al sturen meer mensen het dan.. misschien gaat ze het dan nog gelovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als je er even goede argumenten bij schrijft en dat ze veel leuker is als ze met Eric, Syl en Huub omgaat en dat Brian haar achter haar rug om 'slet' en 'hoer' noemt, wie weet trekt ze het zich aan.
Laat je even weten wat je gestuurd hebt??
Och...We zullen daar nooit meer over horen ben ik bang. Zelfs als het voor de camera zou gebeuren wordt het in de doofpot gestopt. DGK heeft teveel geinvesteerd in Brainless om hem kwijt te raken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Fikkert het volgende:
je ziet hem (J.aap) raar terug stappen van het trapje op het moment dat huub achter brian de trap op wil, ziet er wel vreemd uit maar het is niet duidelijk wat er gebeurd, misschien zijn er wel andere shots
Ik wil dat ze die filmpjes te zien krijgen vanavond. Dan ziet Brainles wat hij zit te lullen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat een smerig goor en kotsopwekkend mannetje is het toch. Gatverdamme.
Lager dan laag dan Brian kun je niet zinken.
erg hé............quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Lynn-Live het volgende:
Is dit een kruisverhoor van Brian???Wat denkt ie wel niet, Amanda is geen bezit van hem en daarbij ze hebben toch helemaal geen relatie?!
![]()
Ja die heeft schijnbaar een dedicated lijntje met de buitenwereld.quote:
Ik zie niks over dat Bian huub zou slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
Gatverquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze gisteren toch best wat werk mee gehad om die dwerg uit de punani van Natas te krijgen. Ik hoorde dat hij met zijn schouders er in klem zat.. vandaar dat die twee even wat langer of stream waren.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
zit ie nou weer te liegen dat ie het veilig heeft gedaan?![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook te horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
Glashard dat ie dat soort misstappen niet maakt! ETTERquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
hij heeft het over alles wat aDEL fout doet/kan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet gewoon 2 sec de stream van brian aan en ik denk gelijk .. WAAR HEB JE HET NOU IN GODSNAAM OVER???
ik ga d'r ook van tussen, vanmorgen ging ik ook al mijn over mijn nek, dit is gewoon NIET leuk omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu probeert Brian Amanda duidelijk te maken dat Huub haar anders wel misbruikt had, maar bang was om eruit gezet te worden. En al die meiden die Brian WEL echt misbruikt als ze dronken zijn dan? Kan iemand dit nog aanhoren? Ik gooi de streams weer uit
Ik ook niet hoor, maar de suggestie werd gedaan op het DGK forum, vandaar.Ik zie alleen Huub zijn hand naar zijn wang brengen om aan te geven dat ie geslagen was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zie niks over dat Bian huub zou slaan
Ja, je kent het toch. Same old story.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu probeert Brian Amanda duidelijk te maken dat Huub haar anders wel misbruikt had, maar bang was om eruit gezet te worden. En al die meiden die Brian WEL echt misbruikt als ze dronken zijn dan? Kan iemand dit nog aanhoren? Ik gooi de streams weer uit
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef GodsSon het volgende:
Whahahah natasia belt, ze gaan die vrouw die ze wilt spreken niet halen voor haar:D:D:D PRACHTIG
Ik heb het geluid uitgezet, ik kan dat half Antilliaans/Engels/Nederlands toch niet goed verstaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Alfaro het volgende:
En weer geeft hij toe dat ie niet kon klaarkomen![]()
aha, nog eens gekeken en zie dat die bolle uitglijdt door een deken op de grond, niks aan de hand dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och...We zullen daar nooit meer over horen ben ik bang. Zelfs als het voor de camera zou gebeuren wordt het in de doofpot gestopt. DGK heeft teveel geinvesteerd in Brainless om hem kwijt te raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |