quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
4 jonge meiden in de villa geweest (Nena, Tamara, Amanda en die meid van gisteren) en ze zijn allemaal deels of helemaal voor Brian gevallen. Als iemand me kan uitleggen hoe dat in vredesnaam mogelijk is, graag!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef agter het volgende:
Dat mens van de Party: "Ik ga haar echt niet voor je halen. Zonde van je....Moet je hier nu contactpunten voor betalen?"
Daarom red ze het never van deze lamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Ole het volgende:
Alsof Amanda zonder Brian hulpeloos en niet te redden is
Als ik Brainless, z`n broer of die vriend Daryll...en zelfs die DJ's van vorige week zie... dan komen er plotseling allerlei rascistische gedachten in me op...gelukkig heb ik een goede vriend die van de Antillen komt, dus ik weet gelukkig dat er ook uitzonderingen zijn...quote:
verhuis naar stream 3 - de rat is inderdaad te walgelijk voor woorden en de slecht werende aDEL is ook niet echt plezierig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Neem een blowtje schatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |