Yep toen Brian haar een negatieve uitspraak over het gedrag van Huub gisteren wou uitlokken.quote:
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef havefun het volgende:
Gingen de Cossen met Big Borther ook zo snel als met de gouden Kooi?
Die gast is mentally fucked up.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef toneelhaak1 het volgende:
nu is het zelfs haar schuld dat hij sex heeft gehad met griekse
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)quote:
Caps?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Syl en Eric saboteren de toiletdeur zodat Billie er niet meer in kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, is ze al op TV geweest dan ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
Was bij Nena ook zo'n flipperkast, maar uiteindelijk zal de bom barstenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
en anders morgen wel...zij kan hier niet tegen op! te zwak!![]()
helemaal top...beste ooit gezien...een spraak waterval! ik heb 3x gebeld..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoe heeft Nena het gedaan met dat belspeldinges? (is toch niet echt iets voor dinges, of zoiets?)
ik vrees het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vanavond liggen ze weer bij elkaar in bed![]()
Laten we het erop houden dat ze nog wat moet oefenenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
O h oke dus eigenlijk is de DGK gewoon het beste reality programma.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee. Daar gebeurde namelijk niks.
Ehmmmm, wat zal ik zegggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |