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef itsme het volgende:
haha huub reageert niet op bria'n zijn knipje.
oh ja da's waarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.
Nee. Zijn onderbewuste weet zelfs beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zou jij der naar luisteren hihihi![]()
![]()
Dacht ik ook aan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eric heeft ervaring qua acteren. Misschien is het dat.
Jah mooi ook he...hahaa....trouwens wel vaag brilletje ook die fraudeurbaldyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee. Zijn onderbewuste weet zelfs beter.![]()
Dus hij zit altijd onder hypnose?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Calvinn het volgende:
Wanneer wordt Brian gehypnotiseerd? Dan wordt hij helemaal para brother!
Ja dat weten we, alleen niet met ons Belgjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
Brian wil graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |