Jaap misbruikt het ongeluk van zijn broer zelf, om medelijden te wekken of om z'n overgewicht te rechtvaardigen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn stelling: Iemand die aan de ontbijttafel een medebewoner begint te bashen over zijn aan een auto-ongeluk overleden broer is ziek.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al 3 mailtjes gehad van users uit de COS die uit angst om erbuiten te vallen neutraal of licht positief over Huub posten, maar het wel met me eens zijn.
Ze durven zich in dit topic echter niet kenbaar te maken, omdat ze bang zijn niet geaccepteerd te worden in de COS.
Ik begrijp je redenatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:11 schreef sellh het volgende:
[..]
Jaap misbruikt het ongeluk van zijn broer zelf, om medelijden te wekken of om z'n overgewicht te rechtvaardigen voor zichzelf.
Het overlijden van z'n broer had-ie helemaal niet hoeven aan te halen in dit verband, want dat is de óorzaak niet van z'n overgewicht. Overgewicht heeft te maken met aanleg en voedingsgewoonten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zelf enorm gegroeid in het spel en heeft een paar schitterende acties uitgehaald. sinds ie terug is zijn Brian en Natasia zn target, en terecht.. gisteravond was ie weer on top of his game.. ok de simpele pesterijtjes hoef je niet te waarderen maar Huub is nog altijd erg positief, zorgt voor de humor in het huis, en houdt de boel enorm scherp..
daarom Huub![]()
![]()
nope het is dgk_redactie, check alles maar op tien, tv uitzendingen hun forum alles bewerkstelligen om huub zwart te maken. mmm ok nu word ik para brodda nee aaahh ho fucking ho its me brainlessquote:
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Even walgelijk als Natasia`s opmerking over de oma van Sylvia.
Natasia gaf de schuld aan god, die kan itt allah best wel wat hebben volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?
Ik weet wél wat Natasia heeft gezegd. Zij suggereerde dat Sylvia's oma was overleden omdat Sylvia een verkeerde beslissing zou hebben genomen. Ik ben benieuwd hoe grof Huub dan was.
Nee, ik kan het niet terugvinden op de Tiensite en in de COS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |