Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gespierd lichaam, en gevoelige eerste indruk.
zei toch al dat de vorige TT goed wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:02 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn dat voor hoeren?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Die homo past beter bij Amanda. Hij ziet er lief uit, verzorgd en waarschijnlijk zitten ze samen de hele dag te praten in de beautysalon.
Dat denk ik ook. Hij is knap en charmant, zijn slechte punten vallen de eerste nacht nog niet opquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.
Brian zal heel veel meisjes voor een korte tijd kunnen krijgen, maar geen meisjes voor langere tijd.
Wel ff plaatje erop zetten danquote:
Hope so, en anders Natasia wel.quote:
Wishfull thinking denk ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Betrapt
[afbeelding]
Ik lach me rot als die gast in het huis blijft .
ja, wat is er?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh jezus...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat Brian het aanvankelijk hier op FOK! ook behoorlijk goed deed bij de users. Ook bij mij. En hij heeft charme, al is dat nog moeilijk te zien na 5 maanden met zijn afkeer opwekkende narcisme te zijn geconfronteerd.
Brian zal heel veel meisjes voor een korte tijd kunnen krijgen, maar geen meisjes voor langere tijd.
Of bi misschien, of ingehuurd om de boel er een beetje op stelten te zetten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef INCTRL het volgende:
Die gast is toch enorm Homeau??!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Op zich is die jongen bij amanda wel een leukertje.
Met Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Darklight het volgende:
Waar is Sylvia? Naar bed?
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wil niet lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Ah ze willen dat de meiden blijven slapen...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ben eruit, Jaap is een levensgevaarlijke schizo :[
Wat kijkt die man eng als hij zich onbespied waant.
Joh Hij stond net achter hub. Die voelde dat en keek om, toen kreeg hij toch een blik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Patries86 het volgende:
jaap kijkt boos :S
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:09 schreef Kinga het volgende:
Jaap heeft het gewoon niet naar zijn zin.
Achterlijke praatjes heeftiequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Die slijmpraatjes van Brian naar die meisjes toe![]()
![]()
Om je dood te lachen. Maar simpele zieltjes trappen daar wel in denk ik
Tuurlijk zijn ze niet verliefd, en dat neuken is ook maar een versuft gedoe dat niet van de grond komt, maarrrrr... Brian is een narcist en als je die afwijst voelt hij zich gekrenkt, en dan zie je hem op zijn naarst. O ja, die gaat haar nog wel voor kuthoer uitschelden of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:08 schreef Sense het volgende:
Ik denk dat Brian misschien niet eens een probleem gaat maken van Amanda's 'slippertje'.
Ze zijn allebei niet verliefd, en volgens mij hebben ze de afgelopen dagen geen sex meer gehad, of heb ik wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |