Die 1e is wel leuk ja, daar ben ik wel een tijdje zoet mee.quote:
Fatima, wat doe je uit de keuken?quote:
Mag ik wel even je paspoort zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef dndiek het volgende:
We gaan maar weer verder in dit hok
RPG net opgelostquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die 1e is wel leuk ja, daar ben ik wel een tijdje zoet mee.
Ga misschien als ik klaar ben die 2e wel eens proberen
Ik kan dit hok ook sluitenquote:
Ruik jij niet onder de dekens ?quote:
Uitstekend ingekopt, heer tong.quote:
moet ik de draadomroep weer aanzwengelen want de stream ..... dat trekt mn computer nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
We gaan weer verder in de 2de kamer geloof ik
Nu je veel in bed ligt clauwheee, laat jij ook windjes onder de deken ?quote:
Dat kubusachtig geval?quote:
Ik heb de looks van een Italiaan. Wat heb jij van een Belg ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
1/8e Belg meldt zich ook.
Weet je zeker dat het maar 1/8e is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
1/8e Belg meldt zich ook.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
100% Nederlander overigens.
Iig tot 2 generaties terug compleet Nederlander, inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef VoreG het volgende:
100% Nederlander overigens.
Liefde voor bier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de looks van een Italiaan. Wat heb jij van een Belg ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het maar 1/8e is?.
Ik tot ik weet niet hoe ver terug. Er is wel familie in het buitenland geboren omdat mijn overgrootvader gouveneur/hoge functie had in Indonesie, maar die hebben wel het Nederlands paspoort gekregen etc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iig tot 2 generaties terug compleet Nederlander, inderdaad.
De opa van je moeder om het makkelijk te houdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
De vader van mijn oma van moeders kant kwam uit België.
Wel in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:11 schreef Messenga het volgende:
Wie is er ooit in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geweest?
Bangkok jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit.
'T is ook de langste naam ter wereld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die naam is een stuk langer dan de naam van dat gehucht dat jij noemde.
Bij mij stammen beide kanten uit Belgie, maar dat is wel zo ver weg, dat er eigenlijk geen Belgisch bloed door mijn aderen stroomt. Sterker nog zal dat deel van Belgie waar ze dan vandaan komen toendertijd waarschijnlijk Nederlands grondgebied zijn geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
De vader van mijn oma van moeders kant kwam uit België.
Hey Belg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij stammen beide kanten uit Belgie, maar dat is wel zo ver weg, dat er eigenlijk geen Belgisch bloed door mijn aderen stroomt. Sterker nog zal dat deel van Belgie waar ze dan vandaan komen toendertijd waarschijnlijk Nederlands grondgebied zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |