Hij heeft er pilletjes voor !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Scrupules het volgende:
brian is er vooral op gefixeerd om NIET mee te werken, want hij is natuurlijk ijzersterk van geest![]()
Iedereen kan een nieuw topic openen, jij dus ook als het te lang duurtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
Dat duurde lang !
Oj ja ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:54 schreef Lady-night het volgende:
staat dit verhaal ook op de site van 'party'
Zojuist gelezen op de site,
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.
Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.
Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
Essie VOL
De sfeer is vooralsnog te lacherig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het nog wat interessanter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mooi was dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Rasta Rostelli hoefde enkel maar met z'n vingers te knippen.
Ik reageer normaal gesproken niet op jou, maar ik hoop die hypnotiseur jou zover krijgt dat je je muil eens houdtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Goedkope trukjes hoor.
Geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Rasta Rostelli hoefde enkel maar met z'n vingers te knippen.
Nou ikke niet, vette bullshit. Trouwens ik kan mijn ogen niet van die rare bril afhouden... Wat lachwekkendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
ja stapje verder.
Ik vind dit best leuk.
Mooi om te zien wie er voor open staan
Ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie heeft verdomme die hypnosieur besteld?
Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef Casshern het volgende:
sylvia is een stuk boeiender om naar te kijke
moeje dus voorstellen dat het slechts een stukje ijzer met daaraan 2 stukje plastic is en dattie daar iets van 500 euro voor heeft neergeteldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ikke niet, vette bullshit. Trouwens ik kan mijn ogen niet van die rare bril afhouden... Wat lachwekkend![]()
vind ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:02 schreef Calvinn het volgende:
Dit komt wel nep over vind ik.
Geld is op, geen kijkers geen reclame geen rasti rostelliquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:02 schreef PumaStreamer het volgende:
ow jah alsof eric echt weg is...die faked de boel gewoon joh..met die fraudeur van een hypnotiseur.
breng dan Rasti Rostelli ofzo....
Nee joh, hij is televisie aan het maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:03 schreef Kinga het volgende:
Huub gelooft het echt.
Grote bodybag bestellen, postzegel erop en richting Almerequote:
precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Degene die niet geloven dat dit echt is zijn bange poeperds
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Grote bodybag bestellen, postzegel erop en richting Almere Paramaribo![]()
Bull shitquote:
ik ook...al weet ik niet of jij serieus wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Katewalker het volgende:
Degene die niet geloven dat dit echt is zijn bange poeperds....dit is echt hoor....heerlijk die stem...als hij ontspannings-cd ''s maakt koop ik er meteen een..![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:05 schreef Sporti het volgende:
Allemaal wakker maken behalve Nastasi stel ik voor![]()
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef de_kolonel het volgende:
Vogens mij acteert Huub.....
Ja hoor..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik ook...al weet ik niet of jij serieus was![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Carlaa het volgende:
Tegen J aap "u heeft nooit meer honger, u zult nooit meer trek hebben in chips, u zult u nooit meer volproppen met vet...."
"alles goe"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |