Ook dubbelgevouwen kun je stroop in je haar, aan de stoel, aan de kat en aan je alles smeren bix.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef bixister het volgende:
jawel hoor, dat doe ik altijd dubbel (niet teveel stroop erop), en dan in extra kleine blokjes snijden. gaat prima! in grotere stukken 'uit 't vuistje' kan natuurlijk ook. maar dubbel is hier 't toverwoord.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef LadyS het volgende:
Als ik iris een bordje met stukjes geef, dan ligt binnen 2 seconden dat bordje ondersteboven
Het commentaar van het CB is toch een beetje blijven hangen deze keer. Ik schaam me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef nebelung het volgende:
BM, mijn dochter ging met een maand of 10 echt goed eten, dat er een hoop binnenkwam zeg maar. Of dat een voeding verving weet ik niet, want ik heb nooit moeite gedaan om een voeding te vervangen, dat gaat allemaal vanzelf en geleidelijk.
Gewoon beslag maar zonder beleg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, de pannekoek Owlet, was dat een speciaal babyrecept of gewoon beslag?
Dat vroeg ik me net in de lidl toevallig ook af. * owlet duikt het bijvoedingsforumarchief even in...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Jarno het volgende:
Is gerookte vis safe? (Volgens kleintjes dan) Gerookte makreel bijv? Dat eten wij echt vaak namelijk, zou wel makkelijk zijn.
Wij vriezen gewoon de rauwe stronkjes in. En daarna gewoon bevroren koken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef E.T. het volgende:
(o, iemand nog tips over het invriezen van broccoli? kan dat gekookt in stronkjes ingevroren? (of is dat snot als je het ontdooit?)Wij eten nl. nooit broccoli en een halve stronk weggooien is ook zo zonde)
Was dit nu al onderbouwd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:38 schreef desiredbard het volgende:
3) Het te lang doorgaan met het verstrekken van borstvoeding ongezond is
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef phileine het volgende:
zeg, even om een onderwerpje te slechten waar ik het laatst met iemand over had. Eten jullie kinderen olijven?
Jazeker. Morris heeft zelfs liever olijven dan chips. En Lis eet ook al af en toe kleine stukjes olijfquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef phileine het volgende:
nee want het is gewoon onzin
zeg, even om een onderwerpje te slechten waar ik het laatst met iemand over had. Eten jullie kinderen olijven?
En het is ook zo onnodig want het scheelt bijna geen werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Jarno het volgende:
Toch zou ik oppassen met kinderen heel erg te laten wennen aan kruidig ( = in de meeste gevallen eigenlijk gewoon 90% zout!!!) eten. Vooral fabrikanten als Honig zijn er erg goed in zout als gerecht te verkopen...
Wij hebben het opgegeven om een bord te geven,dat kiepert hij toch maar gewoon omver. En geven het idd ook maar stukje per stukje, anders is het pletfestijn...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Even een andere vraag, hoe doen de rapleyers het met een bordje/bakje eten. We hebben hier namelijk een echte mini-man, hij kan maar 1 ding tegelijk. Liggen er twee stukjes eten, dan gooit hij ze weg. Ligt er 1, dan eet hij het keurig op. Zet ik dus een gerecht neer, dan kan ik er donder op zeggen dat de hond een dubbele maaltijd krijgt.
Ok, ook een echte vent dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:07 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wij hebben het opgegeven om een bord te geven,dat kiepert hij toch maar gewoon omver. En geven het idd ook maar stukje per stukje, anders is het pletfestijn...
Oeps, foutje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, ook een echte vent dus
Maaruh, ik krijg ee filmpje van Maria, Storm en Julius te zien via de link![]()
Neen, hij pakt het aan en gooit het zowat naar je hoofd als hij het niet wil...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef phileine het volgende:
Bass-Miss ik neem aan dat je bedoelt dat hij wijst op het stukje dat hij wil hebben? Maar toch is het anders dan dat ze even alles wat er op hun bordje ligt kunnen aanraken, erin knijpen, er even aan ruiken, eraan likken, proberen hoe het voelt als je het in je gezicht smeert etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |