verhuis naar stream 3 - de rat is inderdaad te walgelijk voor woorden en de slecht werende aDEL is ook niet echt plezierig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Neem een blowtje schatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Tja, syndroom van Asperger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef lillkiss het volgende:
hij denkt echt dat huub haar ging verkrachten ofzo he.... huub is betrouwbaarer dan brian man flikker tog op
Goed ideequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Geweldig Amanda: "Nou...ik vind dat Huub nog best wel netjes tegenover me is geweest"![]()
- Nenaquote:
Zei ze dat? Dat is wel mooi danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Geweldig Amanda: "Nou...ik vind dat Huub nog best wel netjes tegenover me is geweest"![]()
Er zijn uitzonderingen..... of deze jongen, zijn omgeving en achterban en vrienden zijn de uitzonderingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ik Brainless, z`n broer of die vriend Daryll...en zelfs die DJ's van vorige week zie... dan komen er plotseling allerlei rascistische gedachten in me op...gelukkig heb ik een goede vriend die van de Antillen komt, dus ik weet gelukkig dat er ook uitzonderingen zijn...
Daar luisterd toch niemand naarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
Natasia spuit nu haar Gal over Gera Hoving via haar videodagboek.
en anders morgen wel...zij kan hier niet tegen op! te zwak!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vanavond liggen ze weer bij elkaar in bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |