Ja, ik ga op kamers. Elke dag 2 uur met de trein is niet zo tofquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Maar Enge kat, ga je ook op kamers in die omgeving? Vast wel neem ik aan.
Mijn cijfers zijn voor alles behalve Engels en Nederlands ook wat ik nu sta.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik sta wel behoorlijk veilig. Precieze cijfertjes ga ik pas uitrekenen als alle SE cijfers binnen zijn.
quote:
Mwa, alleen klas is leuker dan Darkroomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Deze was eerder, maar die titel van die andere is veel leuker.
[..]
Mijn cijfers zijn voor alles behalve Engels en Nederlands ook wat ik nu sta.Al is het voor NA nog maar 10 % dat bekend moet worden via een practicum.
Moest even ingrijpen. Het begint wel erg een schoolkantine te worden hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Deze was eerder, maar die titel van die andere is veel leuker.
Mits vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Moest even ingrijpen. Het begint wel erg een schoolkantine te worden hier.
Harde vuige ruige sex willen we, toch mannen?
De hint lijk mij wel duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:08 schreef Messenga het volgende:
Och, mijn ouders bereiden zich al helemaal voor om me weg te pesten, ik heb al een waterkoker, een tosti ijzer, borden bekers bestek, een laptop krijg ik nog. Willen ze me weg hebben?![]()
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, alleen klas is leuker dan Darkroom
Ja het is een nieuwe maand, dus mag ik
Door de bomen het Bos niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.
over 13 dagen zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.
Eensquote:
Kijk eens in mijn profielquote:
26 kleine Boskaboutertjesquote:
Zeer toevallig wel, ja.quote:
3 dagen laten word ik 17½. Krijg ik dan ook een naamtopic?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn profielMet name naar de geboorte datum
Sorry.quote:
Nee. Je geboorte is al vereerd door een plein in Eindhoven Nou ja plein, het was vroeger een plein (eh Rotonde). Dus genoeg eer voor jouquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
3 dagen laten word ik 17½. Krijg ik dan ook een naamtopic?
Eindhoven is toch niksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Je geboorte is al vereerd door een plein in Eindhoven Nou ja plein, het was vroeger een plein (eh Rotonde). Dus genoeg eer voor jou![]()
Anne Frank Plantsoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Je geboorte is al vereerd door een plein in Eindhoven Nou ja plein, het was vroeger een plein (eh Rotonde). Dus genoeg eer voor jou![]()
Ben ik niet de jongste Hoolser?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef Messenga het volgende:
Je bent btw precies 2 maand jonger, EnGCatjuh
18 Septemberplein Al weet ik niet of het nog bestaat. Het is flink op de schop genomen en is er van plein niet echt meer te spreken. .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Anne Frank Plantsoen?
Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest, vertel
Ik hou gelukkig de herinnering in levenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
18 Septemberplein Al weet ik niet of het nog bestaat. Het is flink op de schop genomen en is er van plein niet echt meer te spreken. .
Dat valt me heel erg meequote:
quote:
Dag ziek kippetje.quote:
Dat zijn mascottes, ik ben stamgastquote:
Wie's Barkeeper dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn mascottes, ik ben stamgast
Een vuurwerkslachtoffer. Maar hij lijkt me wel ouder dan ik.quote:
Had je weer niets te doen vannacht?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Scheikundequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Had je weer niets te doen vannacht?
Explosiegevaar door ijverige student
Modjes die topics niet goed kunnen sluitenquote:
Ik heb gister wel chili con carne gegeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Had je weer niets te doen vannacht?
Explosiegevaar door ijverige student
Waar Ray niet alleen zijn Fiets niet op slot zet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet een goede titel voor het volgende deel.
De VBL-kroeg: Waar Ray de deur open laat staan
Nopequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg Bos, heb je de knopjes stiekem nog steeds?
Ik ben geen poess...quote:
Ze verschenen aan de start?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef golfer het volgende:
Wat een onverwachte prestatie van de Nederlanders op de 60 meter horden.![]()
Je bent een man, dus een kater inderdaadquote:
En werden 1 en 2 in de finale.quote:
Wij hebben je geleerd hoe je door slotjes heen moet posten niet hoe je ze verkeerd gebruiktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:, ja hallo, als Bos en Mess je leermeesters waren dan krijg je dat
.
Precies! En die moet je niet met blote handjes aanpakken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een man, dus een kater inderdaad
Het was een NK?quote:
quote:
Leuk hè, die editsquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef golfer het volgende:
Wat een onverwachte prestatie van de Nederlanders op de 60 meter horden.![]()
Ik heb je nog zo geleerd, eerst slotje, dan reactie, dan kloten. Je doet het nog steeds op de NJ manier, FOUT!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:33 schreef RayMania het volgende:, ja hallo, als Bos en Mess je leermeesters waren dan krijg je dat
.
ook nog dvd's ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:46 schreef pascalheister het volgende:
avond
met mn ouders naar de Makro in Duiven geweest, weer een aardig stukje gereden
ook nieuw badmintonracket gekocht trouwens
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Gezellig hoor zo'n darkroom...
met jou weet je het nooitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, deze week al 16 dvd's ontvangen wel genoeg toch?
Was de pizza gelukt?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef borisz het volgende:
ik ben pas bij aflevering 9 van seizoen 1 dus nog ff niet aub![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Trusten Clauw. Geen windjes latenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Trusten!
Energie morgen nodig op je verjaardag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Trusten!
Nou het weekend goed uitrusten en op naar een nieuwe werkwerk danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef appelsientje het volgende:ben echt moe... kan wel weer merken dat ik een werk gewerkt heb
vroeg opstaan enzo.
Het heeft ook invloed op het typen zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:56 schreef appelsientje het volgende:ben echt moe... kan wel weer merken dat ik een werk gewerkt heb
vroeg opstaan enzo.
Ik ga teveel met jou omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Het heeft ook invloed op het typen zeker![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Stem op mij, stem op mij.! -Vaduz- wil dat ook graag
!
Ik stem op niemand. Ik heb dat hele x-factor niet gevolgd. (Wel 2 posts in dat forum, maar dat kwam meer door een vermeend optreden tijdens PSV-AZ). Dus vind ik het onzinnig om me nu opeens wel te laten zien in dat forum. UIteraard gun ik Vaduz de overwinning, maar ik ga me er niet in mengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Stem op mij, stem op mij.! -Vaduz- wil dat ook graag
!
Dat is juist het leuke van dat tournament, volslagen onbekenden mogen ook stemmenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stem op niemand. Ik heb dat hele x-factor niet gevolgd. (Wel 2 posts in dat forum, maar dat kwam meer door een vermeend optreden tijdens PSV-AZ). Dus vind ik het onzinnig om me nu opeens wel te laten zien in dat forum. UIteraard gun ik Vaduz de overwinning, maar ik ga me er niet in mengen.
Dit vind ik zulke prachtige postsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stem op niemand. Ik heb dat hele x-factor niet gevolgd. (Wel 2 posts in dat forum, maar dat kwam meer door een vermeend optreden tijdens PSV-AZ). Dus vind ik het onzinnig om me nu opeens wel te laten zien in dat forum. UIteraard gun ik Vaduz de overwinning, maar ik ga me er niet in mengen.
No yer not.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Okee, maar ik blijf gewoon bij mijn standpunt. Ik vind het grote onzin om te stemmen dan. Hopelijk ben ik de enige met deze mening![]()
Zo ben ik nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef pascalheister het volgende:
heerlijk als bos er zo serieus op in gaat
borisz, je weet wat ik wil zeggen als je je post nakijktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef borisz het volgende:
truste bos en PH![]()
als sven nu is vaste HOOLS bezoeker was![]()
We zijn ooit op dezelfde dag sport crew geworden, telt dat dan niet eensquote:
Sportquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn ooit op dezelfde dag sport crew geworden, telt dat dan niet eens?
dat ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn ooit op dezelfde dag sport crew geworden, telt dat dan niet eens?
Is zeker alle nummers geplakt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
dat ben ik alweer vergeten![]()
Trance energy album binnen![]()
mwoah, ik ken grappigere dingen...quote:
Maar ik niet, ik ben er elke dag nog ontzettend trots opquote:
Bertje Visscher jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, ik ken grappigere dingen...
kan best,quote:
het waren 30 leuke dagenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik niet, ik ben er elke dag nog ontzettend trots op!
Hoe durf je?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die staat in het rijtje, Claudia de Breij en Sara Kroos.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, ik ken grappigere dingen...
Dit bijvoorbeeldquote:
Edoch je leest niet terugquote:
Hey, jij hier?quote:
Ineens?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent me ook een nachtbraker ineens.
Dat vind ik nou tof van je, dat je wilt dat ze op mij stemmenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet teleurgesteld in de reacties hier trouwens.
FF stemmen Hoolers: XFA User Tournament
(Globe en Svensational)
Maar ik stem zelf niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik nou tof van mezelf, dat iedereen gewoon op Vaduz moet stemmen en dat ik dat goed vind.
Stel je even aan anders.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat quoteverneuken ben ik echt zo op tegen. Je legt iemand woorden in de mond, en daar hou ik niet van.
Had ik niet van je verwacht dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stel je even aan een ander voor anders, kun je nog meer zieltjes winnen
Precies de vraag die ik voor jou in gedachten had!quote:
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke kutuser zeg, dat ik jou ooit tof vond.
Geeft niks, ik zou het ook niet durven was ik jou geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zou ik jou niet durven vragen.
Dank u mevrouwquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef Bluezz het volgende:
-Vaduz- is gewoon kut, Sven is pas een echte man!
Je blijft maar doorschelden, zit je iets dwars ofzoquote:
Huh?quote:
OMGquote:
Kinderen? Meervoud? Ik ben 't enige kind hier hoor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, pesten op het schoolplein hebben we liever niet kinderen
Bij dezequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
FF stemmen Hoolers: XFA User Tournament
(Globe en Vaduz)
Dat laatste is al geregeld geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik nu naar je toekomen, of moet ik eerst Golfer dumpen.
Ah, een lotgenoot!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geeft niks, ik zou het ook niet durven.
Wat knap dat jij als één van de weinigen 'bij dezen' zegt en nietquote:
Pardonquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, een eikelpiercing-lotgenoot!
Dat weet ik toch stampertjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezz is gewoon speciaal.
I know every secret you once had, you now have and you will have.quote:
Ach kom, hij valt best meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Gollem, ik heb het altijd al één van de minst leuke VBL-users gevonde
Noem jij hem zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pardon? Er zit vaak veel om mijn lullebaasje, maar geen eikelpiercing
.
Jakkes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef Svensational het volgende:
Er zit vaak veel om mijn lul, maar geen eikelpiercing. Enkel last van veel smegma.
Sorry, dronkelappen hoef ik nietquote:
Hey, ga je een free fall in een vulkaan doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach kom, hij valt best mee naar beneden.
quote:
Think againquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ik de enige was die 'm zo noemde!
Gratis af te halenquote:
Graag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hey, ga ik een free fall in een vulkaan doen?
En toch pass ik je weer terug naar Golfer.quote:
quote:
Daarna is er dan ook niet veel meer over om te doen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Graag.. Lijkt me leuk om een keer te doen!
Hoe zoet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, ik ben meer van de ranja.
In het donker kunnen we toch niet lachen om jullie gestuntelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan nog even een poging tot seksueel contact doen kids
Doen jullie het licht uit?
Het gay-gebeuren heeft wel je interesse he?quote:
Zo om en nabij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarna blijkt zeker dat jij aan een touw hangt en derhalve nog leeft en dat ik voor eeuwig zal branden in de hel?
*zucht*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo om en nabij de, eeh, laat ik dat maar niet zeggen.
Wahtever, ik ga tukkenquote:
Ik hoop voor je dat er geen spiegel in de buurt is.quote:
Perverseling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik hoop voor mij dat er een webcam in de buurt is.
quote:
vast geen grote bierdrinkersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sta je in de kroeg, zie je ineens Aisatti en El Ahmadi staan
De groeten
Axel staat al in z'n stoel!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:00 schreef Suijk het volgende:
8 uur, opstaan!
Prrrquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:53 schreef SCH het volgende:
Ik gaat verven - heb mijn schilderspakje aan
Ai, hopelijk herstel je spoedig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:37 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug na het grootste gedeelte van de nacht in het ziekenhuis geweest te zijn![]()
Galstenenaanval gehad ... ze hebben me echt binnenstebuiten gekeerd .. blijkt een galsteen compleet vast te zitten in mijn galblaas, die er binnen nu en twee weken operatief uitgehaald zal moeten worden...
Lekker begin van het weekeinde![]()
Leuk begin van het weekend, ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:37 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug na het grootste gedeelte van de nacht in het ziekenhuis geweest te zijn![]()
Galstenenaanval gehad ... ze hebben me echt binnenstebuiten gekeerd .. blijkt een galsteen compleet vast te zitten in mijn galblaas, die er binnen nu en twee weken operatief uitgehaald zal moeten worden...
Ik heb zowel met nierstenen als galstenen te maken gehad helaas...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
Dan prijs ik me gelukkig dat ik voorlopig alleen kennis heb gemaakt met tandsteen, denk ik.
auw... dat klinkt pijnlijk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:37 schreef Eilanden het volgende:
Mquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:02 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ook maar eens de verjaardag van mijn vriendin verloofde vieren![]()
Oh, dit bericht had ik gemist, maar ik heb wel op je gestemd jaquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig is er straks wielrennen op tv.
Welkse wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig is er straks wielrennen op tv.
Omloop Het Volkquote:
omloop het volkquote:
Oh, das best tof. Maar ff kijken zo.quote:
Ik dacht dat ze die juist wouden hebben bij PSV...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:18 schreef rubbereend het volgende:
zo weer een denneboom omgelegd, wat een ruimte ineens hier in de tuin
daarom, hij is nu vrij om naar het zuiden te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die juist wouden hebben bij PSV...
Mag, kijk maar in de vDalequote:
ja inderdaad, zijn ze een keer 9 maanden niet ongesteld, klagen ze nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef VoreG het volgende:
Galstenen schijnen een van de ergste pijnen te zijn die je kunt hebben. Erger dan een zwangerschap zelfs, maar ja die vrouwen stellen zich toch aan.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef VoreG het volgende:
Maar Eilanden ging dus even zijn gal spuwen?![]()
![]()
Dat kan ie dus niet meer, daar is een stokjesteentje voor gestoken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef VoreG het volgende:
Maar Eilanden ging dus even zijn gal spuwen?![]()
![]()
je vergeet "kijk maar is in de vDalequote:
Ik ben borisz nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
je vergeet "kijk maar is in de vDale"
Ik zag al dat Leverkusen voor staat inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
middag bos
bos is blij als hij het bundesliga topic leest![]()
Stemmen op Svensational wordt ook zeker gewaardeerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
XFA User Tournament
Ik heb nog een paar stemmen nodig om zeker te zijn.
Gaat het weer een beetje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft effe lekker bijgeslapen
Lees ik hier toch helemaal overheen jochiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef Eilanden het volgende:
Thanx MM, Bos en Lego! De pijn was echt niet uit te houden. Voor iedereen die ooit last heeft gehad van nierstenen: qua pijn kunnen galstenen moeiteloos de vergelijking doorstaan!
quote:
Het gaat nu wel weer jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ik hier toch helemaal overheen jochie![]()
![]()
Het is horror in je lijf deze pijnen
Hoe voel je je nu?
quote:
Thnx!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
Oh tering, Eilanden. Heb 1 x mijn vader zien/horen huilen - dat was toen hij nierstenen had.
Sterkte!!!
is dat allemaal gal door het slechte resultaat van je clubje?
Jeetje dus... Sterkte in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thnx!
Zoals ik al eerder vertelde, ik heb in het verleden ook last gehad van nierstenen en qua pijnniveau kunnen galstenen en nierstenen moeiteloos met elkaar wedijveren
En nee, dat gal was ik al lang weer kwijt
Ik zal maar niets zeggen over kaarsen en de muts van Clauquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik krijg de muts van Clauw ook al, daar maak ik een kaarsenhouder van![]()
Kan ik dat ook een keer uit laten betalen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:53 schreef Suijk het volgende:
Ik steun mentaal.
Je hebt t wel gemaakt als er een fokke&sukke over je gemaakt wordtquote:
Hang je ze voor het toiletraampjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
De gordijnen zijn nogal gekrompen bij het wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |