Ook dubbelgevouwen kun je stroop in je haar, aan de stoel, aan de kat en aan je alles smeren bix.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef bixister het volgende:
jawel hoor, dat doe ik altijd dubbel (niet teveel stroop erop), en dan in extra kleine blokjes snijden. gaat prima! in grotere stukken 'uit 't vuistje' kan natuurlijk ook. maar dubbel is hier 't toverwoord.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:07 schreef LadyS het volgende:
Als ik iris een bordje met stukjes geef, dan ligt binnen 2 seconden dat bordje ondersteboven
Het commentaar van het CB is toch een beetje blijven hangen deze keer. Ik schaam me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef nebelung het volgende:
BM, mijn dochter ging met een maand of 10 echt goed eten, dat er een hoop binnenkwam zeg maar. Of dat een voeding verving weet ik niet, want ik heb nooit moeite gedaan om een voeding te vervangen, dat gaat allemaal vanzelf en geleidelijk.
Gewoon beslag maar zonder beleg.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, de pannekoek Owlet, was dat een speciaal babyrecept of gewoon beslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |