Yep toen Brian haar een negatieve uitspraak over het gedrag van Huub gisteren wou uitlokken.quote:
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef havefun het volgende:
Gingen de Cossen met Big Borther ook zo snel als met de gouden Kooi?
Die gast is mentally fucked up.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef toneelhaak1 het volgende:
nu is het zelfs haar schuld dat hij sex heeft gehad met griekse
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)quote:
Caps?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Syl en Eric saboteren de toiletdeur zodat Billie er niet meer in kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, is ze al op TV geweest dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
Was bij Nena ook zo'n flipperkast, maar uiteindelijk zal de bom barstenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
en anders morgen wel...zij kan hier niet tegen op! te zwak!![]()
helemaal top...beste ooit gezien...een spraak waterval! ik heb 3x gebeld..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vanavond liggen ze weer bij elkaar in bed![]()
Laten we het erop houden dat ze nog wat moet oefenenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
O h oke dus eigenlijk is de DGK gewoon het beste reality programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.
Ehmmmm, wat zal ik zegggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:
Echt in alles voldoet ie aan het syndroom van Asperger (autisme). Je weet wel waar Volkert van der Graaf op beoordeeld is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire loverboy met een spraakgebrek en een ingescant HBO diploma van het internet
je kan altijd nog mee gaan doen aan de belspelletje misschien komt ze nog wel eens terugquote:
Hehehe sarcasme ten top, neem aan dat de meeste wel weten hoe Nena praatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef Villalux het volgende:
[..]
helemaal top...beste ooit gezien...een spraak waterval! ik heb 3x gebeld..![]()
Goede vraag! Ik snap er HELEMAAL niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
4 jonge meiden in de villa geweest (Nena, Tamara, Amanda en die meid van gisteren) en ze zijn allemaal deels of helemaal voor Brian gevallen. Als iemand me kan uitleggen hoe dat in vredesnaam mogelijk is, graag!
Beter dan BB5 en 6 in elk gevalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef havefun het volgende:
[..]
O h oke dus eigenlijk is de DGK gewoon het beste reality programma.
Het zou wel leuk zijn als de Party nu een vernietigend stukje over Brian zou schrijven, met alle juicy details zwaar aangedikt!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is gewoon een ordinaire loverboy met een spraakgebrek en een ingescant HBO diploma van het internet
Dan schijt en kotst ie het hele huis onderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Syl en Eric saboteren de toiletdeur zodat Billie er niet meer in kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja weten wij ook wel maar een half uur is voor haar al een overwinningquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef Mika25 het volgende:
Mensen...het is echt te vroeg om ineens te gaan juichen voor Amanda hoor. Laat haar eerst maar eens bewijzen dat ze het een weekje kan volhouden
Brian zegt dan toch gewoon tegen haar dat het van 1 persoon komt. Deed hij destijds bij Huub en Sylvia ook maar die gingen daar niet op in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik vrees het ook![]()
Misschien toch maar Amanda schrijven, als ze zoveel reactie's krijgt zal ze het toch wel moeten geloven...
Jaja, bepaalde vrouwen vallen op foute mannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Goede vraag! Ik snap er HELEMAAL niks van
maar ik woon dan ook zelf samen met een soort van Huub, maar dan een stukkie ouder. Die van mij kan ook af en toe totaal geen maat houden en afgrijselijke dingen zeggen, maar is bijzonder intelligent, gevat, scherpzinnig en geestig. En ineens erg lief en zorgzaam op onverwachte momenten![]()
ik weet niet of ze dat allemaal wel weten, ze geloven ook adel nog dat ze om gaat!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hehehe sarcasme ten top, neem aan dat de meeste wel weten hoe Nena praat![]()
Zo zien de meeste relaties eruit, en dan ben ik het Huubje thuis, maar een Brainless heeft echt zon Natasia als verzorgende factor nodig en daaromheen een hoop neukertjes, maar echt vastigheid en liefde kent ie niet,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
maar ik woon dan ook zelf samen met een soort van Huub, maar dan een stukkie ouder. Die van mij kan ook af en toe totaal geen maat houden en afgrijselijke dingen zeggen, maar is bijzonder intelligent, gevat, scherpzinnig en geestig. En ineens erg lief en zorgzaam op onverwachte momenten![]()
Bofkontquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
nena@tien.nl enz................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:00 schreef lillkiss het volgende:
kun je ze ook mailen?
Ze hoeven het niet eens aan te dikken, er zijn 10-tallen bewijzen terug te vinden over hoe hij met vrouwen omgaat. weet iemand hoe je dit allemaal kan doorspelen aan de Party?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de Party nu een vernietigend stukje over Brian zou schrijven, met alle juicy details zwaar aangedikt!
Ik zie hem bijna de telefoon grijpen, helemaal para opbellen naar de redactie van de Party, en dan dreigen:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de Party nu een vernietigend stukje over Brian zou schrijven, met alle juicy details zwaar aangedikt!
Gaat ie maar bij Brainless op de kamer kakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan schijt en kotst ie het hele huis onder![]()
Simpel mailtje is voldoende lijkt me. Voor hun is het interessant omdat het lezers trekt, dus ze zullen je met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef Mika25 het volgende:
Ze hoeven het niet eens aan te dikken, er zijn 10-tallen bewijzen terug te vinden over hoe hij met vrouwen omgaat. weet iemand hoe je dit allemaal kan doorspelen aan de Party?
En niet alleen met een writer's blockquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef CARLAK het volgende:
Jaap zit met een writers block
een kernbom kaliber bomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was bij Nena ook zo'n flipperkast, maar uiteindelijk zal de bom barsten![]()
Door de combinatie avatar en je uitspraken lig ik hier dus regelmatig in een deuk en kijk mijn lief me aan of ik gestoord benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan schijt en kotst ie het hele huis onder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |