Die 1e is wel leuk ja, daar ben ik wel een tijdje zoet mee.quote:
Fatima, wat doe je uit de keuken?quote:
Mag ik wel even je paspoort zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef dndiek het volgende:
We gaan maar weer verder in dit hok
RPG net opgelostquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die 1e is wel leuk ja, daar ben ik wel een tijdje zoet mee.
Ga misschien als ik klaar ben die 2e wel eens proberen
Ik kan dit hok ook sluitenquote:
Ruik jij niet onder de dekens ?quote:
Uitstekend ingekopt, heer tong.quote:
moet ik de draadomroep weer aanzwengelen want de stream ..... dat trekt mn computer nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
We gaan weer verder in de 2de kamer geloof ik
Nu je veel in bed ligt clauwheee, laat jij ook windjes onder de deken ?quote:
Dat kubusachtig geval?quote:
Ik heb de looks van een Italiaan. Wat heb jij van een Belg ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
1/8e Belg meldt zich ook.
Weet je zeker dat het maar 1/8e is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
1/8e Belg meldt zich ook.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
100% Nederlander overigens.
Iig tot 2 generaties terug compleet Nederlander, inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
100% Nederlander overigens.
Liefde voor bier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de looks van een Italiaan. Wat heb jij van een Belg ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het maar 1/8e is?.
Ik tot ik weet niet hoe ver terug. Er is wel familie in het buitenland geboren omdat mijn overgrootvader gouveneur/hoge functie had in Indonesie, maar die hebben wel het Nederlands paspoort gekregen etc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iig tot 2 generaties terug compleet Nederlander, inderdaad.
De opa van je moeder om het makkelijk te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
De vader van mijn oma van moeders kant kwam uit België.
Wel in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Messenga het volgende:
Wie is er ooit in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geweest?
Bangkok jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.
'T is ook de langste naam ter wereld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die naam is een stuk langer dan de naam van dat gehucht dat jij noemde.
Bij mij stammen beide kanten uit Belgie, maar dat is wel zo ver weg, dat er eigenlijk geen Belgisch bloed door mijn aderen stroomt. Sterker nog zal dat deel van Belgie waar ze dan vandaan komen toendertijd waarschijnlijk Nederlands grondgebied zijn geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
De vader van mijn oma van moeders kant kwam uit België.
Hey Belg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij stammen beide kanten uit Belgie, maar dat is wel zo ver weg, dat er eigenlijk geen Belgisch bloed door mijn aderen stroomt. Sterker nog zal dat deel van Belgie waar ze dan vandaan komen toendertijd waarschijnlijk Nederlands grondgebied zijn geweest.
Gemistquote:
Tja dat is natuurlijk alleen overgegaan van vader naar zoon enzovoort. Het is denk ik goed genoeg gemengd om mezelf Nederlander te noemen.quote:
Jaja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dat is natuurlijk alleen overgegaan van vader naar zoon enzovoort. Het is denk ik goed genoeg gemengd om mezelf Nederlander te noemen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je veel in bed ligt clauwheee, laat jij ook windjes onder de deken ?
Tuuk nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Die had ik gff gemist!
Tuurlijk niet, doen vrouwen toch niet?
* clauwheee gaat bank voor bed ruilen!
Niet wapperen met de dekensquote:
Als users als TerroRobbie en Jasza hier mogen posten, kunnen we Marokkanen niet weigeren natuurlijkquote:
welke man heeft bij jullie in de groep vlak voor zn huwelijk Ricky Koole geneukt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij All Stars word ik altijd emotioneel. Wij hebben ook zo'n vriendengroepje.
Heel zwaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
mijn opa en oma van beide kanten hebben 4,5 jaar in Duitsland gewoond..... hoe telt dat mee?
Ik was altijd ontzettend hard aan het werk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Net of jij dat altijd doet/deed.
quote:
Je bent ons zwaar voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:16 schreef dndiek het volgende:
Dat waren weer 2 afleveringen van The Sopranos
Aflevering 7 seizoen 1 heb ik net zitten kijken dus dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ons zwaar voor.
We gaan nu pas aflevering 1 (na gisteren de pilot gezien te hebben) van season 1 bekijken.
Veel plezier met Van Veen of Den Blijker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ga de tweede aflevering van Herman in de wolken kijken.
Nee, Engels klinkt geweldigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat heet Engels voreG.
En ga eens aan het werk joh!
je meot dan ook zorgen dat ze niet aan praten toekomenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, Engels klinkt geweldig.
Dit was van dat vreselijke Texaanse accent. Doet zo'n afbreuk aan zo'n meissie.
Kan er helaas niet veel aan doen, mensen spreken mij graag aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je meot dan ook zorgen dat ze niet aan praten toekomen
ik heb met je te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan er helaas niet veel aan doen, mensen spreken mij graag aan.
Broodjes mogen niet langer dan een middag bewaard worden dus die krijgt de nachtdienst.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle restjes zijn voor jou?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:35 schreef VoreG het volgende:
Heel Holiday on ice is uitgechecked. Wat een choas daar
Wel leuke mensen.
Dat zal je lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:45 schreef VoreG het volgende:
nog heeeel even, daarna slapen, kort slapen en daarna als een gek op de loopband gaan rennen omdat de fysio dat een goede revalidatie vindt.
Van Wales dus (sla eens aan goeie kaart van Wales open, geweldige plaatsnamen)quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T is ook de langste naam ter wereld.die ik noemde is van Europa.
Vanwege het voetbal.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
Warom is de finale van WIDM trouwens niet gewoon volgende week donderdagavond? De 15e zit ik in Ierland, mis ik dat weer
Cewl Australischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
O en ik ben trouwens 5/8e Nederlander, 1/4e Engels en 1/8e Australisch.![]()
Dat maakt mijn kids 1/2 Italiaans, 5/16e Nederlands, 1/8e Italiaans en 1/16e Australisch.
Met Nederlands en Italiaans paspoort. Gegarandeerd veel stemmen dus
bijna jarigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:25 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
26.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:23 schreef Suijk het volgende:
Hoe oud word je?
Op naar de 30 Clau. Ik word 27 deze lente.quote:
Mijn hemel, Suijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op naar de 30 Clau. Ik word 27 deze lente.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, je doet er zo weinig aan he.quote:
vroegerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, je doet er zo weinig aan he.
En het lijkt pas gisteren dat ik van de middelbare school afkwam.![]()
Ik had je jonger verwachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, je doet er zo weinig aan he.
Ja ik vind he-le-maal niks!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarom zei ik, je vriendin ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij bent gewoon jonger dan ik...
Trouwens clau je bent op dezelfde dag als appeldinnetje jarig
ojaquote:
Nee toen was ik nog geen verdorven Almerenaar maar een gemoedelijke Brabander.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had je jonger verwacht.
Welke middelbare school, in Almere?.
Zo ben ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja
hahahaha dat had ik niet eens gelezen
Dat je dat onthouden hebt
quote:
aanstaande woensdag verlaat ik die leeftijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de hele ochtend al koortsvrij. Oortjes nog wel au en het hoesten schiet nog niet echt op. Verder doe ik het rustig aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]vrouwen eigen
Hoe gaat het verder met je?? Al wat beter?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de hele ochtend al koortsvrij. Oortjes nog wel au en het hoesten schiet nog niet echt op. Verder doe ik het rustig aan.
Hoop dat ik morgen echt wat beter ben. Heb al wel geregeld dat ik eventueel vanuit het supphome naar de wedstrijd mag kijken. Maar dan moet ik wel een klein beetje fit(ter) zijn, anders doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat klinkt al beter
nouja de hooikoorts klachten vallen nu tenminste niet zo op voor
Joh zeur niet, het was pas echt erg geweest als je inderdaad nu pas net klaar geweest was met je middelbare school...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef Suijk het volgende:
Da's ook weer waar, positivo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh zeur niet, het was pas echt erg geweest als je inderdaad nu pas net klaar geweest was met je middelbare school...
Je moet toch wat, als je 18e staat?quote:
ik stuur al mijn beterschapwordt energie naar het noorden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen echt wat beter ben. Heb al wel geregeld dat ik eventueel vanuit het supphome naar de wedstrijd mag kijken. Maar dan moet ik wel een klein beetje fit(ter) zijn, anders doe ik het niet.
Welkom!! 28 zijn bevalt mij goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
aanstaande woensdag verlaat ik die leeftijd
stuur dan meteen wat zon deze kant op!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stuur al mijn beterschapwordt energie naar het noorden!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
stuur dan meteen wat zon deze kant op!
w'rom hier nietquote:
oke, leuk post ff een update fotoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
w'rom hier niet![]()
Morgen ga ik weer ff kijken hoever ze zijn met ons huisje...
quote:
Ik ben pas 18quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje oldbie Hools hier.
Goeiemiddag!
Woon je nu nog bij je ouwelui eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen..
13 maanden wachten is wel lang...
ga ze een handje helpen met bouwen zou ik zeggen, misschien dat het dan sneller gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen..
13 maanden wachten is wel lang...
Yupquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Woon je nu nog bij je ouwelui eigenlijk?
Ja maar ik wil wel graag dat mijn huis ook daadwerkelijk blijft staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga ze een handje helpen met bouwen zou ik zeggen, misschien dat het dan sneller gaat
dat zou inderdaad handig zijn jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel graag dat mijn huis ook daadwerkelijk blijft staan
Daaromquote:
Ook gezien net, jammer dat we twee weken moeten wachten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke aflevering van WidM. Zin in de finale aflevering.
Mol en winnaar al bekendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook gezien net, jammer dat we twee weken moeten wachten.
ik zit nummer 26, Mike op de hielenquote:
dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit nummer 26, Mike op de hielen
eitje, al ben ik komend weekend nauwelijks online, o.a. door Trance energyquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weekend.
Bjoro is nog niet langsgeweest met z'n krokettenpost tho.
Er is gewoon een leuk spelletje #2quote:
Vetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eitje, al ben ik komend weekend nauwelijks online, o.a. door Trance energy
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet
TE is wel goed te doen
Veel plezier alvast
Let's hope not.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef borisz het volgende:
helaas de vakantie is weer over![]()
nog 3 maanden en de examens zijn achter de rug![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]monsterlijke line up
MAIN STAGE
22:00 Phynn
23:15 Sander van Doorn
00:30 Markus Schulz
01:45 Joop live
02:00 Paul Oakenfold
03:15 Cosmic Gate
04:30 Marcel Woods
05:45 Johan Gielen
CLUB STAGE
22:00 Dazzle
23:15 Ron van den Beuken
00:30 Jean
01:45 Rank 1
03:00 Bobina
04:30 Jochen Miller
05:45 Randy Katana
FUTURE STAGE
22:00 Menno de Jong
23:15 Mark Norman
00:30 Serge Devant
02:00 Ronald van Gelderen
03:15 Gareth Emery
04:30 Joop
05:45 Cor Fijneman
HARD STAGE
22:00 Ton TB
23:15 Bas&Ram
00:30 Yves de Ruyter
02:00 Scot Project
03:15 Talla 2XLC
04:45 Dave202
05:00 Francois
* Bluezz wacht nog steeds.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weekend.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wacht nog steeds.
Bestelling : een lekkere kalfskroket van V.Dobben
Mijne komen later vandaagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
Bijna weekend, nog 1:20.
Vergeten jullie de Tunes Quiz niet!
quote:
Krijg hongerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wacht nog steeds.
Bestelling : een lekkere kalfskroket van V.Dobben
ik ga beginnen, ik weet de eerste 4quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
Bijna weekend, nog 1:20.
Vergeten jullie de Tunes Quiz niet!
Pasteitjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Krijg honger
Vanavond gebakken aardappels met pasteitjes![]()
Mijn examens zijn over 3 maanden al 2 dagen achter de rug.quote:
Jij klinkt positief...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
zucht...
We doen het niet voor minder hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:03 schreef borisz het volgende:
50 gehad 25 weet ik er direct
Tsja...quote:
Het 2e argument die hij geeft, is juist de oorzaak dat ik een blok later ben ingestroomd. Een commissielid dat ik eerder mailde, gaf dit juist aan als reden om door te mogen...quote:De Commissie kan je verzoek niet inwilligen. De reden daarvoor is dat je niet alleen niet voldoet aan de vereiste voorwaarden voor wat de Masteronderdelen betreft, maar bovendien nog slechts voorlopig bent toegelaten tot de Master, in verband met het nog niet afgerond hebben van je Bachelor.
je kan beter een kaartje kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ziet er goed uit, ff kijken of ik ergens een livestream vandaan kan halen.
Beetje, volgens mij. Ik dacht, ik doe de keuken even. Vaatwasmachine inpakken, aanrecht ff. Daarna zakte ik als een plumpudding in elkaar en heb ik met behulp van drie uur slaap ff moeten bijkomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat ie al ietsie beter?
Dat ga ik nu maar even doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef golfer het volgende:
Alle weekendboodschappen weer in huis gehaald.
Heel af en toe nog wel grappig, maar hij slaat compleet de plank mis door alles zo te overdrijven. Niet de eerste keer van hem volgens mij.quote:
Maar of je daar trots op moet zijn...quote:
Een keertje is wel leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar of je daar trots op moet zijn...
Ik heb er op geen enkele dag 2. Wel vaak 4 dagen er tussendoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mijn examens zijn over 3 maanden al 2 dagen achter de rug.
Als je me snapt.
Alleen mag ik wel op de eerste dag meteen een dubbel examen doen, dus dat is leuk.
Wo 16-5: Ned + Wis B12quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb er op geen enkele dag 2. Wel vaak 4 dagen er tussendoor.
Wat staat er op het meun ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef golfer het volgende:
Alle weekendboodschappen weer in huis gehaald.
toen je nog jong wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef VoreG het volgende:
Schandalig dat je zoveel vrij hebt, toen ik jong was moest je veel meer kennen en dan waren de examens ook nog vlak achter elkaar
Vroegâh was alles betâh.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef VoreG het volgende:
Schandalig dat je zoveel vrij hebt, toen ik jong was moest je veel meer kennen en dan waren de examens ook nog vlak achter elkaar
*pakt de auto en komt langs*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
visburgertje, restant thaise wokgroente van gisteren, geb. aardjes
Nou, dat maak ik zelf wel, daar hoef ik geen uur voor in de auto te zitten.quote:
Mooi dan kom ik bij jou langsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, dat maak ik zelf wel, daar hoef ik geen uur voor in de auto te zitten.
Jij was vroeg wakker vandaag!!quote:
Mwa redelijk. Maar te laat om nog te kunnen Fok!enquote:
Hoe laat was dat dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Maar te laat om nog te kunnen Fok!en
Ah, toen hing ik nog rond in dromenland.quote:
Even mijne zoeken hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wo 16-5: Ned + Wis B12
Di 22-5: Engels
Vr 25-5: Eco 1
Di 29-5: SK12
Do 31-5: Na12
Op Nederlands na allemaal middagexamens, dat is dan wel weer lekker op zich.
Voor mij ook. 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ah, examens. Altijd leuk. Nostalgisch.
Ik maak me alleen zorgen om Wiskunde en misschien Scheikunde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ah, examens. Altijd leuk. Nostalgisch.
Nederlands is hell voor je hand.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen om Wiskunde en misschien Scheikunde.
En meer zorgen om mijn hand na de eerste dag.
Als je een opstel moet schrijven wel ja. Gelukkig was dat bij mij niet het geval.quote:
Samenvatting, nog erger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je een opstel moet schrijven wel ja. Gelukkig was dat bij mij niet het geval.
Okee,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alleen qua schrijven hoor. Samenvattingen haal ik altijd de volle aantal punten.
8, wat veelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:51 schreef borisz het volgende:
Mijn schema
Woensdag 16 mei
09:00-12:00 Nederlands
Maandag 21 mei
09:00-12:00 Filosofie
13:30-16:30 Management en organisatie
Dinsdag 22 mei
09:00-12:00 Geschiedenis
13:30-16:00 Engels
Vrijdag 25 mei
13:30-16:30 Economie 1,2
Donderdag 31 mei
09:00-12:00 Aardrijkskunde
Vrijdag 01 juni
13:30-16:30 Wiskunde A1 ,2
Ben ik blij dat ik dat dus niet hoeft te doen. Mijn handschrift is altijd belabberdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:51 schreef Messenga het volgende:
En aangezien mijn schrijven altijd erg belabberd is na 1.5 uur schrijven, wordt dat nog leuk.
filo heb ik nog mijn twijfels over of ik dat doe. M&O doe ik zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
8, wat veel
Komt door M&O en Filosofie.
Als je de Binas maar hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen om Wiskunde en misschien Scheikunde.
En meer zorgen om mijn hand na de eerste dag.
Mag je kiezen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
filo heb ik nog mijn twijfels over of ik dat doe. M&O doe ik zeker
filo sta ik rond de 6 maar dat komt vooral door de PO tentamens gaan wat minder.quote:
http://www.examen.nl zie rooster en je kan een persoonlijk rooster maken..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb 7 vakken. Nederlands, Wiskunde b1, Engels, Biologie 1.2, Natuurkunde 1, Scheikunde 1 en Latijn. Tijdstippen en date weet ik niet uit mn hoofd.
Waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bio vind ik niet zo moeilijk, ga ik ook studeren.
Wageningenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar?
In Utrecht?
Daar heeft broerlief Bio gestudeerd
En ik maar denken dat men bekant alleen in het zuiden gebruiktequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Combineer Bos en Messenga's opmerkingen en je hebt mijn handschrift.
Nederlands moet wel goed gaan, heb bekant aan de punten van de samenvatting genoeg voor het benodigde cijfer. (Moet 4.3 halen.), Eco moet ik een 3 halen voor slagen, Engels kan ik met een 2.1 afdoen.
Na moet ik een 4.8 hebben, scheikunde een 5.6 en wiskunde een 6.5 wil ik slagen zonder onvoldoendes. Nu moet ik toegeven dat Wiskunde en scheikunde nog omhoog gaan waarschijnlijk vanwege herkansingen en een PO ergens, maar lekker staan, nee.
Bij mij alles rond de 5.5, met uitzondering van Nederlands, daar kan ik et afdoen met een 1.8quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Combineer Bos en Messenga's opmerkingen en je hebt mijn handschrift.
Nederlands moet wel goed gaan, heb bekant aan de punten van de samenvatting genoeg voor het benodigde cijfer. (Moet 4.3 halen.), Eco moet ik een 3 halen voor slagen, Engels kan ik met een 2.1 afdoen.
Na moet ik een 4.8 hebben, scheikunde een 5.6 en wiskunde een 6.5 wil ik slagen zonder onvoldoendes. Nu moet ik toegeven dat Wiskunde en scheikunde nog omhoog gaan waarschijnlijk vanwege herkansingen en een PO ergens, maar lekker staan, nee.
En op die Uni werkt hij nu als AIOquote:
Weer een illusie armer dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat men bekant alleen in het zuiden gebruikte![]()
Och gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En op die Uni werkt hij nu als AIO![]()
en meer informatie geef ik niet via het forum![]()
Ik kan m'n SE Duits missen en nog slagen erop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij alles rond de 5.5, met uitzondering van Nederlands, daar kan ik et afdoen met een 1.8
Mwoah, een mondeling missen is onmogelijk. Wij hebben een vrouw daarvoor, het is echt ongekend. Dat dat mens nog niet traumatisch depressief is. Ze is in staat om mensen midden in de les naar huis te bellen om te vragen waar ze blijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan m'n SE Duits missen en nog slagen erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |