Yep toen Brian haar een negatieve uitspraak over het gedrag van Huub gisteren wou uitlokken.quote:
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef havefun het volgende:
Gingen de Cossen met Big Borther ook zo snel als met de gouden Kooi?
Die gast is mentally fucked up.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef toneelhaak1 het volgende:
nu is het zelfs haar schuld dat hij sex heeft gehad met griekse
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)quote:
Caps?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Syl en Eric saboteren de toiletdeur zodat Billie er niet meer in kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, is ze al op TV geweest dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
Was bij Nena ook zo'n flipperkast, maar uiteindelijk zal de bom barstenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
en anders morgen wel...zij kan hier niet tegen op! te zwak!![]()
helemaal top...beste ooit gezien...een spraak waterval! ik heb 3x gebeld..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vanavond liggen ze weer bij elkaar in bed![]()
Laten we het erop houden dat ze nog wat moet oefenenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
O h oke dus eigenlijk is de DGK gewoon het beste reality programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.
Ehmmmm, wat zal ik zegggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:
Echt in alles voldoet ie aan het syndroom van Asperger (autisme). Je weet wel waar Volkert van der Graaf op beoordeeld is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire loverboy met een spraakgebrek en een ingescant HBO diploma van het internet
je kan altijd nog mee gaan doen aan de belspelletje misschien komt ze nog wel eens terugquote:
Hehehe sarcasme ten top, neem aan dat de meeste wel weten hoe Nena praatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef Villalux het volgende:
[..]
helemaal top...beste ooit gezien...een spraak waterval! ik heb 3x gebeld..![]()
Goede vraag! Ik snap er HELEMAAL niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
4 jonge meiden in de villa geweest (Nena, Tamara, Amanda en die meid van gisteren) en ze zijn allemaal deels of helemaal voor Brian gevallen. Als iemand me kan uitleggen hoe dat in vredesnaam mogelijk is, graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |