Geen Amanda IIquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Clank het volgende:
Huub en de nieuwe bewoonsterze komt uit IJmuiden, is 20 jaar
jammer van die 635quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijke TT...
Brian in commercial voor oesters: De oester glijden je keel in als mijn geslijm bij vrouwen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Brian zat echt dat donkere meisje even lekker te voelen.
idd ja. echt een lekker wijf!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Maanvis het volgende:
Die brunette moet ECHT in de gouden kooi komen zitten! Wordt echt geweldig, iedere avond sex boven de dekens etc
je zegt het al!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Heathen het volgende:
Ik schakel net in.. vraag 1: wat is dit voor troep?
Ik heb ook goede hoopquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
Ik ben er maar vast voor gaan zitten vanavond.
Volgens mij komt er nog wel wat
Er is wel reden zat voor een hartig gesprekje tussen Brain en snolliequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
Ik ben er maar vast voor gaan zitten vanavond.
Volgens mij komt er nog wel wat
puh lease...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Dogga het volgende:
Ik voorspel brain en natasia sex
binnekort
met dat steile haar of met die krullen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
bedoelen jullie dat blonde meisje op stream 4?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Judah het volgende:
Verander de tt maar in 'COS #636 Dushi, alleen Jaap denkt aan sushi'
Goed van 'm.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tessa_77 het volgende:
Hehe, Jaap komt nu een beetje los
Nou zeg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Tessa_77 het volgende:
Hehe, Jaap komt nu een beetje los
Hij was weer een tentje aan het bouwen, maakt hem niet uit met wie, zo is hij gewoon, Aardig van hem he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef itsme het volgende:
Brian zat echt dat donkere meisje even lekker te voelen.
Mooi, en voor het eerst vind ik Jaap sympathiek. Ikzelf was allang weggelopen van deze onzin.quote:
Waar blijft die opnummer knop, Danny ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let al dagen niet meer op het nr.
Klopt volgens mij bijna nooit![]()
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Gelijk weer een brief van Cora dat Jaap met een andere vrouw danst...............![]()
Oh, die gast gaat weer dagenlang lopen griepen omdat ze niet aan zijn been vastgeplakt bleef, wedden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is wel reden zat voor een hartig gesprekje tussen Brain en snollie
tis maar goed dat die geen kracht zetquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
Hahaha, Jaap omhelst gewoon drie mensen tegelijk.
Ja, wat is zijn rol überhaupt bij die Soca Boys???quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:50 schreef Sense het volgende:
het kan ook zijn dat die gozer met dat gestreepte truitje blijft...
wanneer komt zequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar dat gedrocht wat Cora heet.....![]()
welke vrouw?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Gelijk weer een brief van Cora dat Jaap met een andere vrouw danst...............![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nr Dushi mis, daar zit ik al heel de tijd op te wachten!
helaasquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef Dogga het volgende:
wedde dat amanda beneden gaat zoenen
uhm...roadie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn rol überhaupt bij die Soca Boys???
oh het is een cat fight kwestie niks met Brian zijn charmes te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat donkere die met Brian danste kende Amanda uit Teasers. Dus niet het grietje waar Huub mee praatte.
Nou ja zeg ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
Welnee, die wil alleen seks met brian die weer allen seks met zijn moeder wil en daarvoor Natasja als surrogaat neemt die het weer doet met de klusjesman en Wilgo die in de kelder schijnt te wonen waar zijn buitenvrouw regelmatig langskomt die weer wat met daryl heeft die een stoet bastaards op de antillen heeft rondlopen.
Er moet gewoon een echt leuke meid met klasse binnenkomen. Die brian eruit stemt!
Vind ik ook maar dat had je al gezegd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef havefun het volgende:
Dat wijf met die zwarte haren is lekker!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor amanda heeft z,n bod van 15 eurie afgeslagen
En 20 dan ? Hoeft ze alleen haar mond te gebruiken ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor amanda heeft z,n bod van 15 eurie afgeslagen
Alleen beetje tieten van een mager lijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook maar dat had je al gezegd.
Ze zijn vrijgezel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef obezzi het volgende:
hebbe brian en amanda een open relatie ofso????????
Ja, en het was zeker Huub's schuld dat hij niet loss kon komen.quote:
!!! JAquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn GAYDAR gaat gigantisch af bij die gozer met wie Amanda danst en zoende
Nieuw vriendje voor Eric zeker, het enige wat we nog missen is gay-sexquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ech wel, dacht ik ook wel, en die is getuned....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Alleen dubbel D of groter interressant voor jou?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Alleen beetje tieten van een mager lijk.![]()
Omdat het ook gaymuziek is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef Kinga het volgende:
die tuup bij amanda heeft wel homo trekjes vind ik
Scherp. Want ik voel dat ook zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Lieve het volgende:
Waarom he4b ik bij brian altijd het gevoel dat hij eigenlijk alleen met zichzelf danst? Seks heeft met zichzelf? Praat met zichzelf, maar ook feitelijk alleen zichzelf aan het verleiden is?
Dat zei mijn beste maat nou net ook..die is toevallig ook van de fijne zijde lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat gaat geen bier meer worden vreesch ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Tessa_77 het volgende:
en nog een vruchtendrankje voor Jaapie
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Oh, die gast gaat weer dagenlang lopen griepen omdat ze niet aan zijn been vastgeplakt bleef, wedden?
Wat ze er toch in godsnaam in ziet, ik begrijp er werkelijk niets van.![]()
Heeft Brian eigenlijk al gebeld om te vragen of de unanimiteit van Sylvia blijft staan als Jaap voor de ontslagronde moet vertrekken ? Volgens mij was hij het wel van plan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
tering die jaap kan wel pissig uit zijn doppen kijken hoor, volgens mij gaat ie echt weg door fysiek geweld, als die los gaat dan ................
Niveautje Antilliaans denk ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef pullup het volgende:
Lik maar aan mijn lolliepopDe nummers gaan er niet op vooruit
Nee mooi rond, handje vol.... op een lichaam waar je de bones niet van kan tellen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen dubbel D of groter interressant voor jou?
Ik heb dat dan ook soms even. vooral als hij niets zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Krijg echt medelijden met Jaap zo, hij is zich zo bewust van zichzelf, als enorme reus!
Dat mag je niet meer zeggen van Gert. Het zijn allemaal lieve schatten!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef havefun het volgende:
Het is well een beetje niveau tokkie dit zeg. Echt zo'n tokkie fest dit.
Waarschijnlijk een van deze meidenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Fijne zijdequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat zei mijn beste maat nou net ook..die is toevallig ook van de fijne zijde lol
Niet zo racistisch SWAAAA!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niveautje Antilliaans denk ik
Ja, dit is zwaar voor hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Krijg echt medelijden met Jaap zo, hij is zich zo bewust van zichzelf, als enorme reus!
Hoezo scherp !!! TIS ZO...quote:
Ja we denken het allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
hahaha wat grappig, we zijn het erover eens dat die ene gast dus homo is.
Ja, kan me echt voorstellen hoe ie zich moet voelen, totaal op de verkeerde plaats, verkeerde tijd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb dat dan ook soms even. vooral als hij niets zegt.![]()
Moehahahahahahahahahaaaaaaaa!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een van deze meiden
[afbeelding]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Sense het volgende:
Brian schudt wat opdringerig met zijn lollypop en zie...de dames zwermen weer als vliegen om hem heen.
Ik snap het gewoon echt niet.
Van mij mogen ze nu wel oprottenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer zeggen van Gert. Het zijn allemaal lieve schatten!![]()
Drinken helpt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Ranja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef obezzi het volgende:
wow man volgens mij hebbe die meide wat op
Let op...zometeen gaat hij zijn gitaar en zijn Tupac-rijmpjesboek halenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Judah het volgende:
Jaap wordt nuts.
Eerst sushi, daarna lolly's... het is een complot!
Op welke streamquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Tessa_77 het volgende:
wat doet die donkerharige snol nou weer??? Even haar poes aan braaijen laten zien ofzo?
neukeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Carlaa het volgende:
iedereen zijn eigen hoertje nu?
Maar hij begon alweer ademhalingsproblemen te krijgen, Dampo nodig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Clank het volgende:
Brian wilde zoenen maar dat feest ging (nog) niet door.
Ik dacht in eerste instantie dat de nieuwe lichting voor Huub er was toen ik net inschakelde. Alles staat trouwens nog steeds op mute hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef the_undertaker het volgende:
hahaha serieus... wat een hoeren
Oh nee he? Weer een kutgedichtquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef INCTRL het volgende:
Briannnn wordt PARRRAAAA BRODDAAAHH!!
Die broek een end naar beneden, geen gezicht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:59 schreef Tessa_77 het volgende:
kijk die Braaaijen eens kwijlen
Ja hij keek echt heel erg engquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef itsme het volgende:
OMG die blik van jaap naar Huub!!!!!!!!!!!!![]()
Zagen jullie dat?
Dat kan nog geweld worden.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef Judah het volgende:
Amanda zoent...
Dan heeft 'ie er weinig kijk op zo te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef PumaStreamer het volgende:
die is toevallig ook van de fijne zijde lol
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:03 schreef Judah het volgende:
Amanda zoent...
Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.
zei toch al dat de vorige TT goed wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn dat voor hoeren?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Die homo past beter bij Amanda. Hij ziet er lief uit, verzorgd en waarschijnlijk zitten ze samen de hele dag te praten in de beautysalon.
Dat denk ik ook. Hij is knap en charmant, zijn slechte punten vallen de eerste nacht nog niet opquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.
Brian zal heel veel meisjes voor een korte tijd kunnen krijgen, maar geen meisjes voor langere tijd.
Wel ff plaatje erop zetten danquote:
Hope so, en anders Natasia wel.quote:
Wishfull thinking denk ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Betrapt
[afbeelding]
Ik lach me rot als die gast in het huis blijft .
ja, wat is er?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh jezus...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.
Brian zal heel veel meisjes voor een korte tijd kunnen krijgen, maar geen meisjes voor langere tijd.
Of bi misschien, of ingehuurd om de boel er een beetje op stelten te zetten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef INCTRL het volgende:
Die gast is toch enorm Homeau??!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Op zich is die jongen bij amanda wel een leukertje.
Met Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
Waar is Sylvia? Naar bed?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wil niet lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Ah ze willen dat de meiden blijven slapen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ben eruit, Jaap is een levensgevaarlijke schizo :[
Wat kijkt die man eng als hij zich onbespied waant.
Joh Hij stond net achter hub. Die voelde dat en keek om, toen kreeg hij toch een blik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Patries86 het volgende:
jaap kijkt boos :S
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft het gewoon niet naar zijn zin.
Achterlijke praatjes heeftiequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Die slijmpraatjes van Brian naar die meisjes toe![]()
![]()
Om je dood te lachen. Maar simpele zieltjes trappen daar wel in denk ik
Tuurlijk zijn ze niet verliefd, en dat neuken is ook maar een versuft gedoe dat niet van de grond komt, maarrrrr... Brian is een narcist en als je die afwijst voelt hij zich gekrenkt, en dan zie je hem op zijn naarst. O ja, die gaat haar nog wel voor kuthoer uitschelden of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Sense het volgende:
Ik denk dat Brian misschien niet eens een probleem gaat maken van Amanda's 'slippertje'.
Ze zijn allebei niet verliefd, en volgens mij hebben ze de afgelopen dagen geen sex meer gehad, of heb ik wat gemist?
Terecht, heeft hij over zichzelf uitgeroepen met zijn getreiter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh Hij stond net achter hub. Die voelde dat en keek om, toen kreeg hij toch een blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |