Kan weinig kwaad. Ik bak zelf brood, en in een standaard volkorenbrood van 500 gr. gaat 4,5 mg zout.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:57 schreef PM-girl het volgende:
En dan beginnen met korstjes denk ik of niet? Later pas brood met beleg?
Hoe zit het trouwens met de ingrediënten van brood, daar zit toch ook zout ed in? Of is het in die mate dat het geen kwaad kan?
Ok, goed dat je het zegt. We hebben hier een berg-mannetje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kan weinig kwaad. Ik bak zelf brood, en in een standaard volkorenbrood van 500 gr. gaat 4,5 mg zout.
Misschien wel even opletten hoe het gaat met de gist. Soms kunnen babies daar op reageren met uitslag in het gezicht, zeker als ze veel last hebben (gehad) van berg. (Berg/seborrhoisch eczeem wordt ook veroorzaakt door een gist, pityrosporon.)
Ik heb met Lucie min of meer een compromis geslotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:37 schreef Martineke het volgende:
rapley blijft leukondertussen is mijn beeb alweer 11 maanden en inmiddels zo ingeburgerdrapleyd dat hij boos word als ik hem wil "voeren", altijd handig als het net iets is wat toch echt met een lepel moet
hij vertikt het gewoon om te eten dan
![]()
Idd. Allemaal leuk en aardig dat Rapley, maar brood met appelstroop is daar gewoon níet voor geschikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef LadyS het volgende:
Als ik iris een bordje met stukjes geef, dan ligt binnen 2 seconden dat bordje ondersteboven
Ook dubbelgevouwen kun je stroop in je haar, aan de stoel, aan de kat en aan je alles smeren bix.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef bixister het volgende:
jawel hoor, dat doe ik altijd dubbel (niet teveel stroop erop), en dan in extra kleine blokjes snijden. gaat prima! in grotere stukken 'uit 't vuistje' kan natuurlijk ook. maar dubbel is hier 't toverwoord.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef LadyS het volgende:
Als ik iris een bordje met stukjes geef, dan ligt binnen 2 seconden dat bordje ondersteboven
Het commentaar van het CB is toch een beetje blijven hangen deze keer. Ik schaam me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef nebelung het volgende:
BM, mijn dochter ging met een maand of 10 echt goed eten, dat er een hoop binnenkwam zeg maar. Of dat een voeding verving weet ik niet, want ik heb nooit moeite gedaan om een voeding te vervangen, dat gaat allemaal vanzelf en geleidelijk.
Gewoon beslag maar zonder beleg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, de pannekoek Owlet, was dat een speciaal babyrecept of gewoon beslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |